MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
OM617 Remont https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=67034 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | jakub0780 [ czw sie 27, 2015 9:41 pm ] |
Tytuł: | OM617 Remont |
Niestety Rudolf definitywnie odmawiał współpracy więc nie było innego wyjścia jak otworzyć mu serce i zajrzeć co mu dolega. Silnik jest już rozłożony... ogólnie silnik w środku czysty i bez śladów korozji. Głowica jak najbardziej w porządku, wał korbowy jeszcze nie został rozebrany. Mechanik stwierdził niewielkie progi na cylindrach (średnicówka wskazała ok. 0,30) i decyzja tulejowanie bloku bądź tłoki nadwymiarowe. Ponieważ wielu doradzało mi pozostawienie bloku w oryginale zdecydowaliśmy się na szlif i nowe tłoki. Pierwszy nadwymiar jest na 0,25 więc niestety nie wyda. Drugi na 0,50. Problem w tym że o ile na pierwszy nadwymiar tłoki są dostępne niemal od ręki o tyle na drugi nie jest już tak łatwo. Znalazłem tłoki nueral które mogę mieć w przeciągu kilku dni na Mahle musiałbym czekać ok 4 tygodni. Moje pytanie czy jest duża różnica między jednym a drugim producentem oraz jaka jest jakość pierścieni tłokowych w zestawie... Ponoć Mahle ma za duże przerwy na zamkach. Dzięki za wszelkie opinie i porady. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |