Jest to 250 CE z manualną skrzynią biegów, kierownica po lewej stronie, 1971 rok.
Co znaczy kołyska do wymiany? Przerdzewiała jest?
Co do elementów gumowych to było pisane do znudzenia, że Febi to loteria. Może się trafić coś tureckiego albo tajwańskiego, ale może też być oryginał! Najlepszym wyjściem jest kupno Lemfordera, bo to jest to samo co oryginał za mniejsze pieniądze. Z pamięci to poduszki przedniego zawieszenia LM kosztują około 350 PLN (trudno dostępne-znaczy mało kto ma), a oryginały około 500 PLN, zaś Febi około 150 PLN (ostatnio kupiłem i są bardzo przyzwoite). Jak dodasz do tego silentblocki na wszystkie wahacze, sworznie, gumy stabilizatora (tu montuj tylko i wyłącznie oryginał, bo nie wiem czy kupisz LM, a oryginał jest bardzo tani akurat - podróby się nie sprawdzają!), ewentualnie jakieś końcówki drążków, wspornik drążków, drążek środkowy i amortyzator to napewno wyjdzie spora suma do tego jeszcze robota (plus geometria), ale jak już miałeś zdjętą kołyskę to najlepiej wymienić wszystko co jest do wymiany. Jednak zawieszenie w /8 jest bardzo trwałe i nawet z padniętymi poduszkami i silentblockami można jeździć latami i o tym nie wiedzieć (jak większość ludzi mających /8
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
). Jeśli już to zrobiłeś to będziesz miał spokój na lata! Reasumując to jak uda Ci się kupić elementy LM do zawieszenia to spokojnie zaoszczędzisz 30% w samych częściach rzecz jasna.
Skąd jesteś i co to za mechanik nie poleca Febiego? Dobrze trafiłeś, bo większość wkłada co popadnie i jeszcze głosi mądrości, że Febi i Meyle mają super towar za mniejszy grosz niż LM.
Co do tapicerki to chyba faktycznie jest nie od coupe (jak składasz fotel, jak ktoś chce usiąść z tyłu?
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
), ale czy od W 108 to nie wiem (może byc równie dobrze od I serii /8 limuzyna). Tak czy inaczej fotele i kanapa mają inny kolor niż reszta wnętrza, więc napewno zostały zmienione. Pewnie wnętrze było materiałowe i zniszczone, dlatego ktoś zmienił. Jeśli tak to będzie Ci bardzo trudno znaleźć oryginał, bo w 1971 roku powinno być jeszcze wnętrze I-szo seryjne, które było tylko i wyłącznie w 250 C i 250 CE!. Lewarek zaś jest od /8 po liftingu, zgodny z Twoim rocznikiem.