Dzieki za odpowiedź.
Sprawdziłem vin i w żaden sposób nie pasuje do tego co faktycznie mam
Silnik to napewno rzędowa 6, skrzynia automat, lusterka 1sza seria i kierownica cienka. błotniki przód od pierwszej serii. Przy demontazu znalazłem pod obudową skrzyni zaślepkę od radia z napisem 230.
Ogólnie jest w dobrym stanie, nie jest zlamany. Podłoga ma kilka dziur przy łączeniu z progami, w bagażniku jest do wymiany połowa podłogi razem z wnęką na koło zapasowe.
Sam zabrałem się za wymianę blach ale nie chcę tego zepsuć. Progi sa np całkiem skorodowane ale tylko przy przednich kołach na długości 15 cm. Tylny błotnik myslałem że jest cały skorodowany i wyciąłem go do listwy od dołu po czym się okazało że wystarczyłoby wstawić reparaturkę na sam rant przy kole. Po tym odkryciu stwierdziłem że bezpieczniej jest żeby zrobił to blacharz a ja sam poskładam całość po blacharce.
Wszystkich, którzy mogą pomóc mi w znalezieniu warsztatu gdzie pospawaja mojego w114 albo w115 bo ciężko to ustalić proszę o kontakt. od roku stoi rozmontowany w garażu i chcę go wreszcie przywrócić do zycia
