MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 11:15 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 02, 2009 12:50 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 19, 2002 1:00 am
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Cześć,
czy możecie sie podzielić swoim doświadczeniem i powiedzieć mi jakie były dywaniki w W115? Chodzi mi w jakim okresie co kładziono na podłogę? Czy to zależało tez od typu tapicerki (nie od koloru)?
Ja mam to nieszczęsne PCV a co było potem? Welur, dywanik wełniany?
Pozdrawiam
Futrzak

_________________
W115 220D 68 "Kasztanka"
W168 170D 01 "Marcysia" :-)
ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 06, 2009 4:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Hej,

dywaniki z tworzywa sztucznego (to raczej nie jest PCV) wystepowaly tylko w serii 0,5 - pozniej byly dostepne tylko jako wyposazenie dodatkowe (np. Sebi w swoim langu ma (powinien miec) takie wlasnie dywaniki). W samochodach pierwszoreyjnych i pozniejszych stosowano dywaniki z materialu "petelkowego" w kolorze takim jak reszta tapicerki i niezaleznie od materialu poszycia foteli (tkanina, welur, MB-Tex, skora). O ile mi wiadomo dywanikow welurowych nie stosowano w /8 w ogole choc byly dostepne w produkowanych rownolegle W108/109 oraz W116.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 09, 2009 9:04 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 19, 2002 1:00 am
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Dzieki za informacje.
W geście rozpaczy chyba bede musiał sobie zafundować takie dywaniki "pętelkowe". Ja mam kremowy MBtex więc rozumiem że dywaniki tez powinny być kremowe?
Ten PCV mam w brązie tak jak deskę i inne elementy plastikowe.
Może jednak brąz?
Jeszcze jedno dodatkowe pytanie o pętelki. Z tego co widziałem są tez dwa albo trzy rodzaje. Tzn drobniejsze i wieksze. Jakie były w 1 serii?
Pozdrawiam
Futrzak

_________________
W115 220D 68 "Kasztanka"
W168 170D 01 "Marcysia" :-)
ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 09, 2009 10:50 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Petelek byl tylko jeden rodzaj, od czasow pontonow az do konca W123. Wszystko inne to po prostu mniej lub bardziej udane podrobki. Masz auto polseryjne a gumowe dywaniki to byl wlasnie jeden z wyroznikow tejh wersji i na twoim miejscu dazylbym do osiagniecia tego stanu za wszelka cene. Dywaniki to cos, co chyba przychodzi do samochodu pod sam koniec remontu. Jestes juz tak daleko?

Ktos gdzies taki rarytas napewno bedzie mial, szukaj na ebaju i w niemieckim VDH. Kto szuka, ten znajdzie - nawet gumowe dywaniki do serii 0,5...

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 09, 2009 1:08 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 19, 2002 1:00 am
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
kielbik pisze:
Dywaniki to cos, co chyba przychodzi do samochodu pod sam koniec remontu. Jestes juz tak daleko?


I tak i nie.
Generalny remont auto przeszło pare lat temu zaraz po zakupie. Na szczęscie właśnie wnetrze było w najlepszej kondycji. Niestety materiał na osłonie wału był narażony na ciągłą stycznośc z butami pasażerów i nie wytrzymał próby czasu.
To jest jedyny element który mam do wymiany.
Uszczelek okien tych parcianych nie licze bo to mozna dostac bez problemu.
Patrząc jednak na cuda jakie koledzy robią ze swoimi 115kami to chyba jestem znów na początku restauracji auta.
Po prostu moj egzemplarz był bardzo dobrze zachowany od nowości ale widzę że chłopaki (i dziewczyny) rozbierają auta do ostaniej śrubki.
Wszystko wyczyszczone, wypolerowane na nowo odmalowane.
Mam więc dylemat czy ja tez nie powinienem zrobić wszystkiego od poczatku. Ale stan oryginaly jest bardzo w porządku.
Pozdrawiam
Futrzak

_________________
W115 220D 68 "Kasztanka"
W168 170D 01 "Marcysia" :-)
ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 09, 2009 5:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Brakuje ci tylko oslony tunelu? I chcesz wszystkie dywany wymieniac? :o Zapytaj w ASO czy jest dostepny nastepujacy numer: A 115 684 14 14.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 10:33 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 19, 2002 1:00 am
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
kielbik pisze:
Zapytaj w ASO czy jest dostepny


Pytałem już pare lat temu. Nawet wysłali zapytanie do Classic Center. Niestety nie ma.... :cry:
Pozdrawiam
Futrzak

_________________
W115 220D 68 "Kasztanka"
W168 170D 01 "Marcysia" :-)
ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl