MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
114 Ce 250 1971r SILNIK Pomocy!!! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=26150 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | JarekBien [ czw maja 24, 2007 10:12 pm ] |
Tytuł: | 114 Ce 250 1971r SILNIK Pomocy!!! |
Silnik jest wtryskowy, miał problemy z mikrouszkodzeniami na gładziach cylindrów i tłoków. Zrobione (szlif, nowe pierśnienie etc) i straciła moc. Co może być? |
Autor: | sebi [ pt maja 25, 2007 8:58 am ] |
Tytuł: | |
Witaj na forum MB/8 Napisz dokładnie co było zrobione w silniku bo etc to trochę za mało. Spadek mocy może być spowodowany słabą pompą paliwową np.. |
Autor: | JarekBien [ pt maja 25, 2007 9:34 pm ] |
Tytuł: | |
Padła uszczelka pod głowicą i samochód stał tak przezjakiśczas więcokazało sie potem iz: 1. Potrzeba szlifowania cylindrów - nie tulejowano ich 2. Planowane głowicy choc nie była zła 3. Dobieranie pierścieni Ma ciśnienie na każdym tłoku jednakowe około o ile dobrze pamiętam ponad 10. Wymieniłem pompę paliwową bo moja przeciekała i prawdopodobnie została założona od W107 i nie wiem nawet jaki rok i silnik. Pozdrawiam Jarro |
Autor: | sebi [ pn maja 28, 2007 8:56 am ] |
Tytuł: | |
JarekBien pisze: 1. Potrzeba szlifowania cylindrów - nie tulejowano ich Skoro tak to powinni wymienić tłoki na nadwymiarowe, zrobili to ?? JarekBien pisze: Ma ciśnienie na każdym tłoku jednakowe około o ile dobrze pamiętam ponad 10.
Wynik słaby. |
Autor: | marcin280e [ pn maja 28, 2007 9:29 am ] |
Tytuł: | |
Z opisu wynika że był sam szlif ale bez nadwymiarowych tłoków-nowe tloki to dość kosztowna sprawa wiec Kolega by tego nie przeoczył. Dziwne wydaje mi sie tez dobieranie pierscieni-przeciez robione sa na wymiar -nic nie trzeba dobierac. Troche mało danych w sumie. No chyba że cylindry były tylko lekko przehonowane-tak bez zmiany wymiaru. Samo ciśnienie sprężania jest troche słabe ale wystarczające do pracy silnika. Mało kto docenia rolę szczelności zaworów w czterosuwie-sprawna głowica to podstawa-tłoki w drugiej kolejności. |
Autor: | sebi [ pn maja 28, 2007 10:16 am ] |
Tytuł: | |
JarekBien pisze: Silnik jest wtryskowy, miał problemy z mikrouszkodzeniami na gładziach cylindrów i tłoków. Zrobione (szlif, nowe pierśnienie etc) i straciła moc. Co może być?
A skąd jesteś ?? |
Autor: | JarekBien [ wt maja 29, 2007 10:41 pm ] |
Tytuł: | |
Dolny Śląsk generalnie. Powiem szczerze iż nie wiem co i jak koleś zrobił (nie byłem w stanie tego śledzic sam z braku czasu) ale do tej pory z kombi - mam też W123 250T - dawał rady. Niestety z Coupe mu nie wyszło. jakiś pomysł gdzi by ją można postawić by dojść co jest grane?Mogę ją generalnie zawieźć wszędzie gdzie trzeba by tylko jej pomóc. Tłoki nie są nowe - w mojej opini nie ma potrzeby ich wymieniać jeśli są dobre a ponoć nic im nie było (tak przynajmniej me dotychczasowe doświadczenie pokazuje). Głowica planowana i ponoć sprawdzana na szczelność i ma być ok. To ogólnie tyle co wiem. Jarro |
Autor: | witek-sec [ pt cze 08, 2007 4:19 pm ] |
Tytuł: | |
Moze kwestia dotarcia ? Po takich operacjach zazwyczaj wszystko ciezej chodzi w silniku . Zrob autem ze 100 - 200 km i zobacz czy jest jakas roznica. |
Autor: | sebi [ sob cze 09, 2007 3:20 pm ] |
Tytuł: | |
Hej Zadzwoń do mnie 0 508 241 482 poradzimy jak to dolnyśląsk ![]() |
Autor: | arbies [ ndz cze 10, 2007 1:45 am ] |
Tytuł: | |
marcin280e pisze: Samo ciśnienie sprężania jest troche słabe ale wystarczające do pracy silnika.
Dlaczego słabe?? Przecież oryginalnie powinien mieć 9,5. |
Autor: | kielbik [ ndz cze 10, 2007 2:35 am ] |
Tytuł: | |
arbies pisze: Dlaczego słabe?? Przecież oryginalnie powinien mieć 9,5 arbies, mylisz stosunek sprezania (kompresji) z cisnieniem sprezania. To pierwsze wynosi rzeczywiscie 9,5 (bez jednostki, jak to stosunek ![]() P.S. Zmien podpis bo wprowadzasz ludzi w blad: WV T3 to Typ 3, czyli np. tzw. VW Karmann. Twoja Westfalia to - jak wszystkie busy z silnikiem z tylu od 1949 do 1992 roku - T2, czyli Typ 2. A konkretnie 253-609 ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |