MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 9:37 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: rozrzad, zaplon
Post: sob gru 16, 2006 9:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 19, 2006 11:49 am
Posty: 61
Lokalizacja: drawsko pom/szczecin
Witam!

Zlozylem dzis swoje 200D, po remncie glowic i znow jest problem,nie wiem czey to wina rozrzadu.Ustawilem wal na znaku OT walek rozrzadu rowniez ustawilem na znaki(naciecie na podkladce i korpusie pokrywaja sie), nastepnie cofnalem wal w polozenie 26stopni, pompa wtryskowa ustawiona rowniez na znaki("brakujacy" zab pokrywa sie z nacieciem na korpusie), wszystko skrecone, krece rozrusznikiem i nic.Na zaciag odpolil ale nie rowno chodzil,po ostygnieci znow nie chce zapalic.Czy to zle ustawiony zaplon?Czy pozamieniana ciegna moga byc przeyczyna takiego stanu rzeczy?gdy odpolil to odczepilem ciegno przyspieszacza i opuscilem wtedy zaczal wchodzic na obroty i zaczal rowniej pracowac, wiec nie wiem czy to moze byc wina ciegiel, ale nie wydaje mi sie aby to mialo wplyw na odpalanie...Koledzy jesli mozecie pomozcie bo juz nie mam zdrowia do tego

_________________
W115 200D 1974r
http://www.regeneracjawtryskiwaczy.com.pl


Na górę
Post: sob gru 16, 2006 9:47 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
wojciech_grz pisze:
nastepnie cofnalem wal w polozenie 26stopni

Błąd-tak sie nie robi.
Zawsze silnik nalezy przekręcać zgodnie z kierunkiem pracy.
Wyjmij pompę ,ustaw silnik 26 st przed GMP -kręcąc zgodnie z obrotami-i zamontuj pompe ponownie.
Przy metodzie która zastosowałeś na 100% jest złe ustawienie poczatku wtrysku.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 17, 2006 12:59 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 19, 2006 11:49 am
Posty: 61
Lokalizacja: drawsko pom/szczecin
Czyzby to mialo az taki wiwlki wplyw na mozliwosc uruchomienia silnika?

_________________
W115 200D 1974r
http://www.regeneracjawtryskiwaczy.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 17, 2006 12:52 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Zdecydowanie ma znaczenie , przestawiając samą pompę "o ząb" już masz problem...

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 17, 2006 2:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 19, 2006 11:49 am
Posty: 61
Lokalizacja: drawsko pom/szczecin
Dzis wyciagnalem pompe i rzeczyeiscie bylo przestawiona i to dosyc sporo, ustawile, wedlug wskazowek i efek t jest :) odpalil za pierwszym razem.Tylko pojawil sie nowy problem,na postoju chodzi lade nic nie klepie, a podczas jazdy zaczyno cos klepac, wydaje mi sie ze to zawory,podczas skladania glowicy ustawilem luz ssacy 0,1 wydechowy 0,3 takie powinny byc luzy?Moze po probnej jezdzie powinienem ustawic jeszcze raz?

_________________
W115 200D 1974r
http://www.regeneracjawtryskiwaczy.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 18, 2006 12:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 19, 2006 11:49 am
Posty: 61
Lokalizacja: drawsko pom/szczecin
Co koledzy o tym wszystkim myslicie?Juz powoli trace cierpliwosc do tego silnika, sam nie wiem co z tym zrobic...

_________________
W115 200D 1974r
http://www.regeneracjawtryskiwaczy.com.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl