MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Silnik m110 - głowice, D Jettonic https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=60994 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Wowek [ pn lut 04, 2013 9:43 pm ] |
Tytuł: | Re: Silnik m110 - głowice, D Jettonic |
Napisze - czego sie dowiedziałem: tulejowanie nadstawki - jest mozliwe! Większość m110 ma identyczne walki i tłoki( 156km -177km - 1285km) - oprócz silników do gelendy k-jet mozna przeksztalcic do d-jet przez wymiane kompletnego osprzetu.. |
Autor: | voytas [ wt lut 05, 2013 9:35 am ] |
Tytuł: | Re: Silnik m110 - głowice, D Jettonic |
Wowek pisze: Większość m110 ma identyczne walki i tłoki( 156km -177km - 1285km) - oprócz silników do gelendy k-jet mozna przeksztalcic do d-jet przez wymiane kompletnego osprzetu.. A nie myślałeś by po prostu wstawić tam K-Jetronica lub jakieś nowocześniejsze rozwiązanie typu MegaSquirt? http://www.mercdjetmegasquirt.britautorepair.com/ |
Autor: | Wowek [ wt lut 05, 2013 10:44 am ] |
Tytuł: | Re: Silnik m110 - głowice, D Jettonic |
voytas pisze: K-Jetronica lub jakieś nowocześniejsze rozwiązanie typu MegaSquirt? D-jet jest oryginalny i dobrze wyregulowany działa nie gorzej niż k-jet. Jedyny problem to że nie by popularny i trzeba go bardzo dobrze poznać aby diagnozować usterki. Zmiana na megasquirt - była by fajna do codziennej jazdy i na pewno auto było by bardziej ekonomiczne - co w 43 letnim pojeździe na niedzielne przejażdżki nie jest tak pożądana cechą jak oryginalność konstrukcji |
Autor: | Mitu [ wt lut 05, 2013 1:30 pm ] |
Tytuł: | Re: Silnik m110 - głowice, D Jettonic |
Wowek pisze: voytas pisze: K-Jetronica lub jakieś nowocześniejsze rozwiązanie typu MegaSquirt? D-jet jest oryginalny i dobrze wyregulowany działa nie gorzej niż k-jet. Jedyny problem to że nie by popularny i trzeba go bardzo dobrze poznać aby diagnozować usterki. Zmiana na megasquirt - była by fajna do codziennej jazdy i na pewno auto było by bardziej ekonomiczne - co w 43 letnim pojeździe na niedzielne przejażdżki nie jest tak pożądana cechą jak oryginalność konstrukcji Dokładnie, a poza tym to, z tego co pamiętam, M110 z K-Jet-em nie mieści się do /8. |
Autor: | Wowek [ śr lut 13, 2013 7:40 pm ] |
Tytuł: | Re: Silnik m110 - głowice, D Jettonic |
Dziś mam wenę i odpisuje sobie sam... Dla innych użytkowników - nie wszyskie m110 mają takie same tłoki... Dzięki gościnności kolegi hruscika obejrzałem sobie wnętrzności silnika m110 z w126 - nowszy z układem mechanicznym k lub może KE Tłoki nie maja zagłębienia na zwór ssący a "szpice" które pasują do "wklęsłych" zaworów. W moim silniku zawory są płaskie.. Ciekawe co się dzieje po zmianie układu zasilania z K na D... niby sprężanie jest, iskra też to powinno pracować.. ale komora spalania ma inny kształt... Działa dalej... silnik czeka od dziś na stole ![]() |
Autor: | Wowek [ wt lut 19, 2013 10:16 pm ] |
Tytuł: | Re: Silnik m110 - głowice, D Jettonic |
Witam, Pytanie gdzie znajdę parametry: Średnica tłokow pierwszy, drugi, trzeci wymiar? Na tlokach odnalazłem napis STD 1, czy to nadwymiar 1mm, czy pierwszy wymiar? Jak są oznaczone panewki? Jakie są wymiary standartowe? A ijeszcze czy mamy lekturę do m110 względemm momentow dla głowicy? |
Autor: | voytas [ śr lut 20, 2013 9:41 am ] |
Tytuł: | Re: Silnik m110 - głowice, D Jettonic |
Wowek pisze: A ijeszcze czy mamy lekturę do m110 względemm momentow dla głowicy? W necie można znaleźć serwisówkę od W116, jest tam opis M110: http://handbook.w116.org/matrix6.htm |
Autor: | Wowek [ śr lut 20, 2013 11:43 am ] |
Tytuł: | Re: Silnik m110 - głowice, D Jettonic |
Dzięki! Właśnie czytałem rano i załapałem tam wszystkie potrzebne wymiary! Dzieki |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |