MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 11:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 10, 2003 1:05 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn mar 10, 2003 12:38 pm
Posty: 7
Mam problemy z uruchomieniem silnika 200D. Prawie zaskakuje, ale nie może, aż akumulator się rozładowuje. Nie wiem o co chodzi. Ciśnie spr. od 18 - 24 at.


Na górę
Post: pn mar 10, 2003 1:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 197
Lokalizacja: Poznań
Spider pisze:
Mam problemy z uruchomieniem silnika 200D. Prawie zaskakuje, ale nie może, aż akumulator się rozładowuje. Nie wiem o co chodzi. Ciśnie spr. od 18 - 24 at.


DZIEŃ DOBRY!!!!
Kiedy poprzednio silnik pracował? i czy chodził dobrze?
proponuję sprawdzić układ paliwowy (filtry), albo probować zapalić na zaciąg
pozdro

_________________
Suzuki Liana 1.6 '2004
[u]Mazda Premacy 2.0 DiTD '1999[/u]
124 300 TDTurbo '1991 - ex
Daihatsu Move L601 '1997 - ex
‘DEMON PRĘDKOŚCI’ W123’ 200D - ex


Na górę
Post: pn mar 10, 2003 9:09 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn mar 10, 2003 12:38 pm
Posty: 7
Silnik ciepły odpala dobrze i chodzi równo


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 10, 2003 11:52 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Witam!
A może trzebz tylko sprawdzić świece żarowe i ewentualnie wymienić uszkodzone.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Post: wt mar 11, 2003 10:07 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 197
Lokalizacja: Poznań
Spider pisze:
Silnik ciepły odpala dobrze i chodzi równo


hello;
to jak go w końcu odpalasz :o
pozdro

_________________
Suzuki Liana 1.6 '2004
[u]Mazda Premacy 2.0 DiTD '1999[/u]
124 300 TDTurbo '1991 - ex
Daihatsu Move L601 '1997 - ex
‘DEMON PRĘDKOŚCI’ W123’ 200D - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 11, 2003 2:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
A to dobre, bo mam podbne objawy. Ciśnienie mam OK, bo rok po remoncie. po wymianie swiec chodzil ladnie, ale ostatnio cos korbi... Mam wrazenie ze jest troche syfu w filtrze paliwa, albo cos z poczatkiem tloczenia pompy. Tylko dlaczego jak jest cieply to odpala to tez nie mam pojecia??? Swiece są OK... :roll:

PS: Moze regulacja zaworów ???????????????????????????????????????

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 11, 2003 6:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt mar 11, 2003 5:58 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Wawa
Cze.
Może po dłuższym postoju zapowietrza się układ zasilania...???? i nie chce zapalać odrazu pomimo prawidłowego ciśnienia sprężania i działających świec żarowych.

Powodzenia.... 8)

_________________
107 450 SLC ' 74
OPEL KADETT A '65
Alfa Romeo Giulia Nouva Super '77
BMW 535iA '90


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 13, 2003 1:59 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 06, 2003 11:11 am
Posty: 38
Lokalizacja: Zielona Góra
Duke pisze:
Może po dłuższym postoju zapowietrza się układ zasilania...???? i nie chce zapalać odrazu pomimo prawidłowego ciśnienia sprężania i działających świec żarowych.

No właśnie.
Miałem taki motyw kiedyś u siebie.
W nowszych modelach (W124, W201 czyli 190) na wyjściu z pompy wtryskowej (tam gdzie przykręca się przewód (rurkę) podającą paliwko na wtryskiwacz) są takie uszczelniające podkładki. Kiedy te podkładeczki przestają spełniać swoją funkcję (uszczelniać) mamy właśnie taki objaw. Wycieki nie są duże i można je przegapić, ale po dłuższym postoju zapowietrza się układ zasilania i są problemy z odpalaniem.

Pozdrawiam [oczko]

_________________
Przemo
Nie Mercedes - aktualnie; kiedyś był W202 C180 1994,a wcześniej W201 190D 1984 czerwony
BMW R90S 1975 & BMW R1150GS 2000


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 13, 2003 4:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Bede musial sprawdzic te uszczelki... Nie wiem jak to jest w 123.
Moze wrto tez porzadnie dokrecic srube do odpowietrzania ukladu ???? (jak odpowietrza to nieprzykrecona - na logike - moze tez zapowietrzac [pytanie] [hee] [pytanie] )

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł: Spider
Post: pn mar 24, 2003 8:29 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pn mar 10, 2003 12:38 pm
Posty: 7
Już wiem, chodziło raczej o rozrusznik. Słabo kręcił. Dziękuję wszystkim za pomoc. :P


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl