MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 11:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 18, 2009 12:03 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 11:29 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Wronki wlkp
Witam!
Jak się przedstawia jakość blach f-my np.Klokkenhorn, jakie mogę napotkać problemy przy montażu, jak można stwierdzić czy jest jest to
oryginał MB czy zamiennik? Właśnie zdemontowałem błotniki przednie i nie wiem jak je traktować -renimować czy kasacja?

_________________
w115 to żaden cud,ale kto kocha ten wybacza


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 9:20 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 15, 2008 10:51 am
Posty: 371
Lokalizacja: Koszalin
Jeśli chodzi o to po czym poznać, to napewno cena...... :roll: Nowe elementy przeważnie są oklejone naklejkami określającymi producenta. Te częsci z Klokkerholna, które ja kupiłem będą wymagały trochę pracy przy montażu i dopasowaniu, ale dają radę, a ile wytrzymają głównie zależy od konserwacji i użytkowania auta. Co do oryginałów to używane trafiają się tylko błotniki przednie lub drzwi i to zazwyczaj po jakiś przejściach więc problemy moga być jeszcze większe. Trudno rozpoznać co to właściwie jest jednak rzadko się zdarza, żeby były niepordzewiałe. Pokrywy zazwyczaj są dobre. Reszta częsci jak progi, faruchy, podłogi itp jest wspawana więc szans na odzysk z używki raczej nie widzę.

_________________
W115 240D 3.0 '75 ŻABA SPRZEDANY
W107 500SL '84 CZARNA WDOWA
W123 250 '80 BEKA :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 11:01 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Poszukaj na forum, Marcin280e pokazywal jak zreanimowac oryginalny blotnik przy pomocy Klokka. Ta metoda wedlug mnie jest bardziej wlasciwa niz mietolenie klokka przy pasowaniu, a potem jego tynkowanie- lepiej juz miec otynkowany oryginal. Raz przezylem pasowanie podrobek i trzeba bylo dospawac kawalek rantu przy drzwiach, zeby szczelina byla rowna, poza tym sa niegogiete przy zejsciu z pokrywa silnika i zawsze jest tam za duza szpara.
Sprobuj progi z Szemudu, ja wstawialem juz kilka do 123 i sa porzadnie wykonane, z grubszej blachy niz Klokki, a kwestia zywotnosci to jak wyzej PiotrH napisal.
Nie polecam zadnych reperaturek do drzwi, bo sa niedokladnie wykonane i cena jest nieadekwatna do nakladu pracy. Sam zrobisz lepsze.
Tylna sciana do /8 z podrob to disaster, wiec tylko oryginal, podloga bagaznika jest tylko dostepna w ASO.
Polblotniki tylne lub reperaturki rantu mozna smialo stosowac, do nich nie mam zadnych zarzutow.
Reszta gratow do wykonania we wlasnym zakresie lub odzysku z innych dawcow, Czasami trafiaja sie jeszcze takie ze zdatnymi elemetami do odzysku- naprawde
[oczko]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 3:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
Stomek pisze:
podloga bagaznika jest tylko dostepna w ASO


http://www.potrykus.com.pl/samochody/trapez/trapez.htm

pozycja 6 to chyba podłoga bagażnika chyba że się myle :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 11:19 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:11 am
Posty: 14
Lokalizacja: Mogilno
Jakiś czas temu istotnie w firmie Potrykus udało się zakupić podłogę bagażnika i po dopasowaniu przez średnio zaangażowanego blacharza :-? wygląda mniej więcej jak na zdjeciu poniżej.

Pozostały mi jeszcze poza poprawkami tego bagażnika, wymiana błotników wewnętrznych i zewnętrznego i prawdopodobnie progi. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat jakości tych części oferowanych przez firmę BHMD? Które blachy można uznać za sprawdzone i godne uwagi?


Obrazek

_________________
W 115 '70 220D Lenkradautomatic :-)
Junak M10 '63


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 10:55 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Jesli chodzi o progi zewnetrzne do /8 z podrob to pamietam ze profil C, jaki tworza, byl za bardzo otwarty i musialem na prasie doginac, zeby pasowaly. Reszty jeszcze nie wstawialem z podrob. Trzebaby Sebiego spytac, on wstawia tego wiecej do/8, choc ostatnimi czasy chyba coraz wiecej oryginalow.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 11:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 11:29 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Wronki wlkp
Stomek-progi są moją radością, bo są całe. Byłem dzisiaj w ASO w u Dudy-Watin, za małą podłogę bagażnika lewą część chcą 322,-neeto!

_________________
w115 to żaden cud,ale kto kocha ten wybacza


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl