MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 16, 2025 6:42 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 31, 2012 11:05 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 06, 2011 6:06 pm
Posty: 25
Numer GG: 34746444
Lokalizacja: Koszalin
Witam
To może tak bez owijania w bawełnę - proszę Was o ocenę samochodu nad którym się zastanawiam:
W114CE 1972 rok silnik M110? znaleziony przez człowieka zajmującego się sprowadzaniem samochodów w Holandii. Ponoć jeszcze nigdy nie robiony i bez większych skwarków.
Jakieś drobne obicia parkingowo - eksploatacyjne itp. Wnętrze zachowane na ocenę dobrą, dywany przednie do wymiany. Sorry za jakość zdjęć ale tylko takimi dysponuję :cry: i proszę się nie sugerować datami na fotkach.
Cena samochodu wraz z transportem pod dom - 12,500 pln na gotowo
Co Wy na to?
Proszę o obiektywne oceny - ważny każdy głos. Warto to kupić czy szukać dalej, a szukam już dość długo... jeszcze jak restaurowałem W123 to już się rozglądałem ale nie ma lekko [zlosnikz]

Myślałem też o tym żółtym z Poznania
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-280-c ... 19394.html
ale jakoś mnie nie przekonuje, tym bardziej, że stoi już od ponad roku i nie jest aż tak drogi...
Dzwoniłem do gościa - mówi, że przez ścianę grodziową leje się woda do środka i ogólnie jest średnio :cry:
Opinie o autach tego sprzedawcy już przeglądałem

Pozdrawiam Oponka


Załączniki:
100_1706.JPG
100_1706.JPG [ 32.34 KiB | Przejrzano 2140 razy ]
100_1705.JPG
100_1705.JPG [ 27.15 KiB | Przejrzano 2140 razy ]
100_1704.JPG
100_1704.JPG [ 68.85 KiB | Przejrzano 2140 razy ]
100_1703.JPG
100_1703.JPG [ 68.52 KiB | Przejrzano 2140 razy ]
100_1702.JPG
100_1702.JPG [ 28.75 KiB | Przejrzano 2140 razy ]
100_1701.JPG
100_1701.JPG [ 60.45 KiB | Przejrzano 2140 razy ]
100_1700.JPG
100_1700.JPG [ 74.91 KiB | Przejrzano 2140 razy ]
100_1699.JPG
100_1699.JPG [ 76.48 KiB | Przejrzano 2140 razy ]

_________________
Jest W114 250CE - 1971' - w trakcie odbudowy...
MB Vito W639 04' - roboczy
było W140 350TD 1993'
było W210 220D 1996' - majonez - ex taxi
było W126 280SE 1983'
było W123 300D - 1984' - Saharagelb
było W123 200D - 1978' - dawno dawno temu...
Na górę
Post: śr lut 01, 2012 1:58 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Oponka - jest od tego odpowiedni dział.

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Post: śr lut 01, 2012 2:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 06, 2011 6:06 pm
Posty: 25
Numer GG: 34746444
Lokalizacja: Koszalin
Umieszczałem posta w odpowiednim dziale ale moderator przeniósł go do HP - nie wiem dlaczego? :cry: :cry: :cry:
Chyba, że to mój błąd - ale pierwsze śliwki robaczywki - uczę się na błędach [oczko]
Pozdrawiam

_________________
Jest W114 250CE - 1971' - w trakcie odbudowy...
MB Vito W639 04' - roboczy
było W140 350TD 1993'
było W210 220D 1996' - majonez - ex taxi
było W126 280SE 1983'
było W123 300D - 1984' - Saharagelb
było W123 200D - 1978' - dawno dawno temu...


Na górę
Post: śr lut 01, 2012 3:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
Oponka pisze:
Cena samochodu wraz z transportem pod dom - 12,500 pln na gotowo

za te pieniądze,to już sobie fajnego okulara kupisz ,a ile jeszcze wydasz kasy na uruchomienie starego grata,
ani to ekonomiczne,ani praktyczne....same kłopoty na siebie sprowadzasz [hihi]

_________________
Dunkelheit !


Na górę
Post: śr lut 01, 2012 3:43 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 06, 2011 6:06 pm
Posty: 25
Numer GG: 34746444
Lokalizacja: Koszalin
Z całym szacunkiem ale okulara to już nie chcę - raz miałem i wystarczy.... - gnijące drzwi myślę, że nie gorzej niż w niejednej starszej beczce czy 115-ce.
Tak czy owak wybór padł na 114C i kropka :P
Zdaję sobie sprawę, że to nie wymiana klocków w Golfie itp. tylko coś więcej. Wiem, że nakład pracy będzie niemały i finansowy również.
Chodzi mi o to czy w tej cenie sądzicie, że ma to sens czy też nie i szukać lepiej czegoś innego. Auto jest kompletne i nie było jeszcze u "kowala" :lol:
Pozdrawiam

_________________
Jest W114 250CE - 1971' - w trakcie odbudowy...
MB Vito W639 04' - roboczy
było W140 350TD 1993'
było W210 220D 1996' - majonez - ex taxi
było W126 280SE 1983'
było W123 300D - 1984' - Saharagelb
było W123 200D - 1978' - dawno dawno temu...


Na górę
Post: śr lut 01, 2012 4:04 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
z tym okularem,to oczywiście żartowałem [zlosnikok]
spróbuję teraz zupełnie poważnie.....
nie liczy się cena zakupu....tylko STAN SAMOCHODU i twoje plany wobec niego ,więc czy chcesz "przypudrować nosek",
czy zrobić "remąt" ,czy przywrócić mu stary blask
te trzy opcje ,to odpowiednio
a) przypudrowanie noska - 10tys. pln
b)remąt - 20 tys.pln
c)stary blask od 40 tys. w górę

wszystkie trzy warianty plus cena zakupu 8)
p.s. tak czy inaczej powodzenia....żeby mi ktoś tak doradził 5lat temu dzisiaj bym jeździł wypasionym okularem [zlosnikhihi] [zlosnikhihi] [zlosnikhihi]

_________________
Dunkelheit !


Na górę
Post: śr lut 01, 2012 9:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 11, 2011 11:02 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Wielkopolska_Nowy Tomyśl
Oponka,
jak to auto jeszcze na oczy kowala nie widziało, nie miało żadnych przeróbek i jest kompletne, to cena jest (ale tylko wg. mnie) przyzwoita. Ale jeszcze pod warunkiem, że silnik nie potrzebuje gruntownego remontu. Coraz trudniej dostać takiego klasyka za małe pieniądze. Długo stało niejeżdżone? Zdjęcia są z 2007, czy data była źle ustawiona?
Ja na mojego wydałem do tej pory dyszkę (bez ceny zakupu oczywiście) i nawet nosek nieupudrowany. Nawiasem mówiąc, moja druga połowa się ostatnio dowiedziała ile wydałem. Reakcja była najpierw taka :o a później taka :evil:. Żeby wydać na remont dwie dyszki to żadna sztuka. Płacisz i płaczesz :cry: Ten "sport" strasznie wciąga i to co na początku było do zaakceptowania wraz postępami remontu, jest już nie do przyjęcia. Wymagania ciągle rosną. Ale Ty już przecież restaurowałeś 123, to przecież wiesz o co chodzi.


Na górę
Post: śr lut 01, 2012 10:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 16, 2009 8:03 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Warszawa [WY]
Może jestem uprzedzony, lecz po moich poszukiwaniach, zwłaszcza w przypadku W114, zestawienie słów „samochód z Holandii” oraz „jeszcze nie był robiony” wydaje się mało realne, zwłaszcza za cenę którą podajesz.

Proponuję, zainwestuj w przejazd/przelot i oceń osobiście, stan blach i zgodność auta z oryginałem, najwyżej stracisz kilka dni i ok.1 tys. PLN - zawsze to relatywnie mniej.

Powodzenia

_________________
C123 230CE
C123 300CD
C114 250CE
C124 300CE


Na górę
Post: śr lut 01, 2012 11:39 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
eli pisze:
Może jestem uprzedzony, lecz po moich poszukiwaniach, zwłaszcza w przypadku W114, zestawienie słów „samochód z Holandii” oraz „jeszcze nie był robiony” wydaje się mało realne, zwłaszcza za cenę którą podajesz.


Dokladnie. Auta w Holandii rdzewieja jak cholera. Dwie przyczyny: oczywiscie klimat - mokro, albo pada/leje albo sie zanosi, do tego wszedzie woda, kanaly, bajora, zalewy i morze - generalnie wszechobecna wilgoc; druga przyczyna - garaz w Holandii to mega luksus, to kraj ciasny, w miastach, o ile sie nie mieszka we wspolczesnym apartamentowcu z garazem podziemnym, to auta stoja na ulicy (dotyczy takze domkow jednorodzinnych, segmentow itp.). Zatem: wilgoc + parkowanie pod chmurka + 40lat + jeden warsztat znajacy sie na zabytkowych Mercedesach = mega ryzyko.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pt lut 03, 2012 8:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 06, 2011 6:06 pm
Posty: 25
Numer GG: 34746444
Lokalizacja: Koszalin
Witam ponownie.
Temat można zamknąć - samochód po dłuższym namyśle odpadł - chyba faktycznie "zbyt w ciemno".... :)
Kupiłem natomiast W114 250CE z 1971r.
Myślę, że pewnie był przez was oglądany
http://allegro.pl/mercedes-coupe-3-drzw ... 97155.html

W związku z tym zakładam nowy wątek w odpowiednim dziale
yes yes yes :P :P :P :P :P :P :P

_________________
Jest W114 250CE - 1971' - w trakcie odbudowy...
MB Vito W639 04' - roboczy
było W140 350TD 1993'
było W210 220D 1996' - majonez - ex taxi
było W126 280SE 1983'
było W123 300D - 1984' - Saharagelb
było W123 200D - 1978' - dawno dawno temu...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl