MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

2 PYTANIA
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=23202
Strona 1 z 1

Autor:  mojojojo13 [ pt sty 12, 2007 5:51 pm ]
Tytuł:  2 PYTANIA

Stromberg 175 CD - jaki lejecie olej?
wg DK pownienem mieć na wyposażeniu gaśnice - gdzie powinna być montowana? foty mile widziane
Pozdrawiam

Autor:  misiek [ pt sty 12, 2007 8:47 pm ]
Tytuł: 

Wg fabrycznej instrukcji Volvo, olej do gaźnika 175CD taki sam jak do skrzynia automatycznej, wg specyfikacji volovowskiej Typ A (dzisiejszy Dextron II).
Gaśnicę montuję się do wspornika (stópki) przytwierdzonego z przodu fotela kierowcy. Nie wiem czy były inne sposoby montażu.

Autor:  runcajs [ sob sty 13, 2007 2:56 am ]
Tytuł: 

tak jak mowi misiek do gaźnika lejesz olej ATF czyli odpowiednik dextron II, czyli czerwony olej do skrzyni biegów.

Autor:  mojojojo13 [ sob sty 13, 2007 1:58 pm ]
Tytuł: 

Dziekuje .....a teraz pytań niestety ciąg dalszy...
2,0 m115 z 70r - zapłon mam wyregulowany ok ale dla pewności czy są inne znaki oprócz tego na kole zamachowym?
silnik chodzi równo , świece są sprawdzone , zresztą nowe , przewody są ok ...tylko niemoge uporać się z jedną rzeczą :
W czasie jazdy po spuszczeniu auta na luz a czasem nawet po zdjęciu nogi z gazu gaśnie , tak jakby miał za dużo paliwa i zalewał świece .....przy czym niema strzałów ...sprawdzone wszystko co mogło być ( gaźnik po regeneracji) i nic , ciągle to samo .....mam troche nowszy model wiec pewnie pod koniec tygodnia podmienie by zobaczyć czy jest różnica ...
Ktos miał podobny problem?
Pozdrawiam

Autor:  runcajs [ ndz sty 14, 2007 2:20 am ]
Tytuł: 

powiem ci ze ja w 123 tez kiedys miałem taki motyw, ale po regulacji gaźnika ustąpiło

Autor:  Wojtyla [ pn sty 15, 2007 12:58 pm ]
Tytuł: 

Witam
mojojojo13 pisze:
na luz a czasem nawet po zdjęciu nogi z gazu gaśnie

sprawdź czy ssanie się wyłącza do końca jeśli zdejmiesz pokrywę ssania zaglądnij czy nie przyciera się tłoczek ssania (najczęściej tak jest i jest zbyt bogato) masz dwa wkręty regulacji na dźwigni jeden na bieg jałowy na ssaniu drugi na bieg jałowy po nagrzaniu motoru z boku jest jeszcze wkręt dodatkowego powietrza (szybkiego biegu jałowego) to go wkręć do oporu z czuciem i dopiero reguluj obroty jałowe [zlosnik]
pozdro

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/