Zapowietrzony jest i się gotuje (powietrze stoi pod termostatem i nie wpuszcza płynu przez co nie ogrzewa termostatu i ten się nie otwiera) ,przerabiałem to w mojej 115 jak był diesel ,lub masz zepsuty termostat i się nie otwiera.Jest prosta metoda odpowietrzenia wystarczy zdjąć górny wąż z obudowy termostatu i śrubokrętem uchylić termostat,jak pójdą bąbelki to był zapowietrzony,jak nie to termostat prawdopodobnie niedomaga.W pompę wody wątpię jest cała metalowa i nie ma co się urwać jak w nowoczesnych wynalazkach z plastikowym wirnikiem przylepionym do blaszki (ford,bmw itd).
_________________ W124 260E LUBLIN INTRALL 3 4CTi90 W201 1,8E => 200E ex. VW GOLF 2 1,8 ex. W201 200E => OM601 ex. W124 300E ex. W126 260SE ex. W201 200E ex. BMW E32 730i ex. W115 240D => 250 M123 ex. VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex. LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.
|