MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Schemat układu paliwowego https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=59434 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Zizi [ pn sie 06, 2012 6:09 pm ] | |||
Tytuł: | Re: Schemat układu paliwowego | |||
Witam ponownie. Wczoraj udało mi się praktycznie całkowicie udrożnić odcinek przelewowy od filtra paliwa do baku. Problem zatoru jednak nie zniknął w 100 procentach. Na odpalonym silniku z filtra paliwa (miejsce zaznaczone na zdjęciu numerem 1) po zdjęciu wężyka dalej leje się ropa. Tak być chyba nie powinno, po zmontowaniu układu delikatnie leci mi ropa z miejsca zaznaczonego jako 2. Ktoś ma jakąś koncepcję gdzie dalej szukać zatoru?? Wiem, że na pewno za filtrem paliwa a bakiem był problem ze swobodnym przepływem paliwa, ale ten już zlikwidowałem. Czekam na wasze propozycję co sprawdzić dalej, Zizi
|
Autor: | kudłaty [ pn sie 06, 2012 11:02 pm ] |
Tytuł: | Re: Schemat układu paliwowego |
Oczywiście wiesz jak działa układ Dieselowski układ paliwowy? Przy włączonym silniku musi się z tego miejsca lać ON ponieważ przecież to jest nadmiar. Do tego metalowego króćca masz dwa wejścia jedno to nadmiar z wtrysków a drugie z pompy wtryskowej i jeszcze nadmiar z pompy zasilającej czyli to paliwo które wychodzi bezpośrednio z filtra,więc czy tak czy tak będzie się lało z miejsca 1! Nie wiem w jakiej kondycji są te wężyki nadmiarowe ale wyglądają na mocno sfatygowane, weź je poskracaj albo wymień na nowe przecież to grosze. I ten wąż który idzie od króćca do rurki powrotnej... co on taki spuchnięty? Może się w środku rozwarstwił i to on jest przyczyną bo blokuje przepływ? Miejsce nr 2 nie wiem skąd dokładnie się coś tam wylewa czy poci, ale albo to wężyk, albo słabo dokręcony wtryskiwacz albo słabo skręcony wtryskiwacz. |
Autor: | Zizi [ wt sie 07, 2012 8:56 pm ] |
Tytuł: | Re: Schemat układu paliwowego |
Dzięki kudłaty za pomoc. Wężyki nadmiarowe były wymieniane rok temu, ale dla pewność znowu je zmienię na nowe. Co do miejsca nr 2 ropa leje się bardzo delikatnie z miejsca gdzie wężyk przelewowy jest zakładany na czwarty wtrysk. Przed zlikwidowaniem zatoru na lini filtr paliwa -> bak lało się tam wprost okrutnie (ciśnienie zrzucało wężyki z wtrysków i lało z prędkością 5 litrów na 3-4 km przejechanej drogi), teraz jest już co prawda lepiej, ale nie do końca tak jak być powinno. Wymienię wężyki na dniach i zdam relację z efektów. Zizi |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |