MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

!!!! !!Znaleziona w krzakach /8 (DUZY UPDATE FOTEK)!!!!!!!!
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=31651
Strona 1 z 2

Autor:  TESTOR [ czw lut 07, 2008 8:12 pm ]
Tytuł:  !!!! !!Znaleziona w krzakach /8 (DUZY UPDATE FOTEK)!!!!!!!!

!!!! NA DRUGIEJ STRONIE WATKU NOWE FOTKI - ROZSZYFRUJE KTOS TABLICZKI?!!!


Znalazłem w mom mieście w krzakach na pewnym placu taką oto sztukę.

Pomoże ktoś odczytać i rozkodować VIN ? Nie mam wątpliwości, że jest to oryginał - przynajmniej od strony podzespołów.

Oto fotki. Niestety słaba jakość bo grasował tam spory zwierz marki Pies i nie miałem zbyt wiele czasu i jedynie komórkę i było ciemno i błoto i wiele innych niesprzyjających okoliczności :lol: :lol:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Moge wysłać maila z większą rozdzielczością

PS. A w środku:

Automat, drewno na desce, tapicerka w bardzo dobrym stanie - coś jakby brązowa skóra.

Autor:  benzman [ czw lut 07, 2008 8:26 pm ]
Tytuł: 

Czego to ludzie wkrzakach nie znjdą [zlosnik]
No i 2.8 motorek [cool] nieźle....

Autor:  marcin280e [ czw lut 07, 2008 8:53 pm ]
Tytuł: 

szczepiony 280E na moje oko -ile ma kosztować?

Autor:  TESTOR [ czw lut 07, 2008 10:54 pm ]
Tytuł: 

Ktoś da rade rozwikłać tą zagadkę. Nie wiem ile ma kosztować. Po prostu kwitnie sobie pod płotem w krzakach.

Autor:  MajsterGarage [ pt lut 08, 2008 1:41 pm ]
Tytuł: 

TESTOR pisze:
Pomoże ktoś odczytać i rozkodować VIN

Napisz VIN, bo na fotkach słabo widać.

Autor:  filippo [ pt lut 08, 2008 2:18 pm ]
Tytuł: 

Rozczytać nie można ale widać, że jest od Diesla więc psu na budę. Na moje oko od 200D.

Autor:  TESTOR [ pt lut 08, 2008 10:08 pm ]
Tytuł: 

A po czym poznajesz ? bo ja na /8 to słabo się znam.

Autor:  filippo [ sob lut 09, 2008 1:55 pm ]
Tytuł: 

TESTOR pisze:
A po czym poznajesz ? bo ja na /8 to słabo się znam.

Po tym co widzę na tych stosunkowo kiepskich fotkach i tym że w prawym górnym okienku tabliczki znamionowej widać literkę D która to może świadczyć o tym że to Diesel. Daj wyraźniejsze foty to coś więcej powiemy.

Autor:  Robert Belzyt [ ndz lut 17, 2008 8:07 pm ]
Tytuł: 

Na moje oko też 200d z winu i to z manualem, bo wyraźnie 10 stoi w środku numeru...
Pewnie kiedyś dostał nową tożsamość (jakiś program ochrony świadków, czy coś...), bo łatwiej zmienić numer niż cały zespól napędowy, wnetrze itp

Autor:  kudłaty [ śr lut 20, 2008 4:13 pm ]
Tytuł: 

Kupujesz to?!

Jeśli nie, daj namiar na właściciela.

Autor:  adi [ czw lut 21, 2008 9:00 am ]
Tytuł: 

Vin zdecydowanie od 200D w manualu bo zaczyna sie 11511510

Pozdrowki.

Autor:  TESTOR [ ndz lut 24, 2008 10:38 am ]
Tytuł: 

Dowody przeczą. Jakiś swap - ale raczej w celu mniejszych opłat - bo raczej nikt nie samienia 200d manual na 280 - automat.

Autor:  Mitu [ śr lut 27, 2008 12:04 am ]
Tytuł: 

To jest 280 E. Długi zderzak, drewno i aluminiowe ramki wokół szyb drzwiowych. Ktoś go przywiózł do Polski w czasach kiedy się tego nie dało zrobić i dlatego wstawiono pewnie całą belkę przednią od auta które było zarejestrowane w Kraju. Takich samochodów jest mnóstwo, szczególnie /8.
Choćby ze względu na deficytowość tego modelu warto się tym egzemplarzem zainteresować, jest bardziej zastany niż zajeżdżony. Jednak żeby przywrócić go do sprawności (nie świetności) to potrzeba wielkiego entuzjazmu z uwagi na ilość pieniędzy niezbędną do "zainwestowania". Najbardziej obawiam się o motor, bo jest wysoce prawdopodobne że stoi, choć widziałem już takie które po kilkunastu latach nieodpalania i przechowywania w podobnych warunkach obracały się. Niestety co do układu wtryskowego to mój optymizm jest bardzo niski, bo to jednak D-jet i choć w M 110 jest najbadziej spektakularny to analogicznie najdroższy w naprawach i najwrażliwszy na bierny i długotrwały odpoczynek.

Autor:  TESTOR [ śr lut 27, 2008 3:17 pm ]
Tytuł: 

Powiem, że od razu twierdziłem iż jest to 280E - w tamtych latach z tabliczkami działy się cuda. Też myślę o tym co z silnikiem. Auto podobno stoi tam juz 12 lat.

Autor:  mojojojo13 [ śr lut 27, 2008 4:46 pm ]
Tytuł: 

słabe zdjęcia ale 280 nie miały wzmocnień w komorze silnika tak jak inne /8 - miały za to wzmacniane podłużnice .chodzi mi o te poprzeczne rurki

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/