MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 5:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nie pali.
Post: wt lut 13, 2007 7:10 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lis 28, 2005 9:51 am
Posty: 627
Lokalizacja: RBR ;-)
Dzś nastąpiła wymiana końcówek wtrysków(WUZETEM) i regulacja. Założyłem do autka i "zonk". Nie zapalił znów wyjechałem akumulator. Zbiera się jak by chciał zaskoczyć... i prawie... i nic. Świece cały czas czerwone, temperatura była na "+". Ciśnienie w cylindrach sprawdzane na jesieni pierwsze trzy około 2 MPa a czwarty 1,8 MPa. Nie wiem co teraz sprawdzić ewentualnie zrobić.

Pomocy.

_________________
Nie mam już Mercedes :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 9:05 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Pojedz do pana Krzysztofa Karbowniczka na Tapicerską tylko tak po godzinie 14. Jego popros o zdiagnozowanie problemu - napewno się uda !!

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 7:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
IMHO cisnienie slabiutkie szczegolnie jak to bylo na jesieni. Ponizej 2MPa juz sa problemy ze spalaniem w dieslu a jak jeszce ci spadlo to ok 18 juz nie masz co myslec o zapaleniu. przed wymiana jak koncowki ci laly to moglo gar troche uszczelnic a po regulacji juz nie zapalisz.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 8:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt gru 09, 2003 9:58 pm
Posty: 224
Lokalizacja: z Konina
minimalne cisnienie w wolnoobrotowym dizlu to 15 mpa
moj slnik zanim zamilkl mial 16 srednio na 5 cylindrow i palil do samego konca ,kiedy to popaprani mechnicy zaczeli mu ustawiac zawory.
potem musialem robic caly silnik.
na moje oko to wtryski maja ustawione zbyt duze cisnienie w stosunku do dawkowania pompy ,ale to trzeba sprawdzic

_________________
240D3.0, no...i wszystko jasne


Ostatnio zmieniony śr lut 14, 2007 9:42 pm przez MATHIEW, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 9:34 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
1,5MPa w dieslu i niby od czego ma zaplon powstac od 10MPa wogule sie skala zaczyna na cisnieniomiezach do diesla. jak klient donas przyjezdza z problemem i ma cisnienie ponizej 2 to nawet nie podejmujemy sie grzebac bez remonty. Wczoraj byla u nas fiesta 1,6d z 82 bodajze roku i mial cisnienia najslabiej 2,6MPa. 1,4 to juz mozna i to nie rzadko w benzynach spotkac. tak wiec albo miales cisnieniomiez do D.. albo twoj silnik zaprzecza prawom fizyki choc jak sam piszesz po ustawieniu zaworow umarl, to sie czesto zdzrza taki motor chodzi jeszce sila woli ale jak cos zaczniesz w nim grzebac to nastepuje zgon.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 9:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt gru 09, 2003 9:58 pm
Posty: 224
Lokalizacja: z Konina
ups ,masz racje ,zero mi sie przestawilo ale zdaje mi sie ze to 2,0 to tez mialo byc 20 mpa

_________________
240D3.0, no...i wszystko jasne


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 9:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
zdrowy diesel powinien miec 27-30 atmosfer i wtedy chodiz jak złoto a juz ponizej 20 czy to 19 czy 18 to niewazne bo to juz zgon [szalone]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 9:56 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Nie zgodzę się z Wami do końca. Remont w rodzinie OM 615-617 chyba jest przewidziany przy 18 atmosferach, ale jakby tak zmierzyć /8 i W 123 z forum to nie mało byłoby aut z kompresją oscylujacą w okół tej wartości i nie jedno z niższą :roll: ...

Poza tym remont nie jest ostatecznością. Jak to mówi Pan Krzysztof: "Pojemny akumulator z dużym uderzeniem, 9V rozrusznik i ewentualnie grzałka i jeszcze opędzisz na tym motorze do następnego sezonu." [zlosnik]

Powodzenia [ok] .

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 10:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
tak jak juz napisalem , auto z cisnieniem ponizej 2 MPa jedzie juz tylko sila woli, wierze ze MB ma tej sily wiecej niz inne auta jednak przy tak niskim cisnieniu spalanie nie jest pelne a co za tym idzie pojawia sie nagar a jak i nagar to i zawory traca szczelnosc i takie auto co jezdzilo jeszcze przed miesiacem majac kompresje 1,8 teraz juz moze miec na ktoryms cylindrze 0 i to nie ze wzgledu na zuzycie tylko wlasnie przez nieszczelne zawory zawalone nagarem. Swoja droga widzialem juz diesle szczegolnie te nowsze co rzucaly palenie przy cisnieniach ok 2,2MPa.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 15, 2007 12:55 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lis 28, 2005 9:51 am
Posty: 627
Lokalizacja: RBR ;-)
A co Powiecie Panowie na wyrobione sekcje w pompie wtryskowej?

Może na tym się skupić?

_________________
Nie mam już Mercedes :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 15, 2007 9:51 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
postaw auto na serwisie na noc, albo w ogrzewanym garazu, jak przy pelnym akumulatorze nie zapali, tzn ze to wina pompy ktota daje za slabe cisnienie ... a jako ze kombinowales przy wtryskach to watpie zeby nagle przyczyna byl uklad tlok cylinder a nie uklad wtryskowy ...

Jak po staniu w temp ok. 18 stopni pzrez całą noc nie odpali to bedzie znaczyło że to napewno nie wina slabego cisnienia sprężania, tylko wymontuj pompe i oddaj z tymi wtryskami ... bo taka temperatura to już lato ..

Moze masz zle koncowki wtryskow dobrane ... bo ja na WEZETEM nie narzekam .. wymienilem niedawno i chodzą IMO bdb ..

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł: Mahle...
Post: czw lut 15, 2007 6:23 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
roadrunner pisze:
1,5MPa w dieslu i niby od czego ma zaplon powstac od 10MPa wogule sie skala zaczyna na cisnieniomiezach do diesla.


Jakie dwa lata temu miewałem czasem spore probemy z odpaleniem auta więc po wyeliminowaniu kilku elementów pojechałem zmierzyć ciśnienie i tak jak pisze roadrunner na urządzeniu użytym do pomiaru skala zaczynała się od 10 i tylko na jednym cylindrze wskazówka ruszyła się na 1,5 czyli 11,5 a na pozostałych trzech nawet nie drgnęła. Auto nie kopciło, nie było słabe, nie brało jakich zastraszających ilości oleju tylko od czasu do czasu nie dawao się odpalać [zlosnik] Po kapitalnym remoncie wszystko wróciło do normy.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 15, 2007 6:40 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lis 20, 2006 7:05 pm
Posty: 9
Lokalizacja: warszawa
Witam.Moze to głupie ale nigdzie nie zaznaczyłeś czy po wymianie wtryskiwaczy został odpowietrzony ukł. wtryskowy.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 15, 2007 6:51 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lis 28, 2005 9:51 am
Posty: 627
Lokalizacja: RBR ;-)
Nic na tym forum nie jest głupie.

Oczywiście jest odpowietrzony.

_________________
Nie mam już Mercedes :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 15, 2007 7:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
erio pisze:
postaw auto na serwisie na noc, albo w ogrzewanym garazu, jak przy pelnym akumulatorze nie zapali, tzn ze to wina pompy ktota daje za slabe cisnienie ... a jako ze kombinowales przy wtryskach to watpie zeby nagle przyczyna byl uklad tlok cylinder a nie uklad wtryskowy ...

Jak po staniu w temp ok. 18 stopni pzrez całą noc nie odpali to bedzie znaczyło że to napewno nie wina slabego cisnienia sprężania, tylko wymontuj pompe i oddaj z tymi wtryskami ... bo taka temperatura to już lato ..

Moze masz zle koncowki wtryskow dobrane ... bo ja na WEZETEM nie narzekam .. wymienilem niedawno i chodzą IMO bdb ..


Hmmm ciekawy wywod jesli zapali to wina pompy a jesli nie zapali to tez wina pompy.....

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl