MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 24, 2025 12:47 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lut 22, 2005 8:37 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Hej

Tak sobie siedzę i zastanawiam się ilu z nas klubowiczów i forumowiczów jest posiadaczami takiego własnie modelu. Ciekaw jestem historii związanych jeżeli takie zanacie a związanych z Waszymi najszybszymi dieslami na świecie w owych latach. Proszę o ujawnienie się może to być dosyć fajne doswiadczenie a statystyki nam urosną [cool]
Niebawem odbieram mojego z lakierowania i ciekaw jestem Waszych 3.0.

Oto mój zaraz po kupieniu:
Auto kupiłem prawie rok temu w Kielcach. Pełny oryginał z datenkartą i oryginalnym fabrycznym silnikiem. Stan opłakany ale silnik zdrowy aż dziwne. Obecnie auto jest po kpl. odrestaurowaniu blacharskim i niebawem wyjedzie z nowym lakierem też fabrycznym (504) englishrot.
ObrazekObrazek

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Ostatnio zmieniony śr cze 22, 2005 9:58 pm przez sebi, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt lut 22, 2005 9:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Nie posiadam żadnego 240D 3.0 niestety.

Ale nim kupiłem mojego Ex W115 200D to za cel postawiłem sobie znalezienie 3.0
Po przeszukaniu internetu i gazet stwierdziłem, że do sprzedania sa 3 sztuki, wszystkie w woj.pomorskim.
Nie zastanawiłem sie dlugo wsiadłem w W115 220D automatic mojego ojca i pojechałem w strone morza.
Pierwszy był najtańszy lecz z opisu własciciela wygladało, że jest najlepszy
Miał być od drugiego właściciela z przebiegiem 300kkm pełen oryginał
Po ogledzinach okazało sie, że numery są od 114 wnetrze od I serii a blacha naprawde kiepska.
Drugie auto było bardzo ladne w samym gdansku lecz niestety był wtedy dla mnie za drogie.
Co do trzeciego to własciciel nie odbierał telefonu wiec nie obejrzałem

W efekcie finalnym po dwuch tygodniach szukania kupiłem 200D [ok]

P.S. Czekam na fotki Twojej 3.0 i jej tapicerki [zlosnik]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 26, 2005 2:41 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2001 2:00 am
Posty: 696
Lokalizacja: Łódź
I ja natknąłem się na ciekawego 240D 3.0 w okolicach Łodzi. Stan podobny jak u Sebiego ale silnik oryginał i to w automacie! Wnętrze wyjątkowo zadbane - czarne, oryginalne zegary z kontrolką świec żarowych, bez wspomagania czyli praktycznie golas. Szybko udało mi się odnaleźć właściciela, którym był młody chłopak. Okazało się, że kupił go za śmieszne pieniądze a tak w ogóle nie posiada dodatkowych na remont. No to już widziałem to piękne auto u mnie w garażu :). Ale cóż gość był nieugięty, dawałem mu 3000pln a on nic!!! Nie wie, zastanowi się itp. Odwiedziłem chłopaka z 5 razy i odpuściłem sobie. Przez pewien czas auto jeszcze stało a potem znikło. I tyle moich doświadczeń z W115 3.0 . Miałem szczere chęci go zakupić, nawet żonę udało mi się przekonać :) i nic nie wyszło.
Był to jedyny oryginalny model, z którym się zetknąłem, wszystkie pozostałe to modele niższe z silnikami od 123, przeszczepy i inne patenty.

Sebi, jaki tłumik zakładasz?

_________________
W 115 230.4 '73 automatic
VW T3 Westfalia '83
DAS BESTE ODER NICHTS...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 26, 2005 3:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Hej

No własnie ja dlatego go kupiłem bo pełny goły oryginał [zlosnik] ale za to że nie był spaprany przez nikogo był dla mnie atrakcyjny.

