MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 07, 2025 11:41 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob cze 13, 2015 8:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 11:29 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Wronki wlkp
Silnik M115
Pierwsze uruchomienie rano lub jeszcze bardziej po dłuższej przerwie, zapala zdrowo, po czym przygasa i krztusi się i wchodzi na obroty i OK. Wg mnie spada paliwo z układu. Czy konieczna jest wymiana pompy (zaworki?)
Przy ruszaniu w zakresie dolnych obrotów silnik krztusi się, szarpie, chyba dostaje za małą dawkę paliwa.
Czym regulować : na elektrozaworze czy wkrętami w korpusie? Na pływakach jest dobrze.
Komora pływakowa od spodu jest mokra, cały czas śmierdzi benzyna. Z rysunków widzę że są tam dwa oringi.
Jakie są ich wymiary i gdzie je kupić, bo przecież muszą być odporne na benzynę, czy możliwa jest ich wymiana bez demontażu gaźnika?
Poza tymi upierdliwościami auto dobrze przyśpiesza bez problemu do 140, na trasie mieści się w 9/100.
Nie chciałbym tego zepsuć, stąd te szczegółowe pytania. Z góry dziękuję za pomoc.

_________________
w115 to żaden cud,ale kto kocha ten wybacza


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl