MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
(115) problem z odpaleniem automatu https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=21468 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Michał Białkowski [ pn paź 16, 2006 11:47 am ] |
Tytuł: | (115) problem z odpaleniem automatu |
Witam! mam problem jak w temacie, silnik 220 D automat przy kierownicy, auto co prawda jest dopiero w początkowej fazie restauracji, jednak próba uruchomienia silnika skończyła się niepowodzeniem. Po przękręceniu kluczyka, nagrzaniu świec i pociągnięciu za hebelek silnik milczy jak zaklęty, jednakowo na wszystkich przełożeniach. Wiem już, że automaty miały wyłącznik uniemożluiwiający uruchomienie silnika w pozycji skrzyni biegów innej niż N lub P. Czy ktoś z forumowiczów wie gdzie dokładnie znajduje się ten włącznik, czy można go zdiagnozować lub wykręcić bez demontażu skrzyni, jaki jest ew. koszt jego naprawy lub wymiany. /po podłączeniu prądów do rozrusznika, silnik i rozrusznik kręcą się prawidłowo. Pozdrawiam ![]() |
Autor: | MATHIEW [ pn paź 16, 2006 11:25 pm ] |
Tytuł: | |
a czy wszystkie masy sa dokladnie przykrecone? wylacznik jest we wtyczce przy skrzyni |
Autor: | arbies [ pn paź 16, 2006 11:39 pm ] |
Tytuł: | |
Sprawdź klemy i dokładnie je oczyść. Może akumulator siadł np. pękła cela i masz zwarcie... |
Autor: | amq [ pn paź 16, 2006 11:43 pm ] |
Tytuł: | |
Sądzę ,żę można go znależć idąc od przewodu z cewki elektromagnesu rozrusznika w stronę "hebelka". Musi gdzieś byc wpięty w szereg obwodu. W mojej 114 jest w tunelu obok przełącznika biegów ; jesłi się nie mylę. |
Autor: | ixes [ wt paź 17, 2006 12:28 am ] |
Tytuł: | |
Witam Nie wiem czy w w115 jest tak samo jak w w123 ale jeżeli jest to tutaj trochę możesz poczytać o tym gdzie co jest i jak naprawić. http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... c&&start=0 pozdrawiam i w razie czego pytaj może coś jeszcze pamiętam ![]() Ixes |
Autor: | Michał Białkowski [ wt paź 17, 2006 9:48 am ] |
Tytuł: | |
wielkie dzięki za informację, wiem już teraz mniej więcej od czego się zabrać, masy nie sprawdzałem faktycznie, a jak patrzę czasem bardziej krytycznym okiem na stan auta to nie wiem czy bedzie po niej chociaż wspomnienie ![]() ![]() w każdym razie dzięki i jeśli jeszce komuś nasunie się inne propozycje będę wdzięczny ![]() |
Autor: | airkomin [ pt paź 20, 2006 9:44 pm ] |
Tytuł: | |
Ja bym tam zaczął od stymulacji +12V na krótko na automat, bo może rozrusznik drętwy, a nie wyłącznik. Tylko drut na rozrusznik, a potem z nim na klemę (nie odwrotnie), żeby się nie nachylać nad startującym silnikiem i rąk tam nie trzymać, bo to wrażenie nieprzyjemne. |
Autor: | Bader [ sob paź 21, 2006 7:51 am ] |
Tytuł: | |
airkomin pisze: Ja bym tam zaczął od stymulacji +12V na krótko na automat, bo może rozrusznik drętwy, a nie wyłącznik. Tylko drut na rozrusznik, a potem z nim na klemę (nie odwrotnie), żeby się nie nachylać nad startującym silnikiem i rąk tam nie trzymać, bo to wrażenie nieprzyjemne. Michał Białkowski pisze: po podłączeniu prądów do rozrusznika, silnik i rozrusznik kręcą się prawidłowo.
|
Autor: | Martin [ wt paź 24, 2006 9:02 am ] |
Tytuł: | |
Witam A regulowałeś cięgno do zapalania. Jak masz pytania to GG 1617486 Pozdrawiam |
Autor: | Michał Białkowski [ czw paź 26, 2006 11:24 am ] |
Tytuł: | |
ok, dzięki za pomysł, w takim razie to również będę sprawdzał, chociaż już teraz wiem, że światła cofania się nie włączają więc ... ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |