MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 5:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 12, 2007 7:47 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Samochód po remoncie blacharskim w 1987 roku do zeszłego roku eksploatowany. Sam byłem zdziwiony, popatrzecie sami:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na uwagę zasługuje przede wszystkim sposób zabezpieczenia przy pomocy jakiegoś środka grubo nakładanego, który nigdy do końca nie zastyga wewnątrz a jedynie na zewnątrz tworzy w miarę twardą skorupkę. Przy pomocy tego środka którym grubo potraktowano całe podwozie w tym nadkole wklejono nadkola z włókna szklanego. Samochód zachował się nieźle przez 19 lat. A nadkola - sami ocencie, skorodowało wszystko obok a one są zdrowiutkie.

Obrazek

A to już przednie podłużnice które niestety nie wytrzymały 19 lat polskich solonych dróg. Na uwagę zasługuje kontrast współczesnej próby naprawy podłużnicy przy pomocy przysmarkanej blachy po konserwie.
Obrazek

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 12, 2007 10:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt gru 09, 2003 9:58 pm
Posty: 224
Lokalizacja: z Konina
ten ultranowoczesny (na lata 80e) środek nazywa sie BITEX tez miałem nim zrobione konserwacje, zeskrobanie go to najgorsza kara jaka może być przy naprawia karoserii

_________________
240D3.0, no...i wszystko jasne


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 13, 2007 7:00 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Bitex to to nie jest na 100 procent!
Jest lekko brązowawy i za nic nie przypomina smolistej konsystencji bitexu. Z resztą bitex wysycha po jakimś czasie, nie ważne jak gruba jest warstwa.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 13, 2007 8:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt gru 09, 2003 9:58 pm
Posty: 224
Lokalizacja: z Konina
tyle lat mineło że mniejsza o nazwe ,pamietam jak dziś że przed położeniem trzeba było draństwo rozgrzać na piecu

_________________
240D3.0, no...i wszystko jasne


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 13, 2007 8:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
My gdy cielismy W115 na zlom, zoabczylismy jakie autko mialo fajne nadkola... byly zrobione z blachy, trzmajacej sie na nitach... Blacha byla potrzebna poto by pod czas przemytu przez ruska granice fajnki nie wypadly przez nadkole.

Pozdrawiam ;)

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 2:32 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Potwierdzam to na pewno nie jest bitex, bo on wysycha bardzo szybko.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl