MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
kontrolka rezerwy poziomu paliwa https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=66377 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | GWIAZDA1975 [ sob mar 21, 2015 6:56 pm ] |
Tytuł: | kontrolka rezerwy poziomu paliwa |
Czy kontrolka poziomu paliwa/ rezerwa powinna się zapalać podczas uruchamiania silnika? tzn. po przekręceniu kluczyka wraz z kontrolką zapłonu? Czy tylko wtedy się zapala jak już jest niski poziom paliwa??? |
Autor: | chmielo [ sob mar 21, 2015 7:07 pm ] |
Tytuł: | Re: kontrolka rezerwy poziomu paliwa |
https://www.youtube.com/watch?v=B5ICZPtdvxY |
Autor: | GWIAZDA1975 [ ndz mar 22, 2015 12:06 pm ] |
Tytuł: | Re: kontrolka rezerwy poziomu paliwa |
Tak też myślałem, bo wymieniłem w zeszłym roku czujnik poziomu paliwa i chciałem sprawdzić czy rezerwa świeci. Na starym czujniku elektryk sprawdził "na krótko" i kontrolka się zaświeciło. Teraz czekam, aż wskazówka zejdzie na pole rezerwy - już niewiele ostało. Czy w Waszych Mercedesach zapala się jak jest już całkowicie na białym polu? |
Autor: | GWIAZDA1975 [ sob kwie 11, 2015 8:42 pm ] |
Tytuł: | Re: kontrolka rezerwy poziomu paliwa |
Wracając do tematu kontrolka rezerwy paliwa zapaliła się w końcu ![]() ![]() Może się komuś taka informacja przyda, natomiast wszystko ponoć zależy od tego jak skalibrowany jest czujnik poziomu paliwa. Kontrolka nie zapala się po przekręceniu kluczyka w stacyjce kiedy poziom paliwa jest powyżej rezerwy jak w innych samochodach. |
Autor: | Krzysiek KB [ pn kwie 13, 2015 8:18 am ] |
Tytuł: | Re: kontrolka rezerwy poziomu paliwa |
To teraz pytanie jak skalibrować ten czujnik poziomu paliwa ? Czy musi on mieć jakąś rezystancję, czy da się to korygować jakimś opornikiem ? |
Autor: | GWIAZDA1975 [ pn kwie 13, 2015 6:15 pm ] |
Tytuł: | Re: kontrolka rezerwy poziomu paliwa |
Na to pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć. Udało mi się kupić nowy oryginalny czujnik - niestety trochę kosztował, ale było warto. Poczytałem trochę na temat czujników i różnie to bywa w przypadku używanych. podobno lepiej przy tym nie kopać bo może dojść do zapalenia się paliwa. Ciężko znaleźć używany w dobrym stanie, ponieważ przeważnie mają swoje lata, są "zamulone" od syfu w zbiorniku który się tam zgromadził. Mój stary czujnik po prostu się rozleciał ze starości w środku. Wiem że niektórzy podejmują się naprawy tych drucików, które się urywają ale miałbym obawy, chyba że ktoś się na tym zna. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |