MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 11:42 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 10, 2010 12:11 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
200D, kiera po lewej, automat

kolor 623 hellelfenbein

Obrazek
Obrazek

248 ogrzewana tylna szyba
420 Gałka w podłodze przy automatycznej skrzyni biegów
450 international taxi

VIN viewtopic.php?f=7&t=5211
Kody viewtopic.php?f=7&t=4694
Jak nie płacić OC viewtopic.php?f=24&t=25204

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: pt wrz 10, 2010 1:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
wrzuć fotki.

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: czw wrz 16, 2010 1:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:20 pm
Posty: 385
Lokalizacja: turek wlkp
ta mała chłodnica to chłodnica oleju
zbiornik w bagażniku to odpowietrzenie baku paliwa
zbiorniczka wyrównawczego w tych autach nie było
po prostu nadmiar był wyrzucany przez korek wężykiem który masz poprowadzony do butelki
w tym przypadku pewno silnik się często gotował a poprzedni właściciel aby nie dolewać nowego płynu gromadził go sobie w buteleczce

_________________
w120 180 1959r
w111 220Sb 1964r
w116 280S 1977r
w126 280SE 1984r
w124 200D aftomat 1993r "menczysłaf" ex
Audi A4 b7 2006 - żonowóz


Na górę
Post: sob paź 02, 2010 10:46 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 26, 2008 8:24 am
Posty: 177
Lokalizacja: Gniezno
Powodem przegrzewania silnika może być uszkodzony termostat(nie otwiera się i nie puszcza obiegu przez chłodnicę) lub zawalona kamieniem kotłowym chlodnica.
Ale to tylko tak na przykład:)
Spotkałem się też z przypadkiem że silnik gotował się przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, ale to juz "rodzynek":).
Najprosciej zaczac od sprawdzenia tych pierwszych dwoch przyczyn.
1. W miarę nagrzewania silinka-gorny wąż od cieczy chlodzacej powinien sie nagrzewac-jesli jest caly czas zimny termostat nie otwiera sie-moznaby go wymienic:)
2.chlodnica w miare nagrzewania silnika, powinna byc "ciepla" na górze i na dole-jesli dol chlodnicy jest lodowaty to moze byc ona zawalona kamieniem kotlowym-podalbym ci adres do postu w tej sprawie,ale niestety nie dzialaja mi linki na nowym forum-pisalem o tym w SUGESTIACH ale bez odpowiedzi:P


Na górę
Post: ndz paź 03, 2010 8:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
ja jednak wymienił bym najpierw termostat, najbardziej awaryjne gówienko po tylu latach a zdecydowanie tańsze od chłodnicy

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: ndz paź 03, 2010 8:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 26, 2008 8:24 am
Posty: 177
Lokalizacja: Gniezno
Tak jak mówi Karol-wez najpierw termostat obadaj:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl