MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
zapowietrza sie... https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=19128 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wojciech_grz [ sob cze 03, 2006 10:10 pm ] |
Tytuł: | zapowietrza sie... |
Witam szanownych kolegow! W mojej 115-stce znow pojawil sie problem,nie wiem dlaczego ale co jakis czas zapowietrza sie uklad paliwowy(200D),nie tylko na postoju ale czasami w czasie jazdy potrafi stanac i wtedy musze kombinowac,a to nie lada sztugo go uruchomic w takim przypadku.Co moze byc przyczyna? Pozdrawiam |
Autor: | heniekx [ ndz cze 04, 2006 10:46 am ] |
Tytuł: | |
Zle dzialajaca pompa paliwowa. W samej pompie sa takie plastikowe zaworki na sprezynkach i to moze byc przyczyna. Pozdro |
Autor: | wojciech_grz [ ndz cze 04, 2006 10:57 am ] |
Tytuł: | |
A ta pompa jest rozbieralna?Z tego co wiem to na pewno wykreca sie z niej ta reczna pompka,a jak dostac sie do tych zaworkow? |
Autor: | heniekx [ ndz cze 04, 2006 11:02 am ] |
Tytuł: | |
Zaworki znajdyja sie pod przewodami paliwowymi a cala pompke mozna odkrecic od wtryskowej. |
Autor: | mojojojo13 [ ndz cze 04, 2006 1:21 pm ] |
Tytuł: | |
zanim rozbierzesz pompkę posprawdzaj (podokręcaj wszystkie przewody- sprawdź czy np. nie doszło do pęknięcia któregoś w miejscu założenia opaski) -no i oczywiście sprawdź jak przewody paliwowe pod autem - jeśli były długo nie zmieniane to całkiem prawdopodbne że to może być to - i nie sugeruj się że jak stoi to nie cieknie - wystarczy żeby był wilgotny-to już jest oznaka pęknięcia |
Autor: | Ja_cek [ pn cze 05, 2006 10:45 am ] |
Tytuł: | |
U mnie powodem zapowietrzania się układu paliwowego były własnie popękane przewody. Kiedyś mi zaworki w pompce padły to silnik nie dostawał paliwa, ale się nie zapowietrzył. A jakbys potrzebował zaworków to mam, bo kupiłęm wtedy, a wymieniłem całą pomkę. Sprawdź wszystkie przewody paliwowe. |
Autor: | wojciech_grz [ pn cze 05, 2006 10:56 am ] |
Tytuł: | |
Wlasciewie to sam nie jesten pewien czy sie zapowietrza czy po prostu pompa przestaje podawac paliwo.W sobote wjade na kanal to przejze przewody paliwowe,ale ja bym obstawial pompke |
Autor: | Wojtyla [ pn cze 05, 2006 1:44 pm ] |
Tytuł: | |
pompka jest rozbieralna dwa zaworki zwrotne ok. 30 pln robota szybka i przyjemna ale śmierdząca ( po robocie ręce ). Tak se bzduram a co z filtrami wstępnym i dokładnym? Czy przypadkiem wkład nie jest zap......ny w filtrze dokładnym ? pozdro |
Autor: | wojciech_grz [ śr cze 07, 2006 11:47 am ] |
Tytuł: | |
oba filtry wymienieone sa na nowe,wiec pod tym wzgledem wszystko jest w porzadku |
Autor: | Draka [ śr cze 07, 2006 7:36 pm ] |
Tytuł: | |
Mój kubaty też dostawał czkawki ale przyczyn było kilka, tzn chyba wszystkie wymienione wyżej plus kilka innych. Na początek wymieniłem wszystkie miedziane podkladki pod łączeniami przewodów i same przewody, przynajmniej te z pod maski. Pozbyłem sie wycieków i autko zaczęło lepiej palić. Dołożyłem też filtr wstępny przed pompą paliwa, którego wcześniej nie było. Niestety z niewyjaśnonych przyczyn rozleciał sie miesiąc później wróciłem do wersji uproszczonej. To spowodowało że wszystkie syfy ze zbionika atakowały zaworki pompy, nie pozwałały się im domykać, co powodowalo braki paliwa w układzie. Na dodatek zaczął się pocić przewód pod progiem, wiec funkcję zbiornika przejęła 5 litrowa bańka (był listopad i nie chciało mi sie włazić pod samochód), przynajmniej wiem ile pali! Wiosną wyczyściłem zbiornik, założyłem nowe przewody(chciałem je nawet puścic we wnętrzu ale zostało oryginalnie) i podoszczelniałem układ, oczywiscie wszystkie filtry wróciły na miejsce. Teraz nic nie kapie i nie zapowietrza się. Warto bo koszt z filtrami to góra 70-80 złotych |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |