W silniku M123 (W123 250) który rozebrałem na "czynniki pierwsze" takową rurkę demontowałem, jest dość mocno wciśnięta w otwór obudowy komory korbowej, pomimo, iż miałem zdemontowaną pokrywę wybicie tej rurki nie było łatwe, napewno jej wyjęcie wymaga zdjęcia miski olejowej. Może łatwiejszym sposobem będzie jej "zesztukowanie" np. z wykorzystaniem rurek miedzianych wykorzystywanych w instalacjach wodnych i c.o. i zlutowanie takiego połączenia?
_________________ Brajtas od zawsze miłośnik gwiazdy! W124 260E '88 swap 280E (M104.944 engine from W140) + Getrag (717.404 Gearbox from W201 2.5 16V Cosworth) ex: W123 250 '81 M123, MB 100D 2.4D '91, W201 2.0D '88 OM601, W124 200TE '89 M102, W124 200E ASB '92 M111
|