MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
w114 cupe 280 automatic- zobacz to https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=40672 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Marcin88 [ sob kwie 18, 2009 8:12 pm ] |
Tytuł: | w114 cupe 280 automatic- zobacz to |
Witam wszystkich forumowiczów i miłosników marki Mercedes. Od jakiegos czasu choruje na zabytka i znalazlem swietnyokaz (tak mi sie wydaje) Nie bedę za duzo opisywał tego samochodu , ponieważ pokażą to zdjecia wiem ze to jest 1 seria modelu w114 z silnikiem 2,8 i automatyczna skrzynią biegów przy kierownicy auto z tego co sie dowiedziałem stoi 5 lat niejezdzone i jezdziło do konca(tak mi powiedział obecny wlasciciel) Mercedes został sprowadzony do kraju jakis czas temu i nie był rejestrowany z tego co mi wiadomo posiada tylko brif Cena jest okazyjna i chciał bym sie spytać ile waszym zdaniem samochod jest warty na dzien dzisiejszy w obecnym stanie? Zdaje sobie sprawe z tego ze samochod wymaga duzo pracy i pieniedzy ale przecież nie musze robić go odrazu tylko powoli latami tymbardziej ze z kazdym rokiem taki samochod rosnie na wartosci. Pytanie tylko czy on sie nadaje na taka baze do odrestaurowania czy nie. Podaje vin samochodu i zdjecia. Pozdrawiam http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... G_0003.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... G_0001.jpg |
Autor: | RobertS [ sob kwie 18, 2009 9:20 pm ] |
Tytuł: | |
Marcin88 pisze: Podaje vin samochodu
Nie widzę? Z tych zdjęć niestety trudno cokolwiek wywnioskować:( |
Autor: | Marcin88 [ sob kwie 18, 2009 9:57 pm ] |
Tytuł: | |
Vin 114.022-12-019523 i wiecej zdjec. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | RobertS [ sob kwie 18, 2009 10:15 pm ] |
Tytuł: | |
Pewnie są tacy, którzy się ze mną nie zgodzą, ale wg mnie to auto nic nie jest warte:(. Jest kompletnie rozebrane - rograbione, odbudowa pochłonie majątek, a i na pewno nie jest to silnik 2,8... ![]() 114.022 - to 250CE Choć nie ukrywam, że gdyby zestawienie: kolor lakieru + tapicerka było zgodne z DK to po odbudowie, wyglądałby bardzo ładnie. Tak na marginesie (za co przepraszam) szukam ładnego zderzaka tylnego z I serii:) |
Autor: | kielbik [ sob kwie 18, 2009 10:17 pm ] |
Tytuł: | |
Marcin88 pisze: Vin 114.022-12-019523 To nie 2.8 tylko 250 CE (2,5 litra). Milej zabawy i gotuj ze 40 tysiecy... ![]() |
Autor: | PiotrH [ ndz kwie 19, 2009 1:06 pm ] |
Tytuł: | Re: w114 cupe 280 automatic- zobacz to |
Marcin88 pisze: Cena jest okazyjna i chciał bym sie spytać ile waszym zdaniem samochod jest warty na dzien dzisiejszy w obecnym stanie?
Coś tak między 1000 a 2000 z zależności od tego co tam jest jeszcze dobre, zdjęcia zawsze pokazują auto z lepszej strony niż jest w rzeczywistości. Raczej na części. Koszt odbudowy mniej więcej już znasz..... Lepiej wybierz sobie na początek trochę mniej wymagający okaz, bo tutaj do roboty jest dokładne wszystko i daleka droga zanim ta gwiazda zabłyśnie. |
Autor: | heted [ ndz kwie 19, 2009 9:07 pm ] |
Tytuł: | |
Mnie się wydaje, że auto tylko pozornie odbiega w dół od przeciętnej. Bo starczy uzupełnić koła, widziałem baroki za 270,- atrapę 200,-?,ogarnąć liście i śmieci i już widać plusy: wzgl. zdrowe błotniki,zderzak, podłoga na zdjęciach też nie prześwieca,ładna tapicerka. Na pewno pierwsze wrażenie jest zniechęcające. |
Autor: | arbies [ ndz kwie 19, 2009 9:49 pm ] |
Tytuł: | |
Jak dla mnie to tylko na części ![]() Jesli kupisz ją tanio to możesz sporo zarobić: - dyfer - zderzaki - elementy silnika - szyby - elementy tapicerki - fotele - deska, drewno - mechanizm szybera - listwy ...sporo kasy. PS Ja biorę już dyfer ![]() |
Autor: | optymizer [ ndz kwie 19, 2009 9:54 pm ] |
Tytuł: | |
a moim zdaniem to auto jest dobra baza do odbudowy, zobaczcie, nadkola zdrowe, podloga nie przegnita, blotniki rowniez nie za przerdzewiale, fakt tu i tam jest rdza ale to raczej cos w stylu wyczyscic i zaszpachlowac a nie do spawania, listwy i atrapa... to sie moze uszkodzic podczas zwyklego demontazu do remontu nawet lepszego auta (listwy) a atrapa jak juz poprzednik zauwazyl nie jest porazajacym wydatkiem, przy zalozeniu ze silnik i skrzynia jest na chodzi i nie trzeba w nich robic generalki to nie tylko ze jest to ciekawa i dobra baza to jeszcze remont napewno nie wyniesie 40.000 (sory za brak polskich znakow i bledy, nie pisze z domu ![]() |
Autor: | arbies [ pn kwie 20, 2009 12:56 am ] |
Tytuł: | |
optymizer pisze: ...to jeszcze remont napewno nie wyniesie 40.000
...tylko 45 000pln ![]() Szczególnie silnik po 5 latach postoju pod chmurką będzie na chodzie... Pomyśl jak mogą wyglądac gładzie cylindrów, pierścienie, nie mówiąc o wtryskach! Czy wiesz ile kosztuje 1 wtrysk do CE? Pamietaj, że jest ich 6 szt ![]() |
Autor: | szyki [ pn kwie 20, 2009 1:11 am ] |
Tytuł: | |
800 zł netto w ASO ale jest możliwość regeneracji. piękne zestawienie koloru nadwozia z kolorem wnętrza. ciekawe, czy zachowane w oryginale... jeżeli masz, wrzuć tu foto tabliczek, to ocenimy z trochę większym przybliżeniem stopień oryginalności tego auta. według mnie, auto może być warte podjęcia ryzyka, jeżeli tylko silnik i skrzynia okażą się na chodzie a tabliczki potwierdzą, że to, z czym mamy teraz do czynienia, nie jest zbiorem licznych przeszczepów. z drugiej strony, te 5 lat rzeczywiście mogło zabić ten motor. M114.980 jest dosyć kłopotliwy do opanowania i dzisiejsi mechanicy nie radzą sobie z nim wcale, więc jeżeli nie chodzi, to nie ma sensu pchać się w nieznane. |
Autor: | Marcin88 [ pn kwie 20, 2009 2:00 am ] |
Tytuł: | |
Drodzy furumowicze to brać go czy nie???????? Cena za jaka moge go nabyć to około 2.800zł Jeżeli chodzi o foto tabliczek to żadnych tam nie widziałem jest tylko numer wybity na tej przedniej belce (dodaje zdjecie) 114.022-12-019523 Poradzcie mi co musiałbym zrobić zeby odpalić ten silnik? Czytałem na forum o tym żeby zalać silnik naftą i zostawić tak na pare dni... jak to sie ma w praktyce? ![]() |
Autor: | RobertS [ pn kwie 20, 2009 8:59 am ] |
Tytuł: | |
Marcin88 pisze: Jeżeli chodzi o foto tabliczek to żadnych tam nie widziałem
Powinna być 10cm na prawo od numeru nadwozia jak nie ma to licz się z tym, że szyki może mieć rację. 2800pln - jak nie uda Ci się jej podnieść to tak jak powiedział arbies - jest szansa sprzedać na części i zarobić - arbies dyfer, ja tylny zderzak ![]() Czy kupować - sam musisz zdecydować, porady "na telefon" bo takie tu mają miejsce mijają się z celem...może warto z kimś tam podjechać? Jeśli chodzi o uruchomienie silnika to musisz się liczyć z tym, że za nim go uruchimisz, będziesz musiał trochę zainwestować w osprzęt silnika (kto wie co tam nie ruszy), a potem może się okazać, że pupa... |
Autor: | kielbik [ pn kwie 20, 2009 9:22 pm ] |
Tytuł: | |
Co wy z ta kombinacja kolorow? Przeciez to jakas "butelkowa zielen" z Poloneza. Wnetrze poskladane co najmniej z dwoch (creme i blau) - w dodatku w oplakanym stanie. Na tym aucie az w oczy kluja tony szpachli, ktora tylko maskuje prawdziwy obraz rozpaczy. 2800 zl za dawce, w ktorym nie ma pewnosci co do stanu dyfra, skrzyni czy silnika?! ![]() Ale cos mi sie nie wydaje zebym cie przekonal - kiedys bylem dokladnie taki jak Ty, heted i spolka. Sam musisz sie przekonac i utopic ladnych pare tysiecy... ![]() |
Autor: | stefanbas [ pn kwie 20, 2009 10:11 pm ] |
Tytuł: | |
to cacko tylko na częsci ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |