MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

rozrzad, zaplon
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=22687
Strona 1 z 1

Autor:  wojciech_grz [ sob gru 16, 2006 9:17 pm ]
Tytuł:  rozrzad, zaplon

Witam!

Zlozylem dzis swoje 200D, po remncie glowic i znow jest problem,nie wiem czey to wina rozrzadu.Ustawilem wal na znaku OT walek rozrzadu rowniez ustawilem na znaki(naciecie na podkladce i korpusie pokrywaja sie), nastepnie cofnalem wal w polozenie 26stopni, pompa wtryskowa ustawiona rowniez na znaki("brakujacy" zab pokrywa sie z nacieciem na korpusie), wszystko skrecone, krece rozrusznikiem i nic.Na zaciag odpolil ale nie rowno chodzil,po ostygnieci znow nie chce zapalic.Czy to zle ustawiony zaplon?Czy pozamieniana ciegna moga byc przeyczyna takiego stanu rzeczy?gdy odpolil to odczepilem ciegno przyspieszacza i opuscilem wtedy zaczal wchodzic na obroty i zaczal rowniej pracowac, wiec nie wiem czy to moze byc wina ciegiel, ale nie wydaje mi sie aby to mialo wplyw na odpalanie...Koledzy jesli mozecie pomozcie bo juz nie mam zdrowia do tego

Autor:  marcin280e [ sob gru 16, 2006 9:47 pm ]
Tytuł:  Re: rozrzad, zaplon

wojciech_grz pisze:
nastepnie cofnalem wal w polozenie 26stopni

Błąd-tak sie nie robi.
Zawsze silnik nalezy przekręcać zgodnie z kierunkiem pracy.
Wyjmij pompę ,ustaw silnik 26 st przed GMP -kręcąc zgodnie z obrotami-i zamontuj pompe ponownie.
Przy metodzie która zastosowałeś na 100% jest złe ustawienie poczatku wtrysku.

Autor:  wojciech_grz [ ndz gru 17, 2006 12:59 am ]
Tytuł: 

Czyzby to mialo az taki wiwlki wplyw na mozliwosc uruchomienia silnika?

Autor:  damian [ ndz gru 17, 2006 12:52 pm ]
Tytuł: 

Zdecydowanie ma znaczenie , przestawiając samą pompę "o ząb" już masz problem...

Autor:  wojciech_grz [ ndz gru 17, 2006 2:24 pm ]
Tytuł: 

Dzis wyciagnalem pompe i rzeczyeiscie bylo przestawiona i to dosyc sporo, ustawile, wedlug wskazowek i efek t jest :) odpalil za pierwszym razem.Tylko pojawil sie nowy problem,na postoju chodzi lade nic nie klepie, a podczas jazdy zaczyno cos klepac, wydaje mi sie ze to zawory,podczas skladania glowicy ustawilem luz ssacy 0,1 wydechowy 0,3 takie powinny byc luzy?Moze po probnej jezdzie powinienem ustawic jeszcze raz?

Autor:  wojciech_grz [ pn gru 18, 2006 12:19 pm ]
Tytuł: 

Co koledzy o tym wszystkim myslicie?Juz powoli trace cierpliwosc do tego silnika, sam nie wiem co z tym zrobic...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/