MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Napinacz łańcucha i Przepustnica 200D
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=39269
Strona 1 z 1

Autor:  MercSwir [ sob lut 21, 2009 6:40 pm ]
Tytuł:  Napinacz łańcucha i Przepustnica 200D

Powiedzcie mi moim mili. Czy to tak powinno być? W moim 200D ( coprawda w123 i już inny napinacz) napinacz znajdował sie prosto. Łańcuch pracował całą powierzchnią po napinaczu, a tutaj tylko.. Częścią łańcucha. i jak go odegne śrubokrętem to wraca na swoje miejsce ale po chwili wraca w to złe moim zdaniem położenie. Podpowiedzcie co może byc powodem tego że to tak krzywo?? A mercedes mistrza RychuTaryfiarz hehe.

Obrazek


Acha! I do czego to coś przy przepustnicy? Nigdzie nie podłączone a po podniesieniu silnik zaczyna klekotać i dymić. Miałem to samo w beczce i tez nie wiedziałe po co to, a reakcja była taka sama. Co to jest!!??

Obrazek

Autor:  RychuTaryfiarz [ sob lut 21, 2009 7:18 pm ]
Tytuł: 

Nie zloszcze się [zlosnikz] Cała przyjemnosc po mojej stronie.

Pozdrawiam

Autor:  marcin280e [ ndz lut 22, 2009 12:07 am ]
Tytuł: 

Albo otwór w napinaczu na swożeń mocujący jest rozbity albo sam swożeń "zjechał" ze średnicy albo i to i to.
Ja bym wymontował bo się może urwać cuś...

Autor:  darus [ ndz lut 22, 2009 6:32 pm ]
Tytuł: 

To jest klapka zwrotna, jak ją zamkniesz, silnik, będzie dostwała mało powietrza, a wtedy zaczyna dymieć i klekotać. Do czego służy to tak dokładnie nie wiem, moze do jakiejś kompesacji cisnienia albo czegoś, niech mądrzejsi sie wypowiedzą.

Autor:  MercSwir [ pn lut 23, 2009 10:46 pm ]
Tytuł: 

I co o przepustnicy nikt więcej nie wie co to jest? Bo niby jak zamkne przepustnice to silnik pownien zgasnąć, jak po zasłonięciu ręką dolotu. A tutaj tego nie ma. Silnik chodzi ale dziwnie.. Co to może być?

Autor:  darus [ wt lut 24, 2009 4:09 pm ]
Tytuł: 

Chyba juz wiem po co jest ta klapka. Sama przepustnica słuzy regulatowrowi pneumatycznemu pompy do regulacji wolnych obrotów. Natomiast w/w klapka zwrotna służy do awaryjnego gaszenia silnika (tak mi sie wydaje), po jej zamknieciu silnik powinien zgasnać. Pompy z regulatorem mechanicznym maja dźwignie do awaryjnego gaszenia.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/