MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 9:44 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dyfer i numery
Post: śr lut 05, 2003 10:21 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
Posty: 678
Lokalizacja: Lublin
w jaki sposob, gdzie, mogę sprawdzić czy dyfer ma właściwe dla mojego modelu przełozenie.
Z obudowy moge odczytać jakieś numery ale jak je rozszyfrować?

_________________
Robert__W116_300SD


Na górę
Post: czw lut 06, 2003 9:14 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
RobGas pisze:
w jaki sposob, gdzie, mogę sprawdzić czy dyfer ma właściwe dla mojego modelu przełozenie.
Z obudowy moge odczytać jakieś numery ale jak je rozszyfrować?


Musisz zdjąć pokrywe mostu i przeczytac co masz napisane na kole innej metody nie ma.

http://macmerc.netium.com.pl/dane/222090DT.HTM

tutaj masz wszystkie dane dotyczace swojego auta również mostu

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 07, 2003 9:08 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
Posty: 678
Lokalizacja: Lublin
dzięki wielkie.
nr na odlewie dawały mi do myślenia (zaczynają się od 123...)

_________________
Robert__W116_300SD


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 07, 2003 11:48 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 16, 2002 7:55 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Bielsko-Biała
witam
a to ciekawe, no i kolejny raz przydaloby sie zacytowac kluche116 "zastrzelic wszystkich mechanikow"...
jak mi cos bilo z tylu to mechanik wlaz pod auto przeczytal numery z odlewu spisal na krtce, po czym sprowadzil zekomo dobry z za zachodniej granicy, i po wymianie o dziwo byl dobry ... szkoda ze potem okazlo sie ze to polos walila... :x :x :x

_________________
pozdrawiam
SimpeR
w123 300D '78


Na górę
Post: pt lut 07, 2003 12:31 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
MacKuz pisze:

Musisz zdjąć pokrywe mostu i przeczytac co masz napisane na kole innej metody nie ma.

Przełożenie jest wybite na obudowie na plaszczyżnie do której się przykręca obudowę patrząc od tyłu w lewym dolntm rogu.


Na górę
Post: pt lut 07, 2003 12:56 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
marcin280e pisze:
MacKuz pisze:

Musisz zdjąć pokrywe mostu i przeczytac co masz napisane na kole innej metody nie ma.

Przełożenie jest wybite na obudowie na plaszczyżnie do której się przykręca obudowę patrząc od tyłu w lewym dolntm rogu.


Tiaaaaaa po pierwsze jak to jest czytelne po drugie jak niekt w nim nie grzebał co sie często adzarza lepiej zdjąć pokrywe mostu i sprawdzić wybite numerki przełożenia na kole talerzowym, przy okazji generalnie przejżec most :)

Pozdrawiam

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
Post: pt lut 07, 2003 1:13 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
MacKuz pisze:

Tiaaaaaa

Tiaaaaaa można też kręcić kołem i patrzeć ile obrotów zrobi wał napędowy oczywiście uwzględniając mechanizm różnicowy.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl