MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

W115 allroad, cross country...
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=27645
Strona 1 z 2

Autor:  kudłaty [ pt sie 03, 2007 12:28 am ]
Tytuł:  W115 allroad, cross country...

Postanowiłem zrobić coś z moją W115 ;-)

Bardzo podobają mi się uterenowione samochody Audi, Volvo... więc

przerabiam tak moją W115.

Zrobię podkładki pod zawieszenie, dłuższe sprężyny, amortyzatory i koło z

większym balonem.

Początki wyglądają jak na fotkach... chciałbym żeby tak wysoko stał.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co sądzicie?

Autor:  beet [ pt sie 03, 2007 12:41 am ]
Tytuł: 

kudłaty pisze:
Co sądzicie?


Do prima aprilis jeszcze troche czasu ;) Kaszlaki sie niezle nadaja do tego typu przerobek, moze pojdz w tym kierunku? ;)

Pozdrawiam

Autor:  chymon [ pt sie 03, 2007 12:57 am ]
Tytuł: 

kudłaty pisze:
Co sądzicie?

Sądzę, iż przekulasz się na dach przy pierwszym ponad 74° skręcie [zlosnik]
... chyba, że dach wycinasz. Wycinasz?? [cool]

Powodzenia :lol:

Autor:  /8 [ pt sie 03, 2007 9:23 am ]
Tytuł: 

Witam,
kudłaty pisze:
Co sądzicie?


no cóż... sądzę jeśli nawet uda Ci się to zrobić to szału nie będzie - ze względu na silnik - 220D to raczej potworem nie jest. Może w123 z silnikiem 300D było by lepszym wyborem? Z takim silnikiem to mógłbyś tym "uterenowionym" samochodem coś w terenie zdziałać ;)

Autor:  mojojojo13 [ pt sie 03, 2007 9:51 am ]
Tytuł: 

/8 pisze:
no cóż... sądzę jeśli nawet uda Ci się to zrobić to szału nie będzie - ze względu na silnik - 220D to raczej potworem nie jest. Może w123 z silnikiem 300D było by lepszym wyborem? Z takim silnikiem to mógłbyś tym "uterenowionym" samochodem coś w terenie zdziałać

żartujesz prawda? przecież to żart jest
:roll:

Autor:  airkomin [ pt sie 03, 2007 11:07 am ]
Tytuł: 

Nie da się bez przerobienia tylnego zawieszenia - kiedyś patrzyłem na tą konstukcję pod tym kątem. Trzeba by przerobić wahacze i punkty ich mocowań tak by koła stały poziomo przy takim podniesieniu.
Chodzi o to, że pójdzie się waflować prowadzenie w szybkich zakrętach, tzn. przy fabrycznych nastawach zewnętrzne koło z dociążeniem zmieni kąt na lekko ujemny. Co to daje wiadomo. Przy podniesieniu zwykłego zawieszenia fundujesz sobie dodatni kąt w całym zakresie i fatalne prowadzenie - oś będzie powiększać kąt znoszenia, co przy tylnej osi będzie skutkować wyjeżdżaniem rufy do zewnątrz. Żeby to dobrze ugryźć to trzeba by postudiować jakąś literaturę, traktującą o zawieszeniowej patykologii, bo przestawienie wahaczy tak by koło było cały czas równoległe, też chyba nie jest do końca szczęśliwe, a nie widze tego innaczej z tymi komponentami. Jak dojdziesz do jakiś konstruktywnych wniosków to świeć.

Autor:  Wojtyla [ pt sie 03, 2007 11:36 am ]
Tytuł: 

Witam
kudłaty pisze:
Co sądzicie?

Auto piękne [oczko]
co do pomysłu, usiądź sobie w piwnicy i poczekaj zą Ci przejdzie [zlosnik] i/lub przespawaj mocowanie felg na 22,5 cala wtedy oponki od tirów będą się kończyć na wsokości dachu a i zawiechy nie trzeba przerabiać [zlosnik] A co do jazdy w terenie to chyba jak przystało na limuzyny mają zbyt duży rozstaw osi :roll:
pozdro

Autor:  MercSwir [ pt sie 03, 2007 11:56 am ]
Tytuł: 

Ale wz atwowierni [zlosnik] Teray kduatz lezy i sika ze śmiechu [zlosnik] Nie widzicie ze na szmacie leży teleskop. Zakładam sie o koszulke klubową ze on wymienia sprężyny i teleskopy. Bądź same teleskopy.

Autor:  kudłaty [ pn sie 06, 2007 10:35 pm ]
Tytuł: 

MercSwir pisze:
Ale wz atwowierni [zlosnik] Teray kduatz lezy i sika ze śmiechu [zlosnik] Nie widzicie ze na szmacie leży teleskop. Zakładam sie o koszulke klubową ze on wymienia sprężyny i teleskopy. Bądź same teleskopy.


Brawo!!!

Terenowy wygląd moja W115 zawdzięcza temu:
Winowajczyni
Obrazek

Obrazek
Stare i "NOWE"stare
Obrazek

Niestety pękła i trzeba było coś z nią zrobić, bo mi zadek krzywo stał.

MercSwir pisze:
...Nie widzicie ze na szmacie leży teleskop. Zakładam sie o koszulke klubową ze on wymienia sprężyny i teleskopy. Bądź same teleskopy.


To nie szmata a wąż pożarniczy W52 i obecnie służy do odprowadzania spalin na większe odległości [oczko]

Wymiana sprężyn owszem, a do wymiany teleskopów nie trzeba opuszczać tylnego zawieszenia [zlosnik]

Dziękuję za zainteresowanie tematem to, co pisaliście w postach można byłoby wprowadzić w życie [zlosnik] i mogłyby z tego wyjść ciekawe wynalazki.

Autor:  MercSwir [ pn sie 06, 2007 10:43 pm ]
Tytuł: 

I co z koszulką( nazwano mnie wcześniej materialistą heheheh [zlosnik] ) Mi identycznie pękła jak tobie i zastanawiam sie czy kupić używane czy nowe. I własnie skąd mam wiedzieć jaki kolor sprężyn miałem??. Jest to może zaisane gdzies w Vin?? Ni chce żeby stał jak off road ani jak low rider :)

Autor:  kudłaty [ pn sie 06, 2007 10:57 pm ]
Tytuł: 

Ja nie umiem Ci w tym pomóc.

Miałem dwie dodatkowe z takiej samej W115 więc nie zwracałem uwagi na kolory bo i tak na obu kompletach były rdzawe.

Autor:  Darius [ śr sie 15, 2007 1:00 pm ]
Tytuł: 

Mam pytanie z innej bajki skąd masz naklejke strażaka przy rejestracji ????????????? z tego co wiem to projekt mojego koleki z Kamienia pomorskiego

Autor:  kudłaty [ śr sie 15, 2007 7:37 pm ]
Tytuł: 

Mam z racji przynależności do pewnej grupy zawodowej [zlosnik] .

A naklejki mamy z tej instytucji:

http://www.procom.waw.pl

Szukaj na dole strony.

Autor:  Darius [ śr sie 15, 2007 7:53 pm ]
Tytuł: 

A więc wszystko jasne. A dodam że kolor na samochodzie jak najbardziej odpowiedni do zawodu na akcje można ganiać. [zlosnik]

Autor:  kudłaty [ śr sie 15, 2007 8:14 pm ]
Tytuł: 

Sie wie He He [zlosnik]

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/