Witam.
Najczęstszą przyczyną "niedziałania" wskaźnika są zerwane druciki w urządzeniu zamontowanym z baku. Dostaniesz się do niego odsłaniając wykładzinę bagażnika (o ile takową posiadasz) i zdejmując plastykową, okrągłą, białą zaślepkę pod która idą kable. Z baku musisz go odkręcić (najlepiej sztorcową "ósemką o ile dobrze pamiętam), wyciągnąć i rozkręcić by sprawdzić co go boli. Częstą przyczyną jest również szlam który blokuje pływaczek. Jeśli zerwane są druciki po których porusza się pływaczek, sprawa się trochę komplikuje gdyż ma on ściśle określoną oporność i trzeba go przez to idealnie dobrać lub stosować w obwodzie jakieś oporniki czy innego rodzaju dławiki. Swój w S123 naprawiłem drucikiem od sedana i niestety oporność inna więc wskaźnik w zegarach pracuje tylko w zakresie od 1/2 do fulla czyli pusty bak to na wskazówce połowa - lampka rezerwy działa z kolei poprawnie.
Samo urządzenie wygląda podobnie do tego na zdjęciu ale zaznaczam że są to oba od modelu 123, krótkie od kombi a długie od sedana, gdyż w 115 jest kilka różnic ale zasada działania i wygląd ogólny podobny