Tłumiki dostanie Walkera.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 26, 2005 6:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Sebi a kiedy beda nowe fotki z prac, bo sobie juz ząbki szczerze :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 26, 2005 6:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
W poniedziałek bedą, jak auto wyglada po podkładzie przed przeszlifowaniem a pod koniec tygodnia juz po lakierze.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 26, 2005 6:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Niema jak obejzec kolejnego pieknego /8.
pozdrawiam i czekam na foty ;-)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 27, 2005 6:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Hej
Naprawdę nikt nie przyzna sie do posiadania takiego modelu??

Kilka nowych fotek przed lakierowaniem:

ObrazekObrazek


ObrazekObrazek

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 27, 2005 10:57 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2001 2:00 am
Posty: 696
Lokalizacja: Łódź
Piękna robota Sebi – zero fuszerki. Ale nurtuje mnie jedna sprawa, dlaczego błotnik na tym etapie prac są przymocowane do karoserii? Będziesz je malował przytwierdzone? Co wtedy ze śrubami – przymalujesz je?

_________________
W 115 230.4 '73 automatic
VW T3 Westfalia '83
DAS BESTE ODER NICHTS...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 27, 2005 11:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No piekna robota, niema co ;-)
Mazylby mi sie taki egzemplarz, ale jezeli kiedykolwiek bedzie mnie na takie cos stac to juz pewnie takich nie bedzie [beksa1]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 28, 2005 12:28 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem czy mogę za kolegę [zlosnik] Ale Ensignx ma takie cudeńko:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Może napisze coś więcej o swoim aucie... [cool]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 28, 2005 12:32 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Idzik pisze:
Nie wiem czy mogę za kolegę [zlosnik] Ale Ensignx ma takie cudeńko:


Właśnie zauważyłem, że się pochwalił, ale w osobnym temacie... Sorki :oops:

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 28, 2005 2:29 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Idzik za to ostatnie zdjęcie to Ensignx Cię "zjedzie" [zlosnik] ;) , bo ostatnio mówił że jest na nie szczególnie uczulony.

P.S. Proszę piszcie dalej o 3.0 to bardzo interesujący temat. Więcej zdjęć - jeśli można prosić :P . Szkoda, że tak mało jest takich tematów na forum :( :roll: ...

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 28, 2005 8:25 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
arbies pisze:
Piękna robota Sebi – zero fuszerki. Ale nurtuje mnie jedna sprawa, dlaczego błotnik na tym etapie prac są przymocowane do karoserii? Będziesz je malował przytwierdzone? Co wtedy ze śrubami – przymalujesz je?

Hej

Nie nie nie błotniki jak inne elementy rozdzielne malowane bedą osobno.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 28, 2005 11:39 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 29, 2004 12:00 pm
Posty: 977
Numer GG: 2336868
Lokalizacja: Konopnica pod Lublinem,teraz W-wa
Hej,

Dzięki za zdjęcia Idzik :)

Przepraszam za repost, ale pisałem post w pośpiechu i jakoś mi "uciekł" z tego wątku.

Tak- jeszcze parę dni i zaczynamy z "Kubusiem" sezon.
Na razie zimuje w garażu.

W poprzedni weekend AMG i Mitu odwiedzili mnie i zrobilismy sobie
rundkę po parkingu podziemnym - było naprawdę śmiesznie i klimatycznie.

Mitu pisze:
Idzik za to ostatnie zdjęcie to Ensignx Cię "zjedzie" [zlosnik] ;) , bo ostatnio mówił że jest na nie szczególnie uczulony.

Tak, to zdjęcie oznaczenia 3.0 demaskuje niedoskonałości karoserii,
ale nie oddaje sprawiesliwości wyglądowi auta, bo akurat ta okolica bagażnika jest obita. ;)

P.S. Proszę piszcie dalej o 3.0 to bardzo interesujący temat. Więcej zdjęć - jeśli można prosić :P . Szkoda, że tak mało jest takich tematów na forum :( :roll: ...


[ok]

_________________
1974 W115 240D 3.0 - Kubuś
1978 W107 450 SLC 5.0
ex. 1985 W126 500 SE, 1982 W123 240D USA
Tel. 668 459 362


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl