Jak nie bedzie znow tak robic to znaczy ze termostat sie zacial i lepiej go wymienic, lecz jak sytuacja bedzie sie powtarzac to najpierw sprawdz termostat a dopiero pozniej sprawdzaj uszczelke. Zreszta uszczelke mozna szybko sprawdzic, po odpaleniu otworz korek chlodnicy i jak bedziesz czul ze w chlodnicy robic sie nadcisnienie to albo uszczelka poszla sie kochac albo co znacznie gorsze glowica pekla. A ze oleju ubylo to moze juz predzej tylko tego nie zauwazyles a podwyzszona temperatura silnika robi z oleju wode, zwlaszcza z mineralnego.
_________________ W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D, EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,
|