MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
W114 250c rocznik 1970 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=38648 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | bartasm [ sob sty 24, 2009 5:23 pm ] |
Tytuł: | W114 250c rocznik 1970 |
witam, to jest moj pierwszy post, więc witam wszystkich. jestem totalnym laikiem i zawsze marzyłem o tym modelu. jakiś czas temu kupilem takie oto autko do remontu. czy ktoś mógłby na nie rzucic fachowym okiem i napisac pierwsze wrażenia? a może ktos już sie z nim spotkał (kupiony w namysłowie). prosilbym także o pomoc w rozszyfrowaniu VIN-u. pzdr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ sob sty 24, 2009 6:38 pm ] |
Tytuł: | |
VIN 250CE kierownica po lewej stronie skrzynia manualna tylko tyle ... reszty dowiesz się jak zamówisz D.K no i hak.... no i antena nie tu gdzie być powinna Pozatym b.fajne auto -i jeśli nie miało zmienianych oczek to wersja Swiss/Ital |
Autor: | szyki [ sob sty 24, 2009 9:05 pm ] |
Tytuł: | |
witaj bartasm na forum. generalnie auto jest piękne. gratulacje. masz ten sam model, co ja ![]() w vin-u dowiesz się tylko jeszcze, że to 13520 egzemplarz tego modelu oraz silnik. tu wychodzi, że motor to jednostka na wtrysku D-Jetronic o numerze 980. i to mi trochę wizualnie nie pasuje... mój 980 wygląda nieco inaczej. ale nie chcę siać paniki ![]() tu masz link do tematu, jak i skąd zamówić Daten Kartę (dokument wydawany w fabryce w momencie opuszczenia przez auto taśmy): http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=17098 masz tam praktycznie wszystko, z numerem kluczyka włącznie, nie mówiąc już o całym wyposażeniu. jak jego blacha? fajny kolor. mam nadzieję, że go nie przyrysowałeś parkując pod tą ścianą ![]() tylko proszę zdejmij to obicie kierownicy ![]() pozdro, szymon. |
Autor: | bartasm [ wt sty 27, 2009 12:03 pm ] |
Tytuł: | |
^^ dzięki za info. dzisiaj napisze maila z prośbą o DK. zobaczymy co z tego wyjdzie ![]() |
Autor: | Spychal [ wt sty 27, 2009 12:53 pm ] |
Tytuł: | |
Motor na zdjeciach nie jest na wtrysku, tylko na dwoch gaznikach ![]() |
Autor: | class [ wt sty 27, 2009 1:51 pm ] |
Tytuł: | |
Pomimo średniego stanu pięknie kontrastuje ten czarny lakier z chromami. To 040 Schwarz? Podaj kody z tabliczki lakierowanej (jeżeli się uchowała). Jeżeli kiedyś pozwolę sobie stracić trochę kasy na 114 coupe, to tylko w takim kolorze ![]() |
Autor: | szyki [ wt sty 27, 2009 6:14 pm ] |
Tytuł: | |
dokładnie, jak class mówi. najlepiej wklej foto tabliczki, to odczytamy sobie przykładnie z niej, co powinno być w aucie a Ty będziesz miał całkiem konkretny pogląd na to, jak oryginalne jest Twoje auto. ciekawi mnie sprawa tego silnika... |
Autor: | bartasm [ wt sty 27, 2009 7:06 pm ] |
Tytuł: | |
prosze bardzo, fotka tabliczki. sam jestem ciekawy co z niej jesteście w stanie odczytać ![]() ![]() |
Autor: | szyki [ wt sty 27, 2009 8:11 pm ] |
Tytuł: | |
proszę uprzejmie ![]() 428 - manualna 5-biegowa skrzynia, 468 - centralny zamek i lampa przeciwmgielna z tyłu, 536 - mechaniczna antena i jakiś rodzaj filtra zakłóceń do radia (ale bez instalacji pod radio) - co do tłumaczenia tego mogę się nieco mylić. 181 to kod lakieru o nazwie "hellbeige", czyli... beżowy. literka "H" oznacza producenta lakieru. z tabliczki wynika też, że motor to oryginalnie była jednostka 114.022, czyli też 2.5 ale na elektronicznym wtrysku. na Twoich fotkach widać jednostę gaźnikową. możesz albo się cieszyć, albo nie ![]() ![]() tamte wtryskowe silniki są dosyć kłopotliwe dla zdecydowanej większości dzisiejszych mechaników. jeżeli nie chcesz sam zgłębiać za bardzo tajników swojego motoru, to do gaźnika szybciej znajdziesz dobrego majstra. może być tak, że datenkarcie będzie jeszcze jakiś numer wyposażenia, którego nie ma tabliczce. to się zdarza. pozdro. |
Autor: | bartasm [ wt sty 27, 2009 10:23 pm ] |
Tytuł: | |
szyki, wielkie dzięki. aż tak mi nie zależy na oryginalnym lakierze - tym bardziej ze to autko w czrnym wygląda wg mnie idealnie ![]() a co do silnika to..hmm... ciekawa sprawa. ale jak to nazwałeś nie jestem raczej 'oryginalomaniakiem'. chciałbym, żeby ten samochód był po prostu kiedys ładnie wyremontowany. i tyle. a że kiedyś miał inny lakier i silnik... shit happens ![]() niestety narazie brak wolnych srodków na remont - i tak pewnie zostanie przez najbliższe 2 lata. ale auto stoi ladnie w garażu i czeka na lepsze czasy. a tak z czystej ciekawości - z jakimi kosztami wiąże sie remont generalny takiego samochodu? ale tak od podszewki. jak już pisałem jestem laikiem w tej dziedzinie ![]() i jeszcze jedno pytanie - jakie jest średnie spalanie takie motoru w mieście? |
Autor: | szyki [ wt sty 27, 2009 10:56 pm ] |
Tytuł: | |
generalnie, remont będzie kosztował tyle, ile na niego przeznaczysz ![]() serio, te auta pochłoną każdą ilość pieniędzy, więc musisz sobie ustalić, co chcesz mieć jako efekt końcowy. wiadomo, nikt Ci tu nie poleci półśrodków, bo po pierwsze: szkoda w114 na stosowanie półśrodków, a po drugie one się zawsze mszczą. zdjęcia niestety nie dają nawet bardzo ogólnego stanu blachy. jeżeli jest w idealnym stanie, w co szczerze wątpię, możesz zaryzykować nierozbieranie auta. w 95% przypadków aut spędzających swoje dotychczasowe życie w krajach, gdzie jest coś takiego jak zima i sól na drogach, trzeba je rozebrać, żeby wszędzie dojść i sprawdzić wszystko ![]() druga istotna sprawa dotyczy tego, skąd będziesz czerpał części... może warto byłoby oblukać mniej więcej chociaż, co jest do wymiany, co nie działa, itp. i przez najbliższe 2 lata rozeznałbyś sobie rynek i może udałoby Ci się znaleźć chociaż niektóre z tych rzeczy. gorzej, jak za 2 lata zaczniesz robić auto i po miesiącu pracy okaże się, że brakuje ci takiej części, której np. nie ma już nowej lub kosztuje w ASO jeszcze większy majątek, niż pozostałe a znalezienie dobrej używki zajmie Ci kolejny rok. |
Autor: | kielbik [ wt sty 27, 2009 11:26 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: jeśli nie miało zmienianych oczek to wersja Swiss/Ital raczej France.... ![]() Oryginalny (piekny) kolor jest na kolpakach i w komorze silnika. 250 CE z pieciobiegowa skrzynia i bez wspomagania - auto dla kierowcy z jajami... Silnik taki bede mial na sprzedaz, lacznie z kompletna wiazka i komputrem. |
Autor: | szyki [ śr sty 28, 2009 9:48 am ] |
Tytuł: | |
zgadzam się w 100% z kielbik-iem a moje auto jest tego potwierdzeniem ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ śr sty 28, 2009 10:03 am ] |
Tytuł: | |
kielbik pisze: raczej France.... . Ani Swiss ani Italy nigdy nie mialy zoltych reflektorow. Italy dodatkowo mialy tylny zedrzak z przetloczeniem na tablice rejestracyjna i kierunkowskazy na przednich blotnikach - obydwu tych extrasow prozno by tutaj szukac.
człowiek się uczy całe życie ... |
Autor: | szymonii [ ndz mar 15, 2009 1:19 pm ] |
Tytuł: | |
Dokłanie jakiś rok temu ogłądałem go... Facet ma jeszcze jednego wystawinego na allegro też coupe. Nawet mi się podobał ale ja jestem z gatunku leniwców i szukam automata;) Pamiętam że miał tam jeszcze 123C i 116 która jeżdził na codzień. Zdradź tajemnicę ceny;) jak ja pytałem to cenił go za 9000 plnów |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |