MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Rodzaje dywaników https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=39463 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Futrzak [ pn mar 02, 2009 12:50 pm ] |
Tytuł: | Rodzaje dywaników |
Cześć, czy możecie sie podzielić swoim doświadczeniem i powiedzieć mi jakie były dywaniki w W115? Chodzi mi w jakim okresie co kładziono na podłogę? Czy to zależało tez od typu tapicerki (nie od koloru)? Ja mam to nieszczęsne PCV a co było potem? Welur, dywanik wełniany? Pozdrawiam Futrzak |
Autor: | kielbik [ pt mar 06, 2009 4:01 pm ] |
Tytuł: | |
Hej, dywaniki z tworzywa sztucznego (to raczej nie jest PCV) wystepowaly tylko w serii 0,5 - pozniej byly dostepne tylko jako wyposazenie dodatkowe (np. Sebi w swoim langu ma (powinien miec) takie wlasnie dywaniki). W samochodach pierwszoreyjnych i pozniejszych stosowano dywaniki z materialu "petelkowego" w kolorze takim jak reszta tapicerki i niezaleznie od materialu poszycia foteli (tkanina, welur, MB-Tex, skora). O ile mi wiadomo dywanikow welurowych nie stosowano w /8 w ogole choc byly dostepne w produkowanych rownolegle W108/109 oraz W116. |
Autor: | Futrzak [ pn mar 09, 2009 9:04 am ] |
Tytuł: | |
Dzieki za informacje. W geście rozpaczy chyba bede musiał sobie zafundować takie dywaniki "pętelkowe". Ja mam kremowy MBtex więc rozumiem że dywaniki tez powinny być kremowe? Ten PCV mam w brązie tak jak deskę i inne elementy plastikowe. Może jednak brąz? Jeszcze jedno dodatkowe pytanie o pętelki. Z tego co widziałem są tez dwa albo trzy rodzaje. Tzn drobniejsze i wieksze. Jakie były w 1 serii? Pozdrawiam Futrzak |
Autor: | kielbik [ pn mar 09, 2009 10:50 am ] |
Tytuł: | |
Petelek byl tylko jeden rodzaj, od czasow pontonow az do konca W123. Wszystko inne to po prostu mniej lub bardziej udane podrobki. Masz auto polseryjne a gumowe dywaniki to byl wlasnie jeden z wyroznikow tejh wersji i na twoim miejscu dazylbym do osiagniecia tego stanu za wszelka cene. Dywaniki to cos, co chyba przychodzi do samochodu pod sam koniec remontu. Jestes juz tak daleko? Ktos gdzies taki rarytas napewno bedzie mial, szukaj na ebaju i w niemieckim VDH. Kto szuka, ten znajdzie - nawet gumowe dywaniki do serii 0,5... |
Autor: | Futrzak [ pn mar 09, 2009 1:08 pm ] |
Tytuł: | |
kielbik pisze: Dywaniki to cos, co chyba przychodzi do samochodu pod sam koniec remontu. Jestes juz tak daleko?
I tak i nie. Generalny remont auto przeszło pare lat temu zaraz po zakupie. Na szczęscie właśnie wnetrze było w najlepszej kondycji. Niestety materiał na osłonie wału był narażony na ciągłą stycznośc z butami pasażerów i nie wytrzymał próby czasu. To jest jedyny element który mam do wymiany. Uszczelek okien tych parcianych nie licze bo to mozna dostac bez problemu. Patrząc jednak na cuda jakie koledzy robią ze swoimi 115kami to chyba jestem znów na początku restauracji auta. Po prostu moj egzemplarz był bardzo dobrze zachowany od nowości ale widzę że chłopaki (i dziewczyny) rozbierają auta do ostaniej śrubki. Wszystko wyczyszczone, wypolerowane na nowo odmalowane. Mam więc dylemat czy ja tez nie powinienem zrobić wszystkiego od poczatku. Ale stan oryginaly jest bardzo w porządku. Pozdrawiam Futrzak |
Autor: | kielbik [ pn mar 09, 2009 5:51 pm ] |
Tytuł: | |
Brakuje ci tylko oslony tunelu? I chcesz wszystkie dywany wymieniac? ![]() |
Autor: | Futrzak [ wt mar 10, 2009 10:33 am ] |
Tytuł: | |
kielbik pisze: Zapytaj w ASO czy jest dostepny
Pytałem już pare lat temu. Nawet wysłali zapytanie do Classic Center. Niestety nie ma.... ![]() Pozdrawiam Futrzak |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |