MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

przewody powrotowe wtryskiwaczy
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=19254
Strona 1 z 1

Autor:  Bubol [ sob cze 10, 2006 10:06 pm ]
Tytuł:  przewody powrotowe wtryskiwaczy

Witam. Nie mam co prawda Mercedesa, tylko 2 Gazy69 z który jeden ma silnik z MB w115 220D. I mam taki problem: wymieniałem ostatnio końcówki wtryskiwaczy. Od momentu jak zamontowałem spowrotem wtryskiwacze z nowymi końcówkami mam ciągle przecieki na przewodzie powrotowym (przewód gumowy w oplocie) wtryskiwacza pierwszego cylindra, jest to przewód wtryskiwacz-filtr paliwa. Przewody wymieniłem na nowe i są one oczywiście sprawne bez przetarć, perforacji itd. Mimo to ciągle cieknie. Wiecie jaka może być diagnoza?

Autor:  Patro [ ndz cze 11, 2006 12:10 am ]
Tytuł: 

Witam

Moim zdaniem mogą być dwie przyczyny:
1. Zakupiłeś wężyk (powrotny) o większej średnicy i "siedzi" on trochę za luźno na króćcach wtryskiwaczy.
2. Nie skręciłeś dostatecznie mocno wtryskiwacza po wymianie końcówek lub nie oczyściłeś gwintu obudowy wtryskiwacza.

Bardziej stawiałbym na to drugie.

Powodzenia

Autor:  Bubol [ ndz cze 11, 2006 12:39 am ]
Tytuł: 

1. Średnica jest prawdiłowa.
2. Sprawdzę to. Widziałem że wtryskiwacze skręcone z obsadą za małym momentem przepuszczają paliwo na połączeniu korpus wtryskiwacza-obsada, ale że paliwo przedostaje się przy okazji na króćcu powrotowym (i to jednym)? Dlaczego tak się dzieje?

Dzięki za odpowiedź. [zlosnikz]

Autor:  Pioterek [ ndz cze 11, 2006 2:07 pm ]
Tytuł: 

Bubol pisze:
paliwo przedostaje się przy okazji na króćcu powrotowym (i to jednym)? Dlaczego tak się dzieje?


Może się lekko króciec nadłamał przy odkręcaniu/zakręcaniu wtrysku lub zdejmowaniu/zakładaniu wężyka i teraz sobie leci.

Autor:  MATHIEW [ ndz cze 11, 2006 7:38 pm ]
Tytuł: 

moze obudowa wtryskiwacza jest nieszczelna bo ustawione cisnienie jest dla niej zbyt wysokie i puszcza, ale dziwi mnie ze powrot nie przyjmuje nadmiaru paliwa tylko leci na wezyku,
moze masz zatkany powrot ,bo u mnie nie lecialo nawet na kompletnie poparciałym weztku.
może to przewody cisnieniowe puszczaja a wyglada jakby lecialo z powrotu
a wtedy to jest wytarta gładż na przewodach i wystarczy cienko owinać tasma teflonowa ( zwykla biala do wody) same grzybki przewodu cisnieniowego i przykrecic.
jakie ustawiles cisnienie wtryskow?

Autor:  Bubol [ pn cze 12, 2006 11:12 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
moze obudowa wtryskiwacza jest nieszczelna bo ustawione cisnienie jest dla niej zbyt wysokie i puszcza


Też tak myślę. Ciśnienie ustawiał warsztat, ja wyjąłem wtryskiwacze i dałem im, nie mam próbnika do mierzenia rozpylania i ciśnienia. Możliwe, że dali zbyt wysokie ciśnienie otwarcia (zalecane to 10-12,5 Mpa o ile się nie mylę).
Udało mi się wyeliminować przeciek na króćcu powrotowym, ale nadal poci się na obsadach(przy czym ilość paliwa uciekającego na obsadach jest naprawdę niewielka), muszę je dokręcić jeszcze większym momentem. Może to pomoże.

Powrót jest drożny, przewody wysokiego ciśnienia szczelne.

Autor:  Wojtyla [ pn cze 12, 2006 11:50 am ]
Tytuł: 

Witam
Ściągnij przewód i zobacz czy nie jest podwinięty wężyk, delikatnie odegnij króciec powrotny i nałóż wężyk jeszcze raz (na powrotach często jest tak, że ma mało miejsca i się podwija robiąc nieszczelność
[szalone]
pozdro

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/