MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 1:56 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 26, 2010 9:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
kolego to napewno chodzi o silnik 2,0d ? a nie o tego srebrnego 2,4 d którego oglądałem i który zagotował się na wolnych obrotach ? kolegów z forum nie rób w konia bo i tak prawda wyjdzie na jaw, jak tam udało się przełożyć wspomaganie ?

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: śr maja 26, 2010 10:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:20 pm
Posty: 385
Lokalizacja: turek wlkp
moim zdaniem pompa nie domaga
to ze masz cisnienie to przez to ze płyn(woda) gotując sie wytwarza cisnienie
chyba wiesz jak działa gwizdek w czajniku
miałem kiedys to samo co prawda nie w mercu ale objawy takie same
wzrost temp po przejechaniu paru km gotowanie i ciepła chłodnica u góry a zimna na dole
przy okzaji termostat do kompletu lepiej wymienic
włącz ogrzewanie jak ci sie silnik zrobi ciepły i zobacz czy leci ciepłe czy zimne powietrze
jak zimne to brak obiegu

_________________
w120 180 1959r
w111 220Sb 1964r
w116 280S 1977r
w126 280SE 1984r
w124 200D aftomat 1993r "menczysłaf" ex
Audi A4 b7 2006 - żonowóz


Na górę
Post: śr maja 26, 2010 10:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Zapowietrzony jest i się gotuje (powietrze stoi pod termostatem i nie wpuszcza płynu przez co nie ogrzewa termostatu i ten się nie otwiera) ,przerabiałem to w mojej 115 jak był diesel ,lub masz zepsuty termostat i się nie otwiera.Jest prosta metoda odpowietrzenia wystarczy zdjąć górny wąż z obudowy termostatu i śrubokrętem uchylić termostat,jak pójdą bąbelki to był zapowietrzony,jak nie to termostat prawdopodobnie niedomaga.W pompę wody wątpię jest cała metalowa i nie ma co się urwać jak w nowoczesnych wynalazkach z plastikowym wirnikiem przylepionym do blaszki (ford,bmw itd).

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: ndz cze 06, 2010 12:06 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt gru 09, 2003 9:58 pm
Posty: 224
Lokalizacja: z Konina
Dobra toscie se pogadali:) jak sie gotuje to przyczyn moze byc od groma i ciut, z dziura w glowicy lub przedmuchana uszczelka wlacznie.
Co do termostatu to tez powinien byc oryginalny do tego silnika czyli taki z dziurka zeby termostat sie nie zapowietrzal no i oczywiscie o odpowiedniej temperaturze otwarcia ,ktora jest wypisana na termostacie.Na przyklad do silnika 3litrowego temperatura powinna miec wartosc 76stopni i odpowiednio duża srednice przepływu.
Czy pompa wodna moze sie rozleciec ?Oczywiscie, po tylu latach ...,wszystko zalezy od tego czym silnik był zalewany i jak czesto.Mam w swojej kolekcji pompe z przerdzewiałym rotorem ktory spadł z wałka .

_________________
240D3.0, no...i wszystko jasne


Na górę
Post: ndz cze 06, 2010 9:10 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
nie ma już tematu bo to auto jest sprzedane, ktoś się ostro najarał i kupił go za 4 tyś pln tak twierdził właściciel

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: wt cze 08, 2010 9:37 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 19, 2008 10:44 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Łódź
odpowiedz jest prosta - uszkodzony termostat - sam przerabiałem to u siebie.

_________________
w208 230 Kompressor - obecnie
w123 240D - nie tak dawno :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl