filippo pisze:
jaki powinien być poziom owego w pompie, jak go sprawdzić i ile go lać?
kudłaty pisze:
Ja kiedyś gdzieś słyszałem, że poziom oleju w pompie sprawdza się bagnetem od oleju w silniku (czystym oczywiście) i poziom w pompie ma być taki jak w silniku tzn. w tych granicach, co na bagnecie z silnika.
też tak słyszałem i gdzieś czytałem, nawet było zalecenie, aby wymieniać ten olej przy wymianime oleju w silniku.
Przy okazji dziękuję wszytkim za sugestie, najgorsze jest to, że czasu nie ma, pracodawca stawia coraz to nowe zadania, warsztaty czynne od 8:00 do 16:00, a w soboty zamkniete. I jak to wszystko poskładać

.
Trzeba albo samemu robić po nocach, albo jechac z cieknącą trochę pompą, co nie jest ani estetyczne, ani miłe .
kudłaty pisze:
To jest z tego, co widać pompa M (jak podaje Etzold) i po odkręceniu i zakręceniu króćca nr 15 z tegoż rysunku pompy nie trzeba specjalnie ponownie regulować.
czy to jest na 100% ?
Jak tak to może jutro w nocy sam to zrobię

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl