MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 5:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr gru 14, 2005 9:01 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
A może zawór stop pompy jest uszkodzony, ponieważ jest to też częsta przypadłość w 123 d.Może tęz tak być,że uklad sam nie może się odpowietrzyć.Jak kiedyś takim jeździłem to na pracującym silniku luzowałem nakrętki przewodów paliwowych na wtryskiwaczach i po wyplynięciu bąbelków powietrza zaczęła lecieć czysta ropka i dokręcałem i było ok.Musicie pamiętać,żę sprzęty są już wyeksplatowane i wszystko jest możliwe.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 14, 2005 10:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
mi naprzykład jak miałem dwusetke w zeszłą zime i tak ok -10stopni to bez autostarto była dupa a tak dekiel od filtra w góre pare sekund psikania i na dotyk palił.A jak koledze nieodpala na autostarci to odradzam kupowania takich rzeczy w hiper i innych marketach to musi być dobry środek np firmy K2

_________________
MB 123 220D 80r 6lat
MB 123 240D 82r 3lata
MB 124 200TD 88r kombi biały mułek


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 14, 2005 10:39 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 29, 2005 5:54 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Gryfino
Witam
Wszystkie objawy jakie przedstawiłeś świadczą o układzie paliwowym a najprawdopodobniej o jego nieszczelności :(
Przed porannym uruchomieniem "zabaw się w DOKTORA" i :
1. odpowietrz układ paliwowy niskiego ciśnienia ręczna pompką paliwa
2. następnie odpowietrz pompe wtryskową - śruba odpowietrzająca znajduje się obok ostatniej sekcji tłoczącej na pompie (w Twoim przypadku czwarta sekcja ) Śruba ta jest na klucz o rozmiarze 10 i jednocześnie jest nacięta na płaski wkretak ( wystarczy ją popuscic o jeden , dwa obroty)odpowietrzanie terz przeprowadzasz rewczna pompką do momentu aż wypływjące paliwo będzie pozbawione pecherzyków
3. następnie popuszczasz przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach i zaczynasz kręcić rozrusznikiem aż z przewodów zacznie wypływać paliwo, a potem je dokładnie przykręcasz

Kolejnym etapem jest odpalenie silnika - oby za pierwszym obrotem rozrusznika

Powodzenia pozdrawiam

_________________
W115 240D 3.0


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 15, 2005 11:25 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdź czy jest sucho przy głównym filtrze paliwa.
Może być niedokręcony, lub uszczelka już przepuszcza.
Jeśli jest paliwo w tych rynienkach to znaczy, że tu może być
problem...

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 15, 2005 5:19 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Może jeszcze cos z tych n/w punktów:


Zestawienie usterek
układu zasilania

Objawy

Przyczyny

Silnik nie daje się uruchomić.


* Brak paliwa w zbiorniku.
* Zbyt mała prędkość obrotowa podczas rozruchu. Sprawdzić, czy olej smarujący jest o właściwej gęstości, następnie stan akumulatora, rozrusznika i złącz elektrycznych.
* Zapowietrzony układ paliwowy.
* Zanieczyszczone paliwo.
* Nieszczelne lub załamane przewody paliwowe niskiego ciśnienia, zatkane przewody powrotne.
* Nieprawidłowa kolejność zapłonu.
* Nieszczelne przewody lub złącza przewodów wtryskowych.
* Niewłaściwe działanie pomocniczych urządzeń rozruchowych.
* Uszkodzona pompa wtryskowa. Sprawdzić pompę. Jeżeli uszkodzenia nie można naprawić, wymontować pompę i oddać ją do warsztatu specjalistycznego.
* Uszkodzone wtryskiwacze.
* Zbyt niskie ciśnienie sprężania.
* Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia wtrysku

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 15, 2005 6:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 22, 2005 9:16 pm
Posty: 50
Lokalizacja: W-wa
A póki co zaparkuj na pochyłości (oczywiście tyłem do góry). Jeśli rano odpalisz bez trudu to możesz być pewny, że paliwo cofa się do baku.

_________________
W123 200D '83 - "Margot (zdrobniale Margolcia) sofa na kołach"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 16, 2005 11:13 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 8:34 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Die Freie Stadt der Danzig
i co, zagadał bez marudzenia?

_________________
RIP MB W123 300D 1981
RIP SAAB 9000 3.0V6 1994
hooz next?


Na górę
Post: sob lut 18, 2006 2:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 13, 2005 11:07 pm
Posty: 59
Lokalizacja: Wawa
Witam Państwa

Nie odzywałem sie kawał czasu, a mój post ostatni dotyczył problemów z odpalaniem 240ki. Przypomne:
Wszystko wygladało swietnie, zawory wyregulowane, kompresja OK, a tu dupa..auto paliło tylko z linki!!!Po kilku godzinach postoju nie zapalał.
Wykrecałem dwa aku i nic, ale za to z linki zapalał po kilku metrach!
Upss... obstawialismy pompe palwia zapowietrzajaca sie itd..wyregulowałem takowa, wyczysciłem wszystkie przewody, zmieniłem filtry, zaworki zwrotne i lomatko co jeszcze i ..nadal DUPA!
Juz mialem MB stracic do wisły, ale postanowiłem raz jeszcze zajrzec pod maske..
Okazało sie, ze zawory znowu sie podwiesiły (5 zaworów), albo wczesniej nie zostały wogole wyregulowane! przez mega fachowców!!..lub tez cuda jakies sie zdarzyły..!!!

Oczywisce po ponownej/lub nie regulacji - problem zniknał z miejsca!
I tak oto, 240ka wrócilla na drogi, pali od pierwszegostrzalu i tak bedzie:)

pozdr Tomek

_________________
ex:
'84 W123 240D
'88 W124 230 TE

A teraz inne...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 18, 2006 3:50 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Fajnie, że wszytko działa jak należy. Pozowliłem sobie podłączyć Twój post do pierwotnego tematu, żeby stworzyło zamknietą (miejmy nadzieję) całość.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 28, 2006 10:03 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 17, 2006 10:22 pm
Posty: 17
Lokalizacja: z Legnicy
wymien zaworek


Na górę
 Tytuł: w 123 240 d
Post: pt mar 10, 2006 6:25 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lis 05, 2005 9:58 am
Posty: 29
Lokalizacja: Police
Witam tez mam problemy z odpalaniem mojego autka juz nie mam sil obecnie pali na zaciag a na samostart nawet nie ma mowy zeby zagadal
:cry:

_________________
W123 240D,1977


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 27, 2006 2:15 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt mar 14, 2006 5:30 pm
Posty: 11
a co myślicie o zastosowaniu świecy płomiennej,takiej jak np. w starze lub awia


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl