MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

1.5 seria pytania do hardcoreowców
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=35708
Strona 1 z 1

Autor:  Vesa [ pn sie 25, 2008 8:27 pm ]
Tytuł:  1.5 seria pytania do hardcoreowców

Witam,
Jak widać z jednego z moich poprzednich postów będę chyba robił 1,5 serię.
Stąd mam pytanie dot. wpisu w FAQ. Jeśli możecie proszę o pomoc.

Seria 1,5 – zmiany podczas produkcji
· Czerwiec 1972
reflektory halogenowe H4 zamiast H1 (wyposażenie dodatkowe)

oznacza to, że w wyposażeniu dodatkowym mamy światełka "płaskie" ?

· Październik 1972
stelaż siedzeń z wbudowanym wygodnym podbiciem tapicerki (modele 200D do 230)

moźecie pokazać mi to na zdjęciu ? Jak wyglądała tapicerka bez "wygodnego podbicia tapicerki :) ? i jak z ?


węższy pedał hamulca awaryjnego (ręcznego)

czyli po prostu II seryjny tak ?

automatyczne pasy bezpieczeństwa (napinane), wcześniej statyczne
zagłówki dostępne tylko parami


Te pasy były instalowane na słupku B (jak w II serii) czy na progu jak w I?
Czy były jasnego koloru - czyli czy pasy były robione pod kolor tapicerki czy były tylko czarne ? (pamiętajcie 220D nie w114 250 :)).


· Listopad 1972 zegar kwarcowy
czyli z opisem Quartz - jeśli chodzi o zewnętrzną różnicę, ?

dźwignia (prawdopodobnie zmiany biegów) przy kierownicy czarna zamiast chromu
czyli drugoseryjna "gruba" w pokrowcu tak ?. Czyli także dokonano zmiany tunelu przy tym elemencie ?

zbiornik płynu do spryskiwaczy bez oznaczenia „VDO”
whats a fuck ? Chodzi o opis na pojemniku pod machą ?


duże, tylne światło przeciwmgłowe z tworzywa sztucznego

macie tego zdjęcie ?


ok bardzo dziękuję za ew. pomoc. Sprawa dosyć ważna - jak zwykle musiałem trafić na coś specyficznego, jednak jeśli wreszcie to odbuduję będę miał półtorówkę :)


pozdrawiam

Autor:  filippo [ wt sie 26, 2008 1:18 pm ]
Tytuł: 

Vesa pisze:
Seria 1,5 – zmiany podczas produkcji

[b]· Październik 1972
stelaż siedzeń z wbudowanym wygodnym podbiciem tapicerki (modele 200D do 230)

moźecie pokazać mi to na zdjęciu ? Jak wyglądała tapicerka bez "wygodnego podbicia tapicerki :) ? i jak z ?


Zdjęcie stelaża? Chyba mało kto rozbierał fotel.


Vesa pisze:
węższy pedał hamulca awaryjnego (ręcznego)

czyli po prostu II seryjny tak ?


Dokładnie tak.

Vesa pisze:
dźwignia (prawdopodobnie zmiany biegów) przy kierownicy czarna zamiast chromu
czyli drugoseryjna "gruba" w pokrowcu tak ?. Czyli także dokonano zmiany tunelu przy tym elemencie ?


Przy kierownicy kolego więc z tunelem nie ma nic wspólnego a dźwignia podłogowa z chromowanej uległa zmianie już z serii 0,5 na 1.

Vesa pisze:
zbiornik płynu do spryskiwaczy bez oznaczenia „VDO”
whats a fuck ? Chodzi o opis na pojemniku pod machą ?


Chodzi o napis.


Vesa pisze:
ok bardzo dziękuję za ew. pomoc. Sprawa dosyć ważna - jak zwykle musiałem trafić na coś specyficznego, jednak jeśli wreszcie to odbuduję będę miał półtorówkę :)


Ja wiem czy specyficznego, póki nie masz jakiś dziwnych wypasów jak np. wspomniana lampa tylna to reszta nie jest jakaś niezwykła i w sumie fajnie mieć pomieszanie I z II serią. Moja czarna to właśnie seria 1,5.

Autor:  Vesa [ wt sie 26, 2008 5:18 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Vesa napisał:
dźwignia (prawdopodobnie zmiany biegów) przy kierownicy czarna zamiast chromu
czyli drugoseryjna "gruba" w pokrowcu tak ?. Czyli także dokonano zmiany tunelu przy tym elemencie ?


Przy kierownicy kolego więc z tunelem nie ma nic wspólnego a dźwignia podłogowa z chromowanej uległa zmianie już z serii 0,5 na 1.


fucktycznie nie doczytałem - oczywiście :)

za resztę dziękuję.

Mam pytanie co do tych pasów, gdzie były montowane ?

pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/