MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 16, 2025 11:00 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 01, 2011 10:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 26, 2009 7:55 pm
Posty: 58
Witam nabyłem ostatnio do kolekcji W115,podczas skrecania kierownicą wydobywa sie piszczenie spod przedniego zawieszenia.tak jak by guma o gume tarła.Jak rozwiązać ten problem?? Mam w tym samochodzie silnik 2.0D bedzie pasowoł do tego auta bez zadnych przeróbek silnik od w115 2,2D?? czy trzeba bedzie zmieniac skrzynie??..


Na górę
Post: sob kwie 02, 2011 12:33 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
A masz jeszcze olej we wspomaganiu?
Silnik 220 na pewno będzie pasował. Korpus i głowica są takie same, jest tylko dłuższy skok tłoków a więc inny wał i korbowody.


Na górę
Post: ndz kwie 03, 2011 6:19 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Może sworznie sie zacieraja i skrzypią.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: ndz lip 03, 2011 10:12 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 26, 2009 7:55 pm
Posty: 58
Piski dochodzą z lewej strony okolice koła , podczas krecenia kierownica dzwiek jest taki jak skrzypiące zawiasy w drzwiach.Gdy samochód stoji z 2 dni i pada deszcz dzwiek ustaje na pare kilometrów poźniej dalej to samo.Jak wykryc który sworzeń jest do wymiany??


Na górę
Post: pn lip 04, 2011 9:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 21, 2004 12:13 pm
Posty: 283
Lokalizacja: Wroclaw/Luban
franc pisze:
Jak wykryc który sworzeń jest do wymiany??


Podnosisz auto, zdejmujesz koło, pod wachacz podkładasz ze dwie cegły, zwalniasz auto z podnośnika, znajdujesz kawałek łańcucha plus dwa pręty( w ostateczności mogą być duże klucze), przekładasz łańcuch przez środek śprężyny od góry(tak jest łatwiej) na dole przez oczko przekładasz klusz i podciągasz tak aby się zaklinował, z góry robisz to samo. podnosisz samochód za karoseriętak aby sprężtna sięrozciągała i napieła łańcuch. Teraz lekko poszarm zwrotnicąi masz jak na dłoni który sworzeńjest luźny.
PS
Uwaga na energię zgromadzoną w sprężynie blokada musi być pewna.
Jest to wg mnie najszybszy, najprostszy i najpewniejszy sposób.
Na szarpaki nie masz po co jechać bo nic nie pokażą.

_________________
1. MB 220 D 1969 czerwony dawca silnika
2. MB 200 D 1976 złoty dawca drobnicy
3 MB 220 D 1975 Meso lub Czarny Szatan stjuningowany na I serię


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl