Popieram pomysl wstepnego przegladu i serwisu auta, tj. plyny, oleje, swiece, paski, hamulce i kontrola zawieszenia, potem sam dojdziesz do tego w jakim stanie jest podloga, progi i reszta nadwozia.
Kolejny etap to wg mnie dokonanie spisu usterek, ktore dostrzegles w swoim aucie i chcialbys je wyeliminowac, a nastepnie ulozenie ich wg waznosci dla prawidlowego funkcjonowania auta.
Brzmi to moze przemadrzale ale ja tak zrobilem u siebie i sukcesywnie dokonuje kolejnych wymian napraw i skreslam je ze swojej listy.
Normalka ze czasem lepiej najpierw zrobic blache bo szkoda zeby sie woda do srodka lala i rdza niszczyla kolejne elementy naszych pieknych autek.
Dlatego proponuje najpierw dokladnie przjrzec auto, a jesli chodzi o mechanikow to jak z lekarzami , czasem lepiej zasiegnac porady kilku...
pozdrawiam i zycze powodzenia
Do Mrozia: ty nie badz taki "pantofel",
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
pokrowce to ostatnia rzecz jak bym zrobil, wolalbym bym juz dac fotele do tapicera