MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 24, 2025 12:45 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob paź 13, 2007 10:32 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt paź 20, 2006 7:12 pm
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
Witam.
Koledzy w zeszłym roku kupiłem W 115 i dopiero teraz udało mi się skompletować potrzebne części do odbudowy. Samochód jest cały rozebrany (zawieszenie nie jest wyjęte) a części opisane i sfotograowane. Podłoga i progi do wymiany i tu pojawił się problem. Zacząłem sam robić blacharkę ale jednak stwierdziłem, że lepiej będzie tą część renowacji zlecić w warsztacie. Mam pytanie czy nie znacie dobrego warsztatu w okolicach Warszawy lub Góry Kalwarii gdzie za rozsądne pieniądze mógłbym zlecić wymianę podłogi i progów. Cały dół będzie wypiaskowany i zabezpieczony podkładem. Nie zależy mi aż tak bardzo na czasie - chciałbym mieć do wiosny zrobioną blacharkę żeby zacząć uzbrajanie w kwietniu lub maju. Posiadam podłogę P + L, progi, błotniki do listwy, wewnętrzne reparaturki błotników, tylny pas. Bardzo proszę pomoc i o info na maila: strzygam@tlen.pl
<br>Dodano po 10 minutach.:<br> 1970 według dowodu - według vinu jest to cos czego nie powinno być
silnik 230.6 automatik

Z uwagi na pracę nie mogę sobie pozwolić na robienie samemu blacharki, a za nic na świecie nie sprzedam go. Chciałbym już jak najszybciej się nim przejechać a nie tylko patrzec jak stoi w garażu i czeka :)


Na górę
Post: sob paź 13, 2007 11:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Witaj :) .

Jeśli Twój /8 ma 6. cylindrów to jest to W 114, a nie W 115. Poza tym jeśli jest z 1970 roku czy w ogóle jest I serią to nie jest to 230.6 tylko po prostu 230. Oznaczenie 230.6 weszło od sierpnia 1973 roku (wraz z debiutem II serii) dla odróżnienia od nowej wersji 230.4 (z silnikiem 4. cylindrowym). To oczywiście oznaczenia handlowe, ale w kwestii formalnej porządek być powinien [zlosnik] .

Co do Twoich pytań to muszę Cię zmartwić, ale znalezienie dobrego i taniego blacharza jest sztuką. Przede wszystkim powinien być dobry. Z czystym sumieniem niestety nie mogę Ci nikogo polecić.

Może wrzuć zdjęcia auta?

Powodzenia [ok] !

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł: oznaczenie
Post: sob paź 13, 2007 11:24 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt paź 20, 2006 7:12 pm
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
Dzieki za odpowiedź.
Sprawdziłem vin i w żaden sposób nie pasuje do tego co faktycznie mam :)
Silnik to napewno rzędowa 6, skrzynia automat, lusterka 1sza seria i kierownica cienka. błotniki przód od pierwszej serii. Przy demontazu znalazłem pod obudową skrzyni zaślepkę od radia z napisem 230.
Ogólnie jest w dobrym stanie, nie jest zlamany. Podłoga ma kilka dziur przy łączeniu z progami, w bagażniku jest do wymiany połowa podłogi razem z wnęką na koło zapasowe.
Sam zabrałem się za wymianę blach ale nie chcę tego zepsuć. Progi sa np całkiem skorodowane ale tylko przy przednich kołach na długości 15 cm. Tylny błotnik myslałem że jest cały skorodowany i wyciąłem go do listwy od dołu po czym się okazało że wystarczyłoby wstawić reparaturkę na sam rant przy kole. Po tym odkryciu stwierdziłem że bezpieczniej jest żeby zrobił to blacharz a ja sam poskładam całość po blacharce.

Wszystkich, którzy mogą pomóc mi w znalezieniu warsztatu gdzie pospawaja mojego w114 albo w115 bo ciężko to ustalić proszę o kontakt. od roku stoi rozmontowany w garażu i chcę go wreszcie przywrócić do zycia :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 14, 2007 7:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Szczerze polecam:Jan Kociszewski, Glinianka k/Otwocka ul.Łąkowa 4, tel.608 880 468, napewno będzie dobrze, facet kupę lat robi mb i jest naprawde dobry.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 11, 2007 12:04 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
strzygam pisze:
Silnik to napewno rzędowa 6, skrzynia automat, lusterka 1sza seria i kierownica cienka. błotniki przód od pierwszej serii. Przy demontazu znalazłem pod obudową skrzyni zaślepkę od radia z napisem 230.
strzygam pisze:
1970 według dowodu - według vinu jest to cos czego nie powinno być
silnik 230.6 automatik
Czegos tu nie rozumiem: w papierach stoi, ze masz szesciocyliindrowa 230-tke, w naturze masz silnik szesciocylindrowy, zaslepke z radia z napisem 230. To gdzie jest problem? :o. Podaj moze numer nadwozia i numer silnika to sami sprawdzimy co ma byc. A najlepiej zamow karte danych do tego numeru nadwozia, ktory masz w dokumentach i wszystko (wiele) sie wyjasni.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 4:17 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Cześc, jaki jest kolor Twojego pojazdu, bo zaczynam podejrzewac iż znam tego Merca.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl