MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
1.5 seria pytania do hardcoreowców https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=35708 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Vesa [ pn sie 25, 2008 8:27 pm ] |
Tytuł: | 1.5 seria pytania do hardcoreowców |
Witam, Jak widać z jednego z moich poprzednich postów będę chyba robił 1,5 serię. Stąd mam pytanie dot. wpisu w FAQ. Jeśli możecie proszę o pomoc. Seria 1,5 – zmiany podczas produkcji · Czerwiec 1972 reflektory halogenowe H4 zamiast H1 (wyposażenie dodatkowe) oznacza to, że w wyposażeniu dodatkowym mamy światełka "płaskie" ? · Październik 1972 stelaż siedzeń z wbudowanym wygodnym podbiciem tapicerki (modele 200D do 230) moźecie pokazać mi to na zdjęciu ? Jak wyglądała tapicerka bez "wygodnego podbicia tapicerki ![]() węższy pedał hamulca awaryjnego (ręcznego) czyli po prostu II seryjny tak ? automatyczne pasy bezpieczeństwa (napinane), wcześniej statyczne zagłówki dostępne tylko parami Te pasy były instalowane na słupku B (jak w II serii) czy na progu jak w I? Czy były jasnego koloru - czyli czy pasy były robione pod kolor tapicerki czy były tylko czarne ? (pamiętajcie 220D nie w114 250 ![]() · Listopad 1972 zegar kwarcowy czyli z opisem Quartz - jeśli chodzi o zewnętrzną różnicę, ? dźwignia (prawdopodobnie zmiany biegów) przy kierownicy czarna zamiast chromu czyli drugoseryjna "gruba" w pokrowcu tak ?. Czyli także dokonano zmiany tunelu przy tym elemencie ? zbiornik płynu do spryskiwaczy bez oznaczenia „VDO” whats a fuck ? Chodzi o opis na pojemniku pod machą ? duże, tylne światło przeciwmgłowe z tworzywa sztucznego macie tego zdjęcie ? ok bardzo dziękuję za ew. pomoc. Sprawa dosyć ważna - jak zwykle musiałem trafić na coś specyficznego, jednak jeśli wreszcie to odbuduję będę miał półtorówkę ![]() pozdrawiam |
Autor: | filippo [ wt sie 26, 2008 1:18 pm ] |
Tytuł: | |
Vesa pisze: Seria 1,5 – zmiany podczas produkcji [b]· Październik 1972 stelaż siedzeń z wbudowanym wygodnym podbiciem tapicerki (modele 200D do 230) moźecie pokazać mi to na zdjęciu ? Jak wyglądała tapicerka bez "wygodnego podbicia tapicerki ![]() Zdjęcie stelaża? Chyba mało kto rozbierał fotel. Vesa pisze: węższy pedał hamulca awaryjnego (ręcznego) czyli po prostu II seryjny tak ? Dokładnie tak. Vesa pisze: dźwignia (prawdopodobnie zmiany biegów) przy kierownicy czarna zamiast chromu czyli drugoseryjna "gruba" w pokrowcu tak ?. Czyli także dokonano zmiany tunelu przy tym elemencie ? Przy kierownicy kolego więc z tunelem nie ma nic wspólnego a dźwignia podłogowa z chromowanej uległa zmianie już z serii 0,5 na 1. Vesa pisze: zbiornik płynu do spryskiwaczy bez oznaczenia „VDO” whats a fuck ? Chodzi o opis na pojemniku pod machą ? Chodzi o napis. Vesa pisze: ok bardzo dziękuję za ew. pomoc. Sprawa dosyć ważna - jak zwykle musiałem trafić na coś specyficznego, jednak jeśli wreszcie to odbuduję będę miał półtorówkę
![]() Ja wiem czy specyficznego, póki nie masz jakiś dziwnych wypasów jak np. wspomniana lampa tylna to reszta nie jest jakaś niezwykła i w sumie fajnie mieć pomieszanie I z II serią. Moja czarna to właśnie seria 1,5. |
Autor: | Vesa [ wt sie 26, 2008 5:18 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Vesa napisał:
dźwignia (prawdopodobnie zmiany biegów) przy kierownicy czarna zamiast chromu czyli drugoseryjna "gruba" w pokrowcu tak ?. Czyli także dokonano zmiany tunelu przy tym elemencie ? Przy kierownicy kolego więc z tunelem nie ma nic wspólnego a dźwignia podłogowa z chromowanej uległa zmianie już z serii 0,5 na 1. fucktycznie nie doczytałem - oczywiście ![]() za resztę dziękuję. Mam pytanie co do tych pasów, gdzie były montowane ? pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |