MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W115] Awaria chyba!!!Ciśnienie oleju!!! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=31670 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kudłaty [ pt lut 08, 2008 4:19 pm ] |
Tytuł: | [W115] Awaria chyba!!!Ciśnienie oleju!!! |
Pomocy!? Rano jak jechałem do pracy było wszystko ok. Ciśnienie OK i na zimnym i na ciepłym na 3 bar. Po południu jak wracałem zauważyłem, że spada drastycznie przy zatrzymaniu na każdych światłach ciśnienie aż do 1 bar na wolnych obrotach?? Jaka tego przyczyna?! Olej zmieniany niedawno nowy filtr. |
Autor: | Darius [ pt lut 08, 2008 7:43 pm ] |
Tytuł: | |
a sprawdziłeś olej w silniku? Miałem coś takiego w polonezie, poszła mi uszczelka w korku od miski, a że zawsze z pracy jade do przodu to nie widziałem plamy oleju, bagnet ledwo dotykał oleju jak dałem gazu ciśnienie rosło jak żucałem na luz to spadało. A tak na serio niewiem czy w pompie jest zawór regulujący ciśnienie????? Widziałem takie cudo ale niewiem od czego była ta pompa, mechanik mi mowił że jak dokręca się srube, to podnosi się ciśnienie szczególnie przy zużytych silnikach. a jak sią czasem odkręci to traci swoja wydajność i puszcza olej przez zaworek. |
Autor: | Xytras [ sob lut 09, 2008 12:25 am ] |
Tytuł: | |
Na pewno jest zaworek zwrotny, jak miałem padnięty to też mi mocno spadało ciśnienie, ale czy jest regulacja, nie wiem. |
Autor: | darus [ pn lut 11, 2008 4:19 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli poziom oleju jest prawidłowy, to zawiesic mógł się zaworek przelewowy w pompie, ale żeby to stwierdzic trzeba ściągnąc miske. W każdym bądż razie nie martw się, bo jeżeli wskaźnik coś pokazuje to zatarcie silnika nie grozi. A jak zachowuje się wskaźnik, jeżeli silnik pracuje na podwyższonych obrotach, czy zaraz wskakuje na 3? |
Autor: | kudłaty [ śr lut 13, 2008 10:52 pm ] |
Tytuł: | |
darus pisze: Jeżeli poziom oleju jest prawidłowy, to zawiesic mógł się zaworek przelewowy w pompie, ale żeby to stwierdzic trzeba ściągnąc miske. W każdym bądż razie nie martw się, bo jeżeli wskaźnik coś pokazuje to zatarcie silnika nie grozi. A jak zachowuje się wskaźnik, jeżeli silnik pracuje na podwyższonych obrotach, czy zaraz wskakuje na 3?
Tak idzie na 3 na wyższych obrotach. Może wolne mam zbyt wolne?! |
Autor: | MATHIEW [ czw lut 14, 2008 11:24 pm ] |
Tytuł: | |
jezeli nie spada ponizej 1 to nie wpadałbym w panike ,moze poprostu obniżyły ci sie wolne obrotyi dlatego cisnienie jest mniejsze |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |