MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

pompa paliwowa W114 280 CE gdzie jest? - odpalony :-)
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=32748
Strona 1 z 1

Autor:  tadzik128 [ śr mar 26, 2008 6:39 pm ]
Tytuł:  pompa paliwowa W114 280 CE gdzie jest? - odpalony :-)

Witajcie!
Jestem nowy na tym forum. Posiadam W 114 z silnikiem 2.8 z 73 roku oczywiście w automacie. auto dość długo stało. Zgodnie z oczekiwaniami ciśnienie paliwa było zbyt niskie by merc zagadał, wiec odpaliłem go używając innej pompy paliwa i bańki z beznyną. Mam teraz prośbę do Was. Na mercach nie znam sie wcale, a garaz mam okrutnie ciasny. Potrzebuję wyjać pompę z auta i sprawdzić ją. pewnie bedzie wymagała wymiany. Teraz pynie gdzie jej szukać i gdzie jest filtr paliwa (bo te 2 elementy chciałbym sprawdzić). ewentualnie czy ktoś nie ma takiej pompy na zbyciu, choć jeśli to zewnętrzna (tak twierdzi znajomy mający kontakt z mercami) pompa to dobranie innej nie powinno stanowić problemu. Prosze o odpowiedź tutaj lub na pw ewentualnie gg 7550149 tadzik128@wp.pl ew. na tel 886 877 930. ale mysle ze gg bedzie optymalne. Fotki porobie jak odpale - co pozwoli wyjechac z garazu i uzbroje w delae (wszystko z auta zdjęto by nie uległo uszkodzeniu)
Pozdrawiam tadzik

Autor:  sebi [ śr mar 26, 2008 6:54 pm ]
Tytuł: 

Hej

Jeżeli jest to auto na wtrysku to filtr i pompę paliwa masz koło baku a dokładniej między bakiem a tylna osią.

Autor:  tadzik128 [ śr mar 26, 2008 6:57 pm ]
Tytuł: 

auto jest na wtrysku. Dzieki za info - obawiałem się że moze być pompa w baku jak w wielu wtryskowcach. tam jest standardowy wtrysk wielopunktowy. Teraz mnie zbesztacie za to zdanie - taki jak we fiacie argenta z tego co widze :-)

Autor:  marcin280e [ czw mar 27, 2008 11:10 pm ]
Tytuł: 

sebi pisze:
Hej

Jeżeli jest to auto na wtrysku to filtr i pompę paliwa masz koło baku a dokładniej między bakiem a tylna osią.
<br>Dodano po 1 minutach.:<br>
tadzik128 pisze:
Dzieki za info - obawiałem się że moze być pompa w baku jak w wielu wtryskowcach.

Ale o co chodzi ?

Autor:  sebi [ pt mar 28, 2008 12:02 am ]
Tytuł: 

tadzik128 pisze:
auto jest na wtrysku. Dzieki za info - obawiałem się że moze być pompa w baku jak w wielu wtryskowcach. tam jest standardowy wtrysk wielopunktowy. Teraz mnie zbesztacie za to zdanie - taki jak we fiacie argenta z tego co widze


spoko nikt Cię nie opierdziu bo za co ???????

Autor:  tadzik128 [ pt mar 28, 2008 11:03 pm ]
Tytuł: 

marcin280e pisze:
sebi pisze:
Hej

Jeżeli jest to auto na wtrysku to filtr i pompę paliwa masz koło baku a dokładniej między bakiem a tylna osią.
<br>Dodano po 1 minutach.:<br>
tadzik128 pisze:
Dzieki za info - obawiałem się że moze być pompa w baku jak w wielu wtryskowcach.

Ale o co chodzi ?


Nie znam sie na mercach wiec zakładałem ze jest możliwość, że pompa jest typu wewnętrznego czyli jest w baku - np tak jest w wielu włoskich autach np lancia delta, dedra, fiat coupe i ze trzeba bedzie ją z baku wyciągac.


A co do wtrysku jak w argencie, to brałem pod uwagę możliwosć ze zaraz sie dowiem, ze to nie w mercu taki jak w argencie wtrytsk, tylko co najwyżej w argencie taki jak w mercu (kwestia lekkiego szowinizmu marki i kraju pochodzenia) - pisałem to w żartobliwym tonie :-)

Autor:  broneq [ sob mar 29, 2008 6:48 pm ]
Tytuł: 

tadzik128 pisze:
tak twierdzi znajomy mający kontakt z mercami

To o mnie! To o mnie! [zlosnik] [zlosnik]

No to cieszę się, że dobrze podpowiadałem. Nie byłem pewny bo ze /8 nie miałem nigdy do czynienia z tak "bliska". :lol: <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
tadzik128 pisze:
Teraz mnie zbesztacie za to zdanie - taki jak we fiacie argenta z tego co widze

No co Ty to nie forum Yt.pl (ostatnimi czasy). Tu jest pełna kulturka.

Autor:  tadzik128 [ wt kwie 15, 2008 12:11 am ]
Tytuł: 

dziś merc o własnych siłach zrobił pierwsze metry...
Zmieniłem pompe na taką która miałem z wtryskowej lancii i po wymianie paru przewodów i kilku testach zagadał o własnych siłach i zrobił kilka metrów (strasznie zapieczone hamulce...). Byłoby to wszystko wczesniej, gdybym nie zaufał niemieckiej technice... - uwierzyłem ze jest pół baku paliwa bo tak wskazywał wskaźnik... :-) (było sucho oczywiście w baku...). Jutro sprawdze go na oryginalnej pompie i mam nadzieję, że oryginalna bedzie też dawała radę. Potem zdejme po kolei zaciski i rozruszam, bo auto nie jest w stanie ruszyć z miejsca prawie, mimo ze silnik i skrzyna wydają sie byc ok - do garazu wpychało go 10 osób ponad... - wazne ze ruszył. Pozdrawiam
PS dzieki dla Bronqua i jego Taty za odwiedziny <br>Dodano po 2 godzinach. 14 minutach.:<br> 427 - russet brown - brązowy lakier niemetaliczny - teraz jest złamany biały - kosć słoniowa

454 - tank lock - korek paliwa zamykany na kluczyk
629 - version for France - podejrzewam, że z tego wynika fakt, że miała na przykład żółte lampy przednie :-))) - ale tu proszę o uściślenie jesli można.

735 - fabric+leather "St. Tropez" pebble beige "Avantgarde" - materiał + "skóra" w kolorze "pebble" beżowy :-)

do tego tych kodów wynika, że zielone szyby i ogrzewana tylna i halogeny (w lampach przednich pod głównym reflektorem) musiały być standartem. Antena elektryczna może być wyposarzeniem zamontowanym przez dealera razem z radiem z epoki, dletego nie ma jej w tabliczce kodowej.

Broneq dziekuje za zdekodowanie tego wszystkiego :-). Jesli ktoś moze coś dodać to bardzo prosze.

Jak pozakłądam listwy i reflektory to dam jakieś fotki.

Autor:  Dżejkop [ wt kwie 15, 2008 10:51 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
629 - version for France - podejrzewam, że z tego wynika fakt, że miała na przykład żółte lampy przednie )) - ale tu proszę o uściślenie jesli można.


może tylne światła cofania jak TU

Autor:  tadzik128 [ wt kwie 15, 2008 9:10 pm ]
Tytuł: 

dziś po pracy wziąlem sie za wstępne rozruszanie auta - po kolei zdjąlem wszystkie koła i powyjmowałem klocki - nie byo to łatwe... i rozruszałem tłoczki hamulcowe. Toczenie nie jest bynajmniej rewelacyjne ale jakieś już jest... Pokusiłem sie na zmianę pompy spowrotem na ta która była oryginalnie (paliwowej) i mam niestety wrazeie ze to już padllina - jutro zmierze cisnienie paliwa w układzie - najwyżej wtróce do pompy z lancii, bo o na wydaje sie być w lepszym stanie. Najważniejsze ze już o własnych siłach i bez walki mercedes opuszcza garaz. Pozdrawiam :-)

Autor:  panas [ ndz mar 31, 2013 9:11 pm ]
Tytuł:  Re: pompa paliwowa W114 280 CE gdzie jest? - odpalony :-)

Witam

Podłącze się do tematu

jakie prawidłowe ciśnienie powinna mieć pompa paliwa w 280 CE W114 coupe

Pozdrawiam

Autor:  marcin280e [ pn kwie 01, 2013 12:28 pm ]
Tytuł:  Re: pompa paliwowa W114 280 CE gdzie jest? - odpalony :-)

2,2 atm

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/