MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Blachy do W115 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=18312 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sobolini [ pn kwie 17, 2006 4:56 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, zamierzam w najblizszym czasie remont blacharki w mojej 115. w zwiazku z tym mam pytanie do bogatych w takowe doswiadczenia ludzi. na chwile obecna mam do wymiany: wewnetrzne blachy komory silnika ( tam gdzie sa mocowania gorne amorkow ), pas tylny ( caly - reperaturka nie wchodzi w gre ) i wneke kola zapasowego. to na dana chwile po rozebraniu auta pewnie jeszcze mnostwo rzeczy dojdzie. tak wiec gdzie mozna sie zaopatrzyc w oblachowanie do takiego MB? chodzi mi o podrobki/zamienniki oczywiscie. czy moze lepiej poszukac uzywek w dobrym stanie?( moze ma ktos z was?). bylem na stronie O.S.P. i maja w ofercie potrzebne mi czesci tylko czy jakosciowo sa dobre? - pytam bo jak kupilem ( nie u nich ) blachy do kadetta w podrobce to sporo sie trzeba bylo nameczyc aby je dopasowac. wole sie wczesniej zapytac zanim niepotrzebnie wydam kase. Dodano po 42 minutach.: ah jeszcze jedno. obok tabliczki z numerami nadwozia jest taka zamalowana pod kolor lakieru z wypuklymi cyframi. czy jest to wlasnie tabliczka z kodami wyposazenia? jesli tak to prosze o "rozkodowanie" takowych. z gory dziekuje i pozdrawiam. nie mam cyfrowki ale wyglada to mniej wiecej tak: 15 5148404 115715 10 2989 2 430W 424 536 |
Autor: | Mitu [ pn kwie 17, 2006 7:55 pm ] |
Tytuł: | |
Blachy z OSP, które będą przystępne cenowo to Klokkerholm. Uważam, że jakość adekwatna do ceny, czyli cudów nie oczekuj, ale dramatu też nie będzie. Z resztą to raczej jedyna firma na rynku, która ma blachy przystępne cenowo. Możesz jeszcze próbować z polskimi blachami, ale ja ich na oczy nie widziałem, więc nie będę się o jakości wypowiadał. O kupnie używanych elementów z Twojej listy życzeń raczej zapomnij... (widziałem ogłoszenie w prasie ![]() Co do kodów to: 430 - (numer lakieru) Herbstbeige, czyli żółto beżowy coś w rodzaju kawa z mlekiem A to są kody wyposażenia: 424 - skrzynia manualna z lewarkiem w podłodze 536 - chyba nie ma takiego kodu, sprawdź dobrze |
Autor: | sobolini [ pn kwie 17, 2006 8:11 pm ] |
Tytuł: | |
wielkie dzieki. tak ktoras z wielu warstw lakieru ma taki brudno zolty kolor. a jesli chodzi o ten numer to napeno jest to 536 - wlasnie ponownie sprawdzalem. jesli chodzi o blachy to rzeczywiscie uzywek nie ma co szukac a w podrobki to chyba rzeczywiscie w znosnym przedziale cenowym to tylko Klokkerholm. |
Autor: | amon [ pn kwie 17, 2006 8:54 pm ] |
Tytuł: | |
536- to tłumienie zakłóceń radiowych bez radia i automatycznej anteny (od 01.01.1970 do 31.07.1992 |
Autor: | sobolini [ pn kwie 17, 2006 9:02 pm ] |
Tytuł: | |
witam na forum! Amon. pisze: 536- to tłumienie zakłuceń radiowych bez radia i automatycznej anteny (od 01.01.1970 do 31.07.1992
a co to takiego to tlumienie i jak to wyglada??? |
Autor: | amon [ pn kwie 17, 2006 9:17 pm ] |
Tytuł: | |
Przepraszam, ale może się nie dokładnie wyraziłem chodzi tu o eliminację zakłóceń radiowych ( stosowaną tylko z tego co wiem w silnikach benzynowych choć ja mam też kod odpowiadający za to w swoim 220d u mnie 533) |
Autor: | sebi [ wt kwie 18, 2006 12:09 pm ] |
Tytuł: | |
Amon. pisze: Przepraszam, ale może się nie dokładnie wyraziłem chodzi tu o eliminację zakłóceń radiowych ( stosowaną tylko z tego co wiem w silnikach benzynowych choć ja mam też kod odpowiadający za to w swoim 220d u mnie 533)
Hej Tomek dziwne jest to widze Cię jako uzytkownika a nie kubowicza zaraz to zmienimy !! Dodano po 2 godzinach. 58 minutach.: I gotowe dzięki MacKuz ![]() |
Autor: | wielki3333 [ wt kwie 18, 2006 12:31 pm ] |
Tytuł: | |
może tu http://potrykus.com.pl/samochody/trapez/trapez.htm brałem podłoge do 123 i była git |
Autor: | sobolini [ wt kwie 18, 2006 6:55 pm ] |
Tytuł: | |
dzieki, no tego kontaktu nie mialem. a moze kto jeszcze moze sie wypowiedziec o tej firmie? |
Autor: | MATHIEW [ śr kwie 19, 2006 12:03 am ] |
Tytuł: | |
mam ich podloge z progami,blacha jest dosc cienka w porownaniu z oryginalem, tylny pas -w miare porzadny. tylne blotniki ciezkie do pasowania zwlaszcza przy drzwiach i na laczeniu z ich tylnym pasem, ale ujda blotnik przedni reperatury tylnych nadkoli wszystko od nich jest z dosc cienkiej blachy(poza tym blotnikiem z przodu) no i oni sami sa dosc ciezcy w uzyciu, jak bedziesz zalatwial z nimi interes to zrozumiesz o czym mowa. |
Autor: | sobolini [ śr kwie 19, 2006 8:34 pm ] |
Tytuł: | |
wielkie dziex. z tym utrudnionym kontaktem to chyba niestety prawda bo wyslalem im mejla z pytaniami i glucho na razie, chyba trzeba bedzie zadzwonic. Powiedz mi jak kupowales ten pas tylny to jaki on mial symbol u nich w tabeli? bo znalazlem: sciana tylna kompletna ( symbol P131106 1,2) i Belka tylna (P13133 0) bo nijak zadne z tych dwoch mi pod pas tylny nie pasuje, a produktu o nazwie "pas tylny" na tej stronie nie znalazlem. chyba ze maja w asortymencie jeszcze inne czesci a nie ma ich na stronce. odbierales osobiscie czy kurierem? |
Autor: | Sill [ śr kwie 19, 2006 9:24 pm ] |
Tytuł: | |
Belka tylnia to jest ta za pasem zaraz, a ściana tylnia to właśnie pas tylni kompletny. Blachy wcale nie są cieńsze niż u klokkerholma. Np. przednie nadkole jedno mam ich a drugie klokkerholma i ich nie dość, że jest z grubszej blachy to jeszcze jest kompletne tzn razem ze wzmocnieniem pod amortyzator, ale za to nie ma nawierconych otworów. Podłużnice tylnie i progi też są porządne, a podłogi są razem z podciągami. Ceny są niskie, blacha (odpowiedni zabezpieczona) nie koroduje, ale to wszystko jest robione na starych i zużytych tłoczniach więc przygotuj się, ze czasami troche cierpliwości i wysiłku kosztuje spasowanie elementów. generalnie jeśli nie robisz auta na orginalnych blachach to nie ma wiekszego znaczenia czy włożysz klokkerholma, czy wyrób rodzimy. Acha i jeszcze jedno. Jeżeli czegoś sami nie robią to mogą ci w przyzwoitej cenie sciągnąć innej firmy. Generalnie mają całkiem sporo części również mechanicznych. |
Autor: | sebi [ śr kwie 19, 2006 9:56 pm ] |
Tytuł: | |
sobolini pisze: jak kupowales ten pas tylny to jaki on mial symbol u nich w tabeli?
Wszystko tylko nie to !!! kup oryginał w ASO ta akurat blacha jest bardzo ważna. |
Autor: | MATHIEW [ śr kwie 19, 2006 9:58 pm ] |
Tytuł: | |
Sill pisze: Belka tylnia to jest ta za pasem zaraz, a ściana tylnia to właśnie pas tylni kompletny. Blachy wcale nie są cieńsze niż u klokkerholma. Np. przednie nadkole jedno mam ich a drugie klokkerholma i ich nie dość, że jest z grubszej blachy to jeszcze jest kompletne tzn razem ze wzmocnieniem pod amortyzator, ale za to nie ma nawierconych otworów. Podłużnice tylnie i progi też są porządne, a podłogi są razem z podciągami. Ceny są niskie, blacha (odpowiedni zabezpieczona) nie koroduje, ale to wszystko jest robione na starych i zużytych tłoczniach więc przygotuj się, ze czasami troche cierpliwości i wysiłku kosztuje spasowanie elementów. generalnie jeśli nie robisz auta na orginalnych blachach to nie ma wiekszego znaczenia czy włożysz klokkerholma, czy wyrób rodzimy.
Acha i jeszcze jedno. Jeżeli czegoś sami nie robią to mogą ci w przyzwoitej cenie sciągnąć innej firmy. Generalnie mają całkiem sporo części również mechanicznych. no bez przesady ze sa tak wspaniale, ja mam zalozone te blachy i nijakiego zabezpieczenia przed korozja nie znalazlem. sa zwyczajnie pociagniete podkladem,który i tak zdarłem zeby połozyc podklad epoksydowy. skoro założyłeś ich podloge to powinienes zauważyć jedna rzecz, a mianowicie ze sie zagina pod obciazeniem . ustalmy jedno ze za te pieniadze nic lepszego nie ma . podloge i progi wewnetrzne lepiej od razu poszukac gdzie indziej bo prawda jest taka ze ta podloga nie zapewni odpowiedniej sztywnosci i potem pojedziesz zmieniac opony podniosa ci samochod na podnosniku za cztery punkty a dwie godziny pozniej bedziesz kolejny raz ustawial szpary w drzwiach. Moj kolega to przerabial pierwszy (wszystkie blachy zalozyl od nich). dzieki bogu ja robilem remont po nim i w prawdzie podloge i progi wewnetrzne mam z Szemudu ,ale progi zewnetrzne mam włoskie z grubszej blachy i to dopiero usztywnilo nadwozie tak ze podnosniki mi nie straszane. |
Autor: | sobolini [ śr kwie 19, 2006 10:04 pm ] |
Tytuł: | |
Wszystko tylko nie to !!! kup oryginał w ASO ta akurat blacha jest bardzo ważna.[/quote] no tak pewnie ze najlepiej to kupilbym wszystkie zuzyte elementy ze znaczkiem firmowym mercedesa ale mnie po prostu na to nie stac ![]() uswiadom mi jak mozesz dlaczego ten akurat element jest taki wazny? Dodano po 1 minutach.: moze wtedy zainwestuje w oryginal zeby nie miec klopotow pozniej. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |