MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
2 PYTANIA https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=23202 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mojojojo13 [ pt sty 12, 2007 5:51 pm ] |
Tytuł: | 2 PYTANIA |
Stromberg 175 CD - jaki lejecie olej? wg DK pownienem mieć na wyposażeniu gaśnice - gdzie powinna być montowana? foty mile widziane Pozdrawiam |
Autor: | misiek [ pt sty 12, 2007 8:47 pm ] |
Tytuł: | |
Wg fabrycznej instrukcji Volvo, olej do gaźnika 175CD taki sam jak do skrzynia automatycznej, wg specyfikacji volovowskiej Typ A (dzisiejszy Dextron II). Gaśnicę montuję się do wspornika (stópki) przytwierdzonego z przodu fotela kierowcy. Nie wiem czy były inne sposoby montażu. |
Autor: | runcajs [ sob sty 13, 2007 2:56 am ] |
Tytuł: | |
tak jak mowi misiek do gaźnika lejesz olej ATF czyli odpowiednik dextron II, czyli czerwony olej do skrzyni biegów. |
Autor: | mojojojo13 [ sob sty 13, 2007 1:58 pm ] |
Tytuł: | |
Dziekuje .....a teraz pytań niestety ciąg dalszy... 2,0 m115 z 70r - zapłon mam wyregulowany ok ale dla pewności czy są inne znaki oprócz tego na kole zamachowym? silnik chodzi równo , świece są sprawdzone , zresztą nowe , przewody są ok ...tylko niemoge uporać się z jedną rzeczą : W czasie jazdy po spuszczeniu auta na luz a czasem nawet po zdjęciu nogi z gazu gaśnie , tak jakby miał za dużo paliwa i zalewał świece .....przy czym niema strzałów ...sprawdzone wszystko co mogło być ( gaźnik po regeneracji) i nic , ciągle to samo .....mam troche nowszy model wiec pewnie pod koniec tygodnia podmienie by zobaczyć czy jest różnica ... Ktos miał podobny problem? Pozdrawiam |
Autor: | runcajs [ ndz sty 14, 2007 2:20 am ] |
Tytuł: | |
powiem ci ze ja w 123 tez kiedys miałem taki motyw, ale po regulacji gaźnika ustąpiło |
Autor: | Wojtyla [ pn sty 15, 2007 12:58 pm ] |
Tytuł: | |
Witam mojojojo13 pisze: na luz a czasem nawet po zdjęciu nogi z gazu gaśnie
sprawdź czy ssanie się wyłącza do końca jeśli zdejmiesz pokrywę ssania zaglądnij czy nie przyciera się tłoczek ssania (najczęściej tak jest i jest zbyt bogato) masz dwa wkręty regulacji na dźwigni jeden na bieg jałowy na ssaniu drugi na bieg jałowy po nagrzaniu motoru z boku jest jeszcze wkręt dodatkowego powietrza (szybkiego biegu jałowego) to go wkręć do oporu z czuciem i dopiero reguluj obroty jałowe ![]() pozdro |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |