MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
problem techniczny z odpalaniem W115 (240D) 75' https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=28250 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | cosacs [ ndz wrz 02, 2007 3:24 pm ] |
Tytuł: | problem techniczny z odpalaniem W115 (240D) 75' |
Witam wszystkich. Mam problem z moja 115-ką 240D 75'. Wym wyminilem pompe wtryskowa wraz z pomka paliwa i pojawil sie problem z rozruchem. Pytalem sie paru "fachmanow" o co chodzi i wyglada to na nieszczelnosc ukladu paliwowego a konkreetniej gdzies dostaje sie powietrze do przewodow. Jedynym sposobem na odpalenie jednoczesne krecenie silnika i pompowanie pompki paliwa recznie. Wtedy zaskakuje i chodzi normalnie. Po wylaczeniu motoru odpala ale jesli postoi troche dlozej znowu pojawia sie ten sam problem. Odpowietrzylem pompe wtryskowa, nie pomoglo. wymienilem filtr paliwa, to samo. Podociagalem przewody przy pompie wtryskowej, filtrze paliwa, pompce recznej i to samo. Mam pewna koncepje- reczna pompka paliwa strasznie "leje" kiedy sie nia pompuje i podejzewam ze moze tu tkwi problem z nieszczelnoscia. Prosze o pomoc bo juz mnie szlak trafia! ![]() pozdrawiam |
Autor: | kali [ ndz wrz 02, 2007 4:22 pm ] |
Tytuł: | |
miałem podobny problem i pomogło to http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=26096 ewidentnie jest to problem szczelności układu paliwowego. Pompka paliwowa jest obsługiwana ręcznie (wykręca się tłoczysko i pompuje), ale także jest napędzana mechanicznie, podaje paliwo do pompy wtryskowej. W trakcie ręcznego pompowania nic nie powinno wyciekać z pompki. Jeśli zawory w niej są niesprawne paliwo cofa się i to także może być przyczyną trudności w odpaleniu. O wymianie zaworków w pompce i w ogóle o szczelności układu było sporo już napisane, poszukaj, a znajdziesz odpowiedź. Proponuję jeszcze zajrzeć tutaj http://www.w114-115.org.pl/jomla/conten ... /10/33/77/ |
Autor: | kudłaty [ ndz wrz 02, 2007 8:31 pm ] |
Tytuł: | |
Kup sobie wszystkie podkładki układu paliwowego te miedziane bądź aluminiowe nowe i wymień. Miałem to samo. Na wejściu z filtra do pompy wtryskowej dosłownie troszeczkę się pociło a to wystarczyło. Odpalanie po pompowaniu pompką ręczną. Z pompki ręcznej Cieknie gdy jest zakręcona?? Jeśli na zakręconej nie to nie to. |
Autor: | cosacs [ pn wrz 03, 2007 9:08 pm ] |
Tytuł: | |
Z pompki recznej nie cieknie gdy jest zakrecona. Pompa wtryskowa tez wyglada na suchą. Jeżeli z pompki recznej nie powinno się lać to moze tu tkwi problem? Z drogiej strony skoro nie leje sie z niej jesli jest zakrecona to nie powinna rowniez przepuszczac powietrza gdy jest zakrecona. Krecąc silnik sprawdzalem czy pompa podaje paliwo na wtryski. Poluzowalem te "rurki przy wtryskach" (nie znam jeszcze fachowej nazwy) i okazoalo sie ze nie tryska!? Pomyslalem ze pompa jest walnieta, jednak jak zaskoczy (odpali silnik) to chodzi bez zazutu. <br>Dodano po 52 sekundach.:<br> Wszystkie przewody sa suche. Podkladki zdrowe i trzymają. |
Autor: | roadrunner [ pn wrz 03, 2007 9:11 pm ] |
Tytuł: | |
Odpowiedz dostales w juz w 2 poscie . Wymien pompke i po sprawie. Koszt ok 25pln. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |