MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
pora odpalić moje nowe cudo (w114 250 CE '69) https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=27024 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | szyki [ śr lip 04, 2007 1:32 pm ] |
Tytuł: | pora odpalić moje nowe cudo (w114 250 CE '69) |
witam, po dwóch tygodniach spokojnego postoju na placu, pora zabrać się za autko. (zdjęcia były parę postów temu) na poczatek chciałbym je odpalić, żeby zobaczyć ile wart jest silnik, itp... powinno dać radę tym bardziej, że gość od którego go kupiłem zapalił go przy mnie. muszę przepłukać zbiornik paliwa, bo po postoju pewnie niezły osad tam mam... to widać częściowo po zardzewiałym wlewie... moje pytanko dotyczy filtrów, płynów itp. jakie filtry polecacie do tego silniczka? chcę wymienić wszystko co się tylko da (oleju, paliwa, powietrza i inne też, jeżeli są) jaki olej do silnika wlać? może być mineralny mobil1? pozdr. szymon |
Autor: | Mitu [ śr lip 04, 2007 10:49 pm ] |
Tytuł: | Re: pora odpalić moje nowe cudo (w114 250 CE '69) |
szyki pisze: muszę przepłukać zbiornik paliwa, bo po postoju pewnie niezły osad tam mam... to widać częściowo po zardzewiałym wlewie... Wlew czy korek rdzewieje nie od syfu tylko od wilgoci, która niestety zbiera się także w zbiorniku. Dlatego na dłuższy postój (np.: zima) dobrze jest zatankować auto "pod korek". szyki pisze: moje pytanko dotyczy filtrów, płynów itp. jakie filtry polecacie do tego silniczka? chcę wymienić wszystko co się tylko da (oleju, paliwa, powietrza i inne też, jeżeli są) Filtry: Knecht, Hengst, Mann. szyki pisze: jaki olej do silnika wlać?
może być mineralny mobil1? Jeżeli nie wiesz co jest obecnie (i nie jesteś w stanie zweryfikować) to Mobil mineralny będzie ok. |
Autor: | szyki [ czw lip 05, 2007 1:14 pm ] |
Tytuł: | |
dzięki za pomoc ![]() niestety, auto stało jakiś czas i ten, kto ostatni nim jeździł nie pomyślał o zatankowaniu go do pełna... ![]() wymyśliłem, że jeżeli ta magiczna śruba na środku zbiornika od spodu da sięodkręcić to spóruję przepłukać go przy pomocy benzynki... co do oleju to nie mam pojęcia co tam pływa i od jak dawna, daltego przydałaby się wymiana. ma ktoś może schemat podłączenia el do pompy paliwa??? coś tam było grzebane i nie chodzi jak należy dzięki za pomoc. pozdr. |
Autor: | szyki [ czw lip 12, 2007 5:15 pm ] |
Tytuł: | |
no i silniczek odpalony ![]() troche obroty falujš ale jak na to, że auto jaki czas stało, to chodzi sobie całkiem niele ![]() no i dwięk tych 6 cylinderków - bajka ![]() zastanawiam się tylko co może być przyczynš tego, że przy dodaniu gazu silnik dławi się i dopiero po chwili wchodzi na wyższe obroty?? pozdr. |
Autor: | Kubitus [ czw lip 12, 2007 7:39 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: zastanawiam siê tylko co mo¿e byæ przyczyn¹ tego, ¿e przy dodaniu gazu silnik d³awi siê i dopiero po chwili wchodzi na wy¿sze obroty??
może mieszanka jest zbyt bogata? Ja tak miałem w W116 jak źle skręciłem termoregulator ciśnienia wtrysku i podawał za dużo paliwa - po dodaniu gazu dławił się i dopiero po chwili przyśpieszał. |
Autor: | kielbik [ czw lip 12, 2007 9:33 pm ] |
Tytuł: | |
tutaj masz cos na temat falujacych obrotow (w fazie nagrzewania): http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... 609#199609 |
Autor: | szyki [ śr lip 18, 2007 10:34 am ] |
Tytuł: | |
Kubitus pisze: może mieszanka jest zbyt bogata? Ja tak miałem w W116 jak źle skręciłem termoregulator ciśnienia wtrysku i podawał za dużo paliwa - po dodaniu gazu dławił się i dopiero po chwili przyśpieszał.
gdzie jest dokładniej termoregulator ciśnienia wtrysku? |
Autor: | marcin280e [ śr lip 18, 2007 11:55 am ] |
Tytuł: | |
szyki pisze: gdzie jest dokładniej termoregulator ciśnienia wtrysku? W d-jecie nie ma termoregulatora cisnienia wtrysku |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |