MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
silnik w115 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=36811 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | RychuTaryfiarz [ ndz paź 26, 2008 8:37 am ] |
Tytuł: | silnik w115 |
Witam wszystkich.Z gory zaznaczam ze jesli chodzi o MBw115 to jestem w temacie od wczoraj(nabylem okazyjnie takowa,jednak od wdowy po wlascicielu-nic nie wiedziala o przeszlosci remontowej auta) i w zwiazku z tym profilaktycznie przepraszam jesli poziom pytania jest żenująco niski ![]() Prosze o pomoc w zwiazku z serduchem fury.Mianowicie w dowod mam wbite 2000ccm,z VIN wynika ze z fabryki moj mietek wyszedl tez z 2000ccm ale ten silnik co jest pod maska cos wydaje mi sie za zrywny(mam porownanie z moja w123 240d)Panowie jak dowiedziec sie jaka pojemnosc jest pod maska.moze nr silnika?Jesli tak to pomozcie nr motoru:6160162301 |
Autor: | bmw [ ndz paź 26, 2008 8:54 am ] |
Tytuł: | |
616...silnik 240 diesel,jak by był 200 d numer zaczynał by się od 615... |
Autor: | RychuTaryfiarz [ ndz paź 26, 2008 10:09 am ] |
Tytuł: | |
Dzieki za odpowiedz.To moze jeszcze rozkodujecie numer z lakierowanej tabliczki 247 424 456 536.Z gory dzieki ![]() |
Autor: | t.king [ pn paź 27, 2008 9:11 am ] |
Tytuł: | |
RychuTaryfiarz pisze: 247 424 456 536.
247 - tylna szyba ogrzewana 424 - skrzynia manualna ,dźwignia w podłodze 456 -wlew paliwa zamykany i dwutonowy klakson 536 - instalacja radiowa bez odbiornika i mechaniczna antena; |
Autor: | KarolS1988 [ pt mar 06, 2009 8:31 pm ] |
Tytuł: | Re: silnik w115 |
RychuTaryfiarz pisze: ...(nabylem okazyjnie takowa,jednak od wdowy po wlascicielu-nic nie wiedziala o przeszlosci remontowej auta) ...
Kupiłeś tego z wawy za te 1500 zł ? |
Autor: | MercSwir [ sob mar 07, 2009 1:54 am ] |
Tytuł: | |
UUU On go nabył z innych rejonach, w zajebistym stanie, i naprawde w cenie dobrej flaszki. Wiem bo mam okazje dłubać w tym aucie ![]() |
Autor: | KarolS1988 [ sob mar 07, 2009 8:57 pm ] |
Tytuł: | |
no to zazdrościć, też chciałbym coś ładnego kupić ale w mojej okolicy nie ma niczego a jak już się trafi to ceny z kosmosu ![]() |
Autor: | RychuTaryfiarz [ sob mar 07, 2009 11:35 pm ] |
Tytuł: | |
Trzeba się zakręcić wokół jakiejś wdowy i się uda... ![]() Dodam jeszcze,że okazało się że silnik jest oryginalny zgodny z vinem,taka dygresja |
Autor: | KarolS1988 [ ndz mar 08, 2009 10:05 pm ] |
Tytuł: | |
no właśnie ;p tylko gdzie taką panią dorwać;p ? pozatym w mojej okolicy w promieniu 20 km jak nie więcej nie widziałem ani jednego takiego na chodzie |
Autor: | MercSwir [ ndz mar 08, 2009 11:12 pm ] |
Tytuł: | |
Szukaj w promieniu 300km od siebie to coś znajdziesz ![]() |
Autor: | kielbik [ pn mar 09, 2009 1:25 am ] |
Tytuł: | |
RychuTaryfiarz pisze: 6160162301 Ten numer to nie numer silnika tylko numer jakiejs jego czesci (prawdopodobnie odlewu glowicy lub bloku). Numer silnika jest wybijany a nie odlewany i ma 14 znakow (cyfr). Mozliwe jest, ze jakies czesci z silnika OM616 stosowano w OM615 (szczegolnie jezeli chodzi o samochod drugoseryjny).
|
Autor: | KarolS1988 [ pn mar 09, 2009 7:09 am ] |
Tytuł: | |
z tego co wiem o tych silnikach to silnik 220 D a 240 D róznił się tylko tłokami średnice ma taką samą, czyli może to być silnik 220D po remoncie i wkoś założył tłoki od 240 D czego efektem może być zwiększenie pojemności silnika lub zmniejszenie jeśli to był silnik 240 D i wsadzili tłoki od 220 D. Mój ojciec jeszcze pare ładnych lat temu to miał takich w warsztacie kilka do naprawy i z tym silnikiem takie przekręty robili i on to poprawiał. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> MercSwir pisze: Szukaj w promieniu 300km od siebie to coś znajdziesz
![]() Heh ![]() |
Autor: | holyfido [ pn mar 09, 2009 8:30 am ] |
Tytuł: | |
z tego co wiem o tych silnikach to silnik 220 D a 240 D róznił się tylko tłokami średnice ma taką samą, czyli może to być silnik 220D po remoncie i wkoś założył tłoki od 240 D czego efektem może być zwiększenie pojemności silnika lub zmniejszenie jeśli to był silnik 240 D i wsadzili tłoki od 220 D. Musiał niezłe przekręty robić, skoro zmieścił tłoki od 240 do 220 ![]() Patrz poniżej. Mercedes-Benz type 220 D/8 87 x 92,4 mm Mercedes-Benz type 200 D/8 87 x 83,6 mm Mercedes-Benz type 240 D Bore x stroke 91 x 92,4 mm To silniki 200 i 220 mają taką samą średnicę tłoka, tylko inny skok. 240 inna średnica, inny skok. Dane z Danych Technicznych ze strony. Pozdrawiam. |
Autor: | KarolS1988 [ pn mar 09, 2009 4:17 pm ] |
Tytuł: | |
a możliwe całkiem ![]() ![]() ![]() |
Autor: | KarolS1988 [ wt mar 10, 2009 2:38 pm ] |
Tytuł: | |
holyfido pisze: Musiał niezłe przekręty robić, skoro zmieścił tłoki od 240 do 220
![]() . żeby nie było mój ojciec to poprawiał po partaczach jakich było wielu. Przez to w naszej okolicy takie mietki do niego trafialy, no i znał je na pamięć bo to było jego pierwsze autko ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |