MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 10, 2025 12:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: OM617 Remont
Post: czw sie 27, 2015 9:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt cze 28, 2013 5:16 pm
Posty: 114
Niestety Rudolf definitywnie odmawiał współpracy więc nie było innego wyjścia jak otworzyć mu serce i zajrzeć co mu dolega. Silnik jest już rozłożony... ogólnie silnik w środku czysty i bez śladów korozji. Głowica jak najbardziej w porządku, wał korbowy jeszcze nie został rozebrany. Mechanik stwierdził niewielkie progi na cylindrach (średnicówka wskazała ok. 0,30) i decyzja tulejowanie bloku bądź tłoki nadwymiarowe. Ponieważ wielu doradzało mi pozostawienie bloku w oryginale zdecydowaliśmy się na szlif i nowe tłoki. Pierwszy nadwymiar jest na 0,25 więc niestety nie wyda. Drugi na 0,50. Problem w tym że o ile na pierwszy nadwymiar tłoki są dostępne niemal od ręki o tyle na drugi nie jest już tak łatwo. Znalazłem tłoki nueral które mogę mieć w przeciągu kilku dni na Mahle musiałbym czekać ok 4 tygodni. Moje pytanie czy jest duża różnica między jednym a drugim producentem oraz jaka jest jakość pierścieni tłokowych w zestawie... Ponoć Mahle ma za duże przerwy na zamkach. Dzięki za wszelkie opinie i porady.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl