MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Schemat układu paliwowego
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=59434
Strona 1 z 1

Autor:  Zizi [ czw sie 02, 2012 2:45 pm ]
Tytuł:  Schemat układu paliwowego

Witam. Chciałem się zapytać czy mógłby ktoś udostępnić schemat układu paliwowego do w 115 200D, II seria. Interesuje mnie cały odcinek układu od pompy paliwa aż do baku. Mam gdzieś tam zator i nie bardzo wiem co może być przyczyną i gdzie tego szukać, więc schemat bardzo by mi pomógł.
Problem objawia się tym, że paliwo nie wraca do baku, i pod ciśnieniem wypływa z miejsca zaznaczonego na zdjęciu. Tam przy ostatnim wtryskiwaczu wylewa przez wężyk ropę.

Załączniki:
silnik.jpeg
silnik.jpeg [ 94.47 KiB | Przejrzano 984 razy ]

Autor:  Zizi [ pn sie 06, 2012 6:09 pm ]
Tytuł:  Re: Schemat układu paliwowego

Witam ponownie. Wczoraj udało mi się praktycznie całkowicie udrożnić odcinek przelewowy od filtra paliwa do baku. Problem zatoru jednak nie zniknął w 100 procentach. Na odpalonym silniku z filtra paliwa (miejsce zaznaczone na zdjęciu numerem 1) po zdjęciu wężyka dalej leje się ropa. Tak być chyba nie powinno, po zmontowaniu układu delikatnie leci mi ropa z miejsca zaznaczonego jako 2. Ktoś ma jakąś koncepcję gdzie dalej szukać zatoru?? Wiem, że na pewno za filtrem paliwa a bakiem był problem ze swobodnym przepływem paliwa, ale ten już zlikwidowałem. Czekam na wasze propozycję co sprawdzić dalej, Zizi

Załączniki:
Obraz 002.JPG
Obraz 002.JPG [ 77.3 KiB | Przejrzano 977 razy ]
Obraz 001.JPG
Obraz 001.JPG [ 79.5 KiB | Przejrzano 977 razy ]

Autor:  kudłaty [ pn sie 06, 2012 11:02 pm ]
Tytuł:  Re: Schemat układu paliwowego

Oczywiście wiesz jak działa układ Dieselowski układ paliwowy?

Przy włączonym silniku musi się z tego miejsca lać ON ponieważ przecież to jest nadmiar.

Do tego metalowego króćca masz dwa wejścia jedno to nadmiar z wtrysków a drugie z pompy wtryskowej i jeszcze nadmiar z pompy zasilającej czyli to paliwo które wychodzi bezpośrednio z filtra,więc czy tak czy tak będzie się lało z miejsca 1!

Nie wiem w jakiej kondycji są te wężyki nadmiarowe ale wyglądają na mocno sfatygowane, weź je poskracaj albo wymień na nowe przecież to grosze. I ten wąż który idzie od króćca do rurki powrotnej... co on taki spuchnięty? Może się w środku rozwarstwił i to on jest przyczyną bo blokuje przepływ?
Miejsce nr 2 nie wiem skąd dokładnie się coś tam wylewa czy poci, ale albo to wężyk, albo słabo dokręcony wtryskiwacz albo słabo skręcony wtryskiwacz.

Autor:  Zizi [ wt sie 07, 2012 8:56 pm ]
Tytuł:  Re: Schemat układu paliwowego

Dzięki kudłaty za pomoc. Wężyki nadmiarowe były wymieniane rok temu, ale dla pewność znowu je zmienię na nowe. Co do miejsca nr 2 ropa leje się bardzo delikatnie z miejsca gdzie wężyk przelewowy jest zakładany na czwarty wtrysk. Przed zlikwidowaniem zatoru na lini filtr paliwa -> bak lało się tam wprost okrutnie (ciśnienie zrzucało wężyki z wtrysków i lało z prędkością 5 litrów na 3-4 km przejechanej drogi), teraz jest już co prawda lepiej, ale nie do końca tak jak być powinno. Wymienię wężyki na dniach i zdam relację z efektów. Zizi

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/