MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 16, 2024 10:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr wrz 26, 2007 11:37 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lis 28, 2005 9:51 am
Posty: 627
Lokalizacja: RBR ;-)
Panowie i Panie mam nurtujące pytanie:

Gdzie się takową część montuje i jak??

http://www.occlassic.abc24.pl/default.asp?kat=40509&pro=255363

Ostatnio miałem niespodziankę, odpadnięcie alternatora razem z wieszakiem, śruby którymi to było przykręcone do bloku silnika wyglądały jak obcięte gilotyną. Przedwczoraj udało mi się to naprawić, ale niestety nigdzie nie zauważyłem takiego elementu.

_________________
Nie mam już Mercedes :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 27, 2007 12:38 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Jest to element pomiędzy łapą trzymającą alternator a blokiem silnika. Ma za zadanie amortyzować drgania po to by właśnie szpilki się nie urywały. U mnie ich nie było i najpierw urwała się jedna szpilka, potem pękła łapa na drugiej szpilce a koniec powstałe drgania zabiły alternator.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 28, 2007 9:24 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lis 28, 2005 9:51 am
Posty: 627
Lokalizacja: RBR ;-)
U mnie sytuacja jest następująca:

Silnik mam stary, mocowanie w bloku na dwie szpilki, a uchwyt alternatora nowszego typu, mocowanie na cztery szpilki i jak teraz jeszcze włożę tam te tuleje to mi pasek nie będzie sięgał, a poza tym alternator zacznie walić o podłużnicę.

Dylemat

_________________
Nie mam już Mercedes :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 06, 2007 7:27 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lis 28, 2005 9:51 am
Posty: 627
Lokalizacja: RBR ;-)
Już wiem, co było przyczyną oberwania alternatora. W chwili, kiedy to się stało wyczuwalne było szarpnięcie silnika. I już przy każdym następnym "zapalaniu" i "gaszeniu" takie samo szarpnięcie. Poduchy przejrzałem i niby nic tylko ta pod skrzynią jakaś taka mniej stabilna się wydawała.
Dziś ją wymieniłem...


Obrazek

Obrazek

I tak to właśnie wyglądało. Koszt nowej FEBI w moim wiejskim sklepie motoryzacyjnym 42,20zł.

Korzystając z chwili wolnego i gościnności garażu mojego taty zdecydowałem się również na wymianę świec żarowych zbliżają się zimniejsze dni a więc lepsze palenie jak znalazł. Zakupiłem świece ISKRA paluszki po parenaście złotych za sztukę i założyłem grzanie 10s a "palenie" zdecydowanie inne... szybsze i przyjemniejsze. [zlosnik]

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Nie mam już Mercedes :-(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl