MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Blachy zamienniki-pytanie
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=39909
Strona 1 z 1

Autor:  heted [ śr mar 18, 2009 12:03 am ]
Tytuł:  Blachy zamienniki-pytanie

Witam!
Jak się przedstawia jakość blach f-my np.Klokkenhorn, jakie mogę napotkać problemy przy montażu, jak można stwierdzić czy jest jest to
oryginał MB czy zamiennik? Właśnie zdemontowałem błotniki przednie i nie wiem jak je traktować -renimować czy kasacja?

Autor:  PiotrH [ śr mar 18, 2009 9:20 am ]
Tytuł: 

Jeśli chodzi o to po czym poznać, to napewno cena...... :roll: Nowe elementy przeważnie są oklejone naklejkami określającymi producenta. Te częsci z Klokkerholna, które ja kupiłem będą wymagały trochę pracy przy montażu i dopasowaniu, ale dają radę, a ile wytrzymają głównie zależy od konserwacji i użytkowania auta. Co do oryginałów to używane trafiają się tylko błotniki przednie lub drzwi i to zazwyczaj po jakiś przejściach więc problemy moga być jeszcze większe. Trudno rozpoznać co to właściwie jest jednak rzadko się zdarza, żeby były niepordzewiałe. Pokrywy zazwyczaj są dobre. Reszta częsci jak progi, faruchy, podłogi itp jest wspawana więc szans na odzysk z używki raczej nie widzę.

Autor:  Stomek [ śr mar 18, 2009 11:01 am ]
Tytuł: 

Poszukaj na forum, Marcin280e pokazywal jak zreanimowac oryginalny blotnik przy pomocy Klokka. Ta metoda wedlug mnie jest bardziej wlasciwa niz mietolenie klokka przy pasowaniu, a potem jego tynkowanie- lepiej juz miec otynkowany oryginal. Raz przezylem pasowanie podrobek i trzeba bylo dospawac kawalek rantu przy drzwiach, zeby szczelina byla rowna, poza tym sa niegogiete przy zejsciu z pokrywa silnika i zawsze jest tam za duza szpara.
Sprobuj progi z Szemudu, ja wstawialem juz kilka do 123 i sa porzadnie wykonane, z grubszej blachy niz Klokki, a kwestia zywotnosci to jak wyzej PiotrH napisal.
Nie polecam zadnych reperaturek do drzwi, bo sa niedokladnie wykonane i cena jest nieadekwatna do nakladu pracy. Sam zrobisz lepsze.
Tylna sciana do /8 z podrob to disaster, wiec tylko oryginal, podloga bagaznika jest tylko dostepna w ASO.
Polblotniki tylne lub reperaturki rantu mozna smialo stosowac, do nich nie mam zadnych zarzutow.
Reszta gratow do wykonania we wlasnym zakresie lub odzysku z innych dawcow, Czasami trafiaja sie jeszcze takie ze zdatnymi elemetami do odzysku- naprawde
[oczko]

Autor:  KarolS1988 [ śr mar 18, 2009 3:02 pm ]
Tytuł: 

Stomek pisze:
podloga bagaznika jest tylko dostepna w ASO


http://www.potrykus.com.pl/samochody/trapez/trapez.htm

pozycja 6 to chyba podłoga bagażnika chyba że się myle :)

Autor:  Michał Białkowski [ czw mar 19, 2009 11:19 am ]
Tytuł: 

Jakiś czas temu istotnie w firmie Potrykus udało się zakupić podłogę bagażnika i po dopasowaniu przez średnio zaangażowanego blacharza :-? wygląda mniej więcej jak na zdjeciu poniżej.

Pozostały mi jeszcze poza poprawkami tego bagażnika, wymiana błotników wewnętrznych i zewnętrznego i prawdopodobnie progi. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat jakości tych części oferowanych przez firmę BHMD? Które blachy można uznać za sprawdzone i godne uwagi?


Obrazek

Autor:  Stomek [ czw mar 19, 2009 10:55 pm ]
Tytuł: 

Jesli chodzi o progi zewnetrzne do /8 z podrob to pamietam ze profil C, jaki tworza, byl za bardzo otwarty i musialem na prasie doginac, zeby pasowaly. Reszty jeszcze nie wstawialem z podrob. Trzebaby Sebiego spytac, on wstawia tego wiecej do/8, choc ostatnimi czasy chyba coraz wiecej oryginalow.

Autor:  heted [ czw mar 19, 2009 11:13 pm ]
Tytuł: 

Stomek-progi są moją radością, bo są całe. Byłem dzisiaj w ASO w u Dudy-Watin, za małą podłogę bagażnika lewą część chcą 322,-neeto!

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/