MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 24, 2025 5:27 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr sie 01, 2007 10:58 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Dziś kolega Roadrunner dokonał pomiaru ciśnienia na cylindrach w mojej Madame. Wynik patrząc od frontu auta 26 - 26 - 24 - 22. Zastanawia mnie różnica dwóch ostatnich z dwoma pierwszymi. Jaka jest przyczyna takiej różnicy? Czy mogą być to luzy zaworowe powstałe po dotarciu?

PS: Przy okazji okazało się, że świeczki są umarnięte na amen a mimo to auto odpalało bez problemu. Dwa lata po remoncie okazuje się, że nie zregenerowano pompy oleju i nie wymieniono świec :evil: . Trzeba chyba zawsze stać i wszystkiego pilnować.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 05, 2007 8:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
filippo pisze:
nie zregenerowano pompy oleju

A jak się regeneruje pompę oleju?
filippo pisze:
Czy mogą być to luzy zaworowe powstałe po dotarciu?
normalnie to luzy powinno się sprawdzać przed pomiarem.
filippo pisze:
nie wymieniono świec

Myślisz,że dwa lata miałeś zjarane?

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 06, 2007 3:06 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
adler1934 pisze:
A jak się regeneruje pompę oleju?

Wyciąga się ją i wymienia jakąś tulejkę, wkłada spowrotem i działa. Kolega mercisto zasugerował taką opcję bo jak wiesz ja mechanikiem nie jestem.
adler1934 pisze:
normalnie to luzy powinno się sprawdzać przed pomiarem.

Patrz druga część zdania wyżej.
adler1934 pisze:
Myślisz,że dwa lata miałeś zjarane?

Każda była z innej bajki a gdy silnik był bez ciśnienia to dostały trochę w kość.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl