MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 12:49 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 5:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Piotr Pawlak pisze:
Mahle, victor reinz itp...

No Mercedes sam tłoków nie robi niestety.

Idzik pisze:
U mnie taki "tłoczek" kosztował dość sporo, ale sprzedawca powiedział mi: "Żałuj Pan, że to nei diesel, bo tłok kosztowałby 3 X mniej

Za cztery sztuki mahle do 200D zapłaciłem 1400 zł - sprowadzane były z Niemiec bo w Polsce nigdzie nie było. Do 220D i 240D od ręki a do 200D po dwutygodniowych poszukiwaniach znajomy szlifierz znalazł u kolegi Niemca. Powiem szczerze, że gdyby nie to, że mieszkam w małym mieście w który wszyscy się znają i robią wiele rzeczy po kosztach lub nie naliczają marż to ten remont wyniósłby około 6000 zł. Więc w ten remont za 650 zł nie uwierzę nigdy!!!
Naprawa główna musi być zrobiona porządnie bo inaczej kolejnej już zrobić nie będzie można wcale.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 8:17 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 12, 2004 8:02 am
Posty: 1054
Lokalizacja: DST JO80MU
Remont o ktorym pisalem polega na:
dostarczeniu auta
wyjeciu silnika
rozebrania do ostatniej czesci
zakupie czesci (zakres zakupow zalezy od stanu)
montazu silnika
odpaleniu
dotarciu
zalozeniu do auta

Dokladne dokladnisci to odsylam do Czeslawa.
Dokladny facet i nie naciaga.

_________________
Pozdrawiam Qzyn

s123 240TD - 6.X.82; Taigabeige Drobinka

http://www.nanoelektrody.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 16, 2006 9:27 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 21, 2004 5:43 pm
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Idzik pisze:
Przy tych durnych tłokach różnica wynosiła nawet w zależności od sprzedawcy nawet 1000 PLN...

Jezu [totalszok] co oni powariowali.... gdzieś Ty szukał tych tłoków w fabryce? [oczko] no a gdzie znalazłeś najlepiej cenowo...
Może uda mi się zaoszczędzić czasu.... nie ukrywam nie będzie go dużo gdyż wszystko ciśnie, nagli...

A co do tłoków...Jak robiłem remont w w123 250 to przyznam się że tłoków nie wymieniałem były chyba :) dobre... tylko założyłem pierścionki Goetze,powymieniałem parę zaworów w głowicy z dwa gniazda... i chula mieciula do dziś a wiem że rąbnął już ponad 100000tys km a obecny właściciel mówi : Kurw... panie takiego silnika to w życiu nie miałem... Zapierda.... na nim i zapierdala... a on jak nowy [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam.
-------------------
w115 200D, w123 250 E, w123 230 E, w123 240 D , R107 560 SL , R107 380 SL

A1BRH+ Blood gruppe


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 16, 2006 12:18 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Najtaniej (początek zeszłego roku) znalazłem tu: http://www.moto-parts.pl Mimo wszytsko podzwoń i poszukaj, bo przez rok wiele sie mogło zmienić...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 16, 2006 2:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Remont za 650 zł........... hmm ja zrobiłem szlif plaowanie głowicy i NOWE(chyba jakieś radzieckie tłoki ponoć polskie na licencji kolben szmit [zlosnik] ) i pierścienie łódź także odradzam polskich tłoków które no fakt kosztują 100 zł sztuka ale oryginały 300 zł sztuka ..... sie wie oszczędzałem ale teraz trzymam sie jednego NIESTAĆ MNIE NA OSZCZĘDZANIE!!! pozdro Adam

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 16, 2006 8:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 12, 2004 8:02 am
Posty: 1054
Lokalizacja: DST JO80MU
MercSwir pisze:
NIESTAĆ MNIE NA OSZCZĘDZANIE!!!

Cus w tym jest...
Uzywane listwy, klamki, szybt boczne OK.
Czesci silnika i zawieszenia to gorzej. Moze most, skrzynia ale nie sprzeglo, tloki, lancuch czy wtryski.
Po co robic cos 3 razy?

_________________
Pozdrawiam Qzyn

s123 240TD - 6.X.82; Taigabeige Drobinka

http://www.nanoelektrody.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 17, 2006 8:37 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Idzik napisał:
Więc w ten remont za 650 zł nie uwierzę nigdy!!!
Tez pisze ze to POLSKIE DUPNE TŁOKI I PIRRŚCIENIE ROBIONE U SOŁTYSA W GARAŻU (gdzieś w łodzi):P:P:):)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 18, 2006 6:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 21, 2004 5:43 pm
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Dzięki Wam za wyczerpujące odpowiedzi na temat...
[zlosnik]
Teraz bogatszy o kolejne kompedium wiedzy ruszam w teren

_________________
Pozdrawiam.
-------------------
w115 200D, w123 250 E, w123 230 E, w123 240 D , R107 560 SL , R107 380 SL

A1BRH+ Blood gruppe


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 18, 2006 9:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 13, 2005 11:07 pm
Posty: 59
Lokalizacja: Wawa
Więc w ten remont za 650 zł nie uwierzę nigdy!!!

A i owszem - zgadzam sie, sam bym nie uwierzył - bo to remont do dupy za takie pieniadze! Wcale sie nie upieram:) Widziałem cos takiego, za 650zł! I to auto nadal jeżdzi!!!Choc nie wiem ile bierze oleju i jak odpala:)

Sam robiłem kiedys remont w Volvo 240, tam był motor 2,4 diesel 6 cylindrów od VW (D24). Koszt tłoków, panewek, tulejek, uszczelek - plus roboty zlecone-szlify wału i cylindrów, głowica, oleje. Nie dało sie nawet specjalnie na czym oszczedzac i koszt wyniósł ponad 3 000zł.
Jeslii desydujemy sie juz na remont, to trzeba to zrobic porzadnie i jak tak uwarzam! Nie ma pojecia ile wyniósł by porzadny remont w moim krokodylu 240D, ale czytajac posty tez około 3-4 tys.

pozdrawiam
(Oby do remontów Wam było daleko)

_________________
ex:
'84 W123 240D
'88 W124 230 TE

A teraz inne...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 19, 2006 2:58 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 19, 2006 2:46 pm
Posty: 1
Lokalizacja: szczecin
Chce wykonać remont silnika 240D i potrzebuje dane regulacyjne do niego z kąd moge je wziąć. [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 22, 2006 2:27 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
ja robiłem kapitalny remoncik 2,4D remont głownie przeprowadzałem sam, jedynie szlify, tulejowanie bloku głowicy były robione w warsztacie,
powiem tak, jaki remont, taka kasa ja wydałem na same czesci ok 2500zł, a ni wymieniałem wszystkiego na nowe, np tłoki kupiłem uzywane, były w bdb stanie, nie sklepane trzymały wymiary, w 100% dobre, na marginesie zaznacze ze czasami kupno uzywanych tłoków to bład, bo to duzy koszt, uzywane tłoki według mnie moga byc lepsze bo sa wysezonowane, nie powichruja sie pod wpływem temperatury, a cena tez jest duzo mniejsza
jezeli chciałbys zrobic kapitalny remont tak naprawde super, wszystkie nowe czesci oryginalne, bez szlifów bloku tylko oryginalne tuleje, wszystko nominalne, to za czesci trzeba liczyc ok 4000 + drugie tyle robota. ale mozna nabyc tansze zamienniki, wiadomo ze nie sa tak wytrzymałe jak oryginalne, ale stosunek cane/jakosc jest bardzo dobry, pare rad dostałem od znajomego mechanika, ktory naprawia tylko mercedesy, a robił tu juz zanim ja wiedziałem co to jest mercedes, czyli grubo ponad 20 lat, i ma juz jakies doswiadczenie

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl